Wat je even kwijt wil #36

Oh jongens mijn huis is een bende en nu komt mijn moeder morgen langs. Wat een nachtmerrie

2 likes

Donkerblauw is wel echt vet! En manic panic wast er met de tijd wel uit toch?

Mijn vriend en ik kijken al de hele dag the final table op Netflix en heb daardoor al de hele dag honger

Waarom zijn boterhammen 's avonds altijd tien x lekkerder. En fyi het lowcarb brood van tasty basics is lekker :+1:t2:

2 likes

Jaa klopt, maar ik durf eigenlijk niet :sweat_smile:

Mijn haar kan redelijk wat hebben gelukkig. Het is een beetje oranje, maar dat was te verwachten, gezien ik het donkerbruin geverfd had.

Het glanst zelfs nog

3 likes

Haha. Anders een dip dye? Is minder eng en kan je beter verstoppen in een knot als je spijt zou hebben :grin:.

1 like

Is de supermarkt morgen eigenlijk open?

Ligt er denk ik aan waar je woont, maar bij mij in Breda wel!

1 like

Godverdomme wat een spannende koningsnacht. Vriend en ik komen er achter dat ze bij het leveren van de boxspring de matrassen verkeerd om hebben gelegd. Ik lig al maanden op een te hard en hij te zacht matras. Dit word heeerlijk slapen straks haha

39 likes

Hoe kwamen jullie erachter

oké heeft iemand hier the bachelor australia gezien? ik ben beetje verslaafd aan fragmenten kijken maar zooo die abbie is toxic

In de steden wel voornamelijk. Wel aangepaste tijden. Google geeft meestal wel antwoord als je op de specifieke supermarkt zoekt.

Tering ik heb zo’n last van m’n allergieën. Heb er nog maar een pilletje ingeknald

Ik moest ineens aan Outback Jack denken dat werd uitgezonden toen ik de middelbare school zat. Na even googlen kwam ik erachter dat hij nog steeds samen is met die Nathalie.

Hoe leuk is dat??

4 likes

Ik had dit serieus ook de eerste keer toen ik mijn bril op had, dat went inderdaad. Vond dat ook heel raar. Maar als je hem vaker op hebt en het is nog steeds zo dan mss maar even teruggaan naar de opticien inderdaad.

2 likes

Ok! Ik heb vandaag As gedaan, irritant wel die chatbot XD.

Dan gaan we Inkt ook nog overwegen!

1 like

Nee maar klinkt leuk, waar kijk je dit?

Lekkerrrrr

1 like

Ja dat is bij inkt niet anders. Hoe lang ben je bezig geweest?