Wat je even kwijt wil #36

He ik snap het niet. Op mijn vooraf ingevulde belastingaangifte stond dat ik 100 euro moest terugbetalen.
Door een fout klikte ik dat weg en als ik het nu zelf invul met de gegevens van mijn jaaropgaven staat er dat ik niets hoef terug te betalen?
Heb in 2019 nog een betaling van het uitzendbureau waar ik hiervoor gewerkte waar loonheffingskorting tegelijk met mijn werk aanstond.

Is er iemand die me op weg kan helpen? Heb als een fout gemaakt met mijn aangifte en dat bespaar ik mezelf liever. :sweat_smile:

Kun je niet een nieuwe aangifte aanmaken zodat je de vooraf ingevulde gegevens terug hebt? Heb je daarna nog aftrekposten ingevuld?

Hier begint de dag met een internet storing, het erge is nog dat het hier in huis lijkt te liggen. (Voor je je afvraagt hoe ik dan op het forum kom: 4g) hoop zo dat het gewoon gaat werken na half uurtje dat ding z’n gang laten gaan. Anders heb ik dinsdag een probleem met werk…

Mijn zuurdesem is totaal aan het mislukken omdat ik geen zin had om de juiste verhouding te zoeken met de bloem die ik heb. Het is veel te plakkerig om te vormen.
Dat wordt eggs benedict zonder brood. Wel lekker keto.

Bevrijdingsdag kwam vroeg dit jaar.

3 likes

Dat lukt niet meer. Ik heb via een uitzendbureau voor mijn huidige baan gewerkt en zij hebben vakantiegeld uitgekeerd.
Dan vul ik bij heb je in 2019 twee werkgevers gehad toch nee in? Want ik ben daar in december '18 gestopt.

1 like

Voor de mensen die een Samsung telefoon heeft en Samsung member is. Je kan nu 3 maanden gratis thuis sporten met basic fit. Het stopt automatisch

Pff hoop echt dat het dinsdag hier gaat regenen, zoveel last van hooikoorts. Dat het dan beter gaat

1 like

Ik heb net Okja gezien, maar ik kijk nooit trailers of lees waar het over gaat. Ik had een soort Disney-alles is fantastisch film verwacht.
Heftig man.

4 likes

Ik draag sinds ik thuis zit van die triangel “beha’s” zonder vulling of beugel en het zit zooo lekker. Ik vind het alleen niet onder elke top/blouse staan (hi tepels) en ik kijk nu al op naar elke dag weer zo’n warm beugel gevuld geval aan te moeten :weary:

1 like

What de fucking fuck :cry::cry::cry:

Ik ben net weer gaan hardlopen, want ja sportscholen zijn dicht enzo. Maar wat is dat toch kut? Waarom doen mensen dat voor hun lol?

6 likes

Tip van de dag: Sloggi Zero Feel bralettes! Mega zacht, je voelt ze niet maar ze geven wel wat vorm en ondersteuning

En dan staat het ook nog es bij comedies

Geen idee! Echt nooit meer wat van gehoord na deze heerlijkheid.
Ze hebben dus wel gewoon een wikipedia-pagina: https://nl.wikipedia.org/wiki/B.E.D.

1 like

Haha voor iedereen die geniet van het bh-loze leven momenteel… Kwam deze tegen en vond hem wel passend :joy:

23 likes

Ik heb met mijn verhuizing om de een of andere onverklaarbare reden de borsteltjes waarmee je RVS rietjes kunt schoonmaken niet meegenomen. En nu ontdek ik net dat er iig eentje heel erg stinkt naar schimmel. Heeft iemand een tip om ze schoon te krijgen? Heb ze nu allemaal in azijn met water gegooid.

Misschien met een sateprikker met een stukje keukenrol om het puntje? Of weken in kokend water met soda?

1 like

Ik heb het laatst kunnen kopen bij een ecologische supermarkt!

Ik ben sinds een jaar helemaal fan van bh’s zonder beugel, maar wel met voldoende vorm en steun. Ik heb er 2 van de Oysho en ze zitten echt zo fijn!

@Juuldie, @ellegirltalk, @Effy

3 likes

Heb je triangel bh’s met helemaal geen vulling of wel een klein beetje extra stof zeg maar? Want ik heb van de Monki met een klein beetje extra stof maar geen echte vulling en daar zie je nooit mijn tepel doorheen en ik heb tepelpiercings haha. Misschien is dat nog wat voor je.

1 like