Wat je even kwijt wil #36

Ja ik denk dit ook altijd. En de insecten en muggen die erop afkomen :grimacing:

1 like

Sorry! Moest inderdaad @Willem zijn.

Ik heb het vorige week ook nog bij de Lidl gekocht. Als je hoog zit kan ik wel een paar zakjes in een envelop toesturen?

Had in paniek een paar zakjes meegenomen omdat ik in shock was dat ze er weer waren. Maar ik heb gewoon een groot verpakking 500gram gist van de molen gekocht een paar weken terug :see_no_evil:

2 likes

Ik ben overigens 12 mei jarig he

Ja op die dag schakelen we over op nationale rouw en zijn alle avatars zwart. Omdat we weer een jaar met jou tegemoet gaan.

16 likes

Wow echt fascinerend!! Maar hoe lang blijft dit goed?

1 like

Maar dit jaar word ik écht veel positiever!!!

6 likes

@flwhrs thanks! Als er een klein vullinkje in zit komt er vaak aan de zijkant een stuk tiet uit dus die sla ik altijd over. En als de vulling eruit kan haal ik die er uit. Dus wel tepel zichtbaar maar dan normalere vorm tiet :’) Denk doordat mijn borsten niet perfect rond zijn? Want een vriendin heeft dit probleem niet :stuck_out_tongue:
Bij h&m hebben ze dus ook wel fijne (waar je vulling uit kan halen, komt in duo pak), al jeukt daar altijd iets tegen mijn borstbeen. Het is wat :’)

Ik heb gisteren dus als een idioot lopen niesen, dacht eerst door stof. Maar het ging de hele dag nog door, ook buiten en in een ander huis zonder stof.
En ook vlak voor het slapen gaan.
Was toen ik ging slapen zo bang dat dit voorbode van koorts krijgen/ziek worden was (dat was vorig jaar 2x. Begon met enorme niesbuien) maar nu vandaag is er weer niks aan de hand. Zo raar. Ben wel opgelucht. Ben benieuwd of het dan hele dag door stof kwam dat in mijn neus bleef zitten?

Ben wel hele dag duizelig en wazig en vorig jaar kwam dat door een vitamine overschot. Moest toen van de dokter direct stoppen met vitamine bruistabletten maar ben daar stiekem weer mee begonnen, echt een verslaving. Snap niet hoe dat kan, met roken ben ik al super lang gestopt maar bruistabletten kan ik niet laten staan?

Dan hebben we allemaal een trui voor onze profielfoto geplakt

3 likes

Ik vind het echt ontzettend matig van mezelf dat ik altijd heel veel principes heb, maar in de praktijk meestal zo overrompeld ben als ik iets meemaak wat daar tegenin gaat dat ik dan maar een beetje sta te gapen tot het momentum weer voorbij is.

Deze week kreeg ik een pakketje en de postbode legde het niet neer maar liep naar me toe om het aan te geven en hield dus helemaal geen afstand. En toen wist ik niet wat ik moest doen en pakte het uit automatisme maar gewoon aan.

En ik ging deze week ook skypen met mensen en dan kun je bij jezelf foto’s als achtergrond instellen. Een vriendin van me was toen oude / gekke foto’s daarvoor aan het gebruiken en toen kwam er ineens een foto waarop zij zwarte piet speelde. En toen zei ze ook heel vrolijk ‘‘Kijk dat ben ik’’. En ik zat alleen maar zo van huhhh wat is dit dan :hushed: en ik kreeg gewoon geen woorden uit mijn mond. En toen ik wat wilde zeggen was de foto al weer weg en ging het gesprek heel ergens anders over.

Het maakt niet uit of het om grote of kleine dingen gaat, ik ben echt zo slecht in adequaat handelen en erger me daar heel erg aan.

1 like

Operatie opruimen is mislukt en is nu operatie kaas en wijn geworden.

9 likes

Mijn baas stuurt net een fat phobic meme in de groepsapp (zo’n door thuis zitten worden we allemaal dik ding). En ik wil er wat van zeggen. Ik had meer van haar verwacht.

Oeh dat is inderdaad stom. En op zich is het via whatsapp makkelijker omdat je dan niet direct iets hoeft te reageren maar eventjes kunt nadenken.

Maar ik weet zo eigenlijk geen geschikte reactie :redface:. Als het een meme is zou je eigenlijk ook op een ‘‘grappige’’ manier moeten reageren.

1 like

Deze man is alweer de hele middag bezig met het repareren van zijn fiets. Misschien is het wel z’n bijbaan/hobby :thinking:

1 like

Laatste aflevering van bed & breakfast

Klinkt gewoon als hooikoorts. Ik had er gister ook heel veel last van en vandaag niet.

Dit is waarom ik van het internet houd. Ik ben nu twee zwembaden, een grothuis en villa verder.

3 likes

Jongens belangrijke vraag:

Mag je bij Yathzee de 1 wegstrepen omdat je kut hebt gegooid?

2 likes

Ja (doen wij in ieder geval)

5 likes

Ook als je uren niet buiten bent geweest toen het niesen begon? De ramen zaten ook potdicht.