Nahww, mijn oma heeft koekjes gebakken voor zichzelf, omdat ze nu geen bezoek heeft. Maar ze heeft de koekjes extra klein gemaakt, zodat ze er van zichzelf twee per keer mag. Zooo schattig
Pff ik verveel me. Heb nu wel echt behoefte aan een andere omgeving dan mijn huis
The Green Mile is op Canvas. Ik blijf die film zo indrukwekkend vinden ook al is het 180 jaar oud.
Heb speciaal gedoucht en mijn benen geschoren omdat ik net mijn bed heb verschoond om ultiem van deze ervaring te genieten.
Oh niets bijzonders hoor. Had me deze dag gewoon 10x anders voorgesteld omdat ik eindelijk vrij heb. Zou misschien ook nog afspreken met iemand maar dat ging natuurlijk ook niet door. Dus nu lig ik pity in bed.
Thanks hier kom ik er nu achter hoe je ukulele uitspreekt. In mijn hoofd was het altijd iets van ukele. En dan ook echt fonetisch uuk. En die hele tweede ‘le’ vergat ik gewoon. :’)
WELLES, WELLES, WELLES, VERLIEFD GEWEEST.
Ben jij wel ‘es verlieieieieiefd geweeeest?
Vooral die uithaal in ‘verliefd’ doet nog steeds pijn in m’n oren als ik dit alleen al zie.
@Lentex ik heb hetzelfde, ik maak dus ook weekmenu’s , heb ongeveer 15 gerechten die ik blijkbaar lekker vind en leuk om te maken vind.
Nja heb me er bij neer gelegd en tis wel echt lekker.
Als je inspiratie wil wil ik m’n lijstje wel in het betreffende topic delen
Wohoo, ik heb gewoon net 3.5 uur met een vriendin gevideobeld?! Meestal ben ik er na een uurtje wel klaar mee en ga ik iets anders doen, maar dit was echt heel gezellig. Ook wel grappig want zo ontzettend goed zijn /waren we niet bevriend
.;;nou ok
Ik lig weer 2 uur wakker met dikke koppijn, morgen ofja dadelijk werken. Ik ga gewoon een dikke kater krijgen, ofja die heb ik al.
Neeeeeeeeee ik kan die film niet aan zoveel lagen van verschrikking
Ja daar kwam ik gisteren ook opnieuw achter!
Ik ben iig ook benieuwd. Ik kom niet eens aan 15 gerechten vrees ik.
Welk betreffende topic is dat?
Oehh welke blender heb je? Want in mijn smoothies zitten altijd nog brokken fruit, zo vies.
https://www.coolblue.nl/product/839054/tefal-perfectmix-bl82ad-high-speed.html
Deze, tot nu toe heel tevreden over. Je kan er zelfs gewoon rauwe broccoli in doen
Haha ja, moet ik eigenlijk wel doen. En hem toevoegen als referentie op LinkedIn.