Misschien eens naar een andere opticien gaan en daar je ogen laten testen? Dan ook deze bril meenemen zodat je het verschil kunt zien!
Ik ben me toch een potje. Na de kut, oogjes
Hebben jullie al ideeën voor een moederdagcadeau? Ik weet het echt niet dit jaar!
Bijna 2 uur XD.
Er is net een ace&tate geopend bij ons! Doen nu met de 1.5 meter nog geen oogmetingen, dus daar zou je even op moeten wachten, maar alle brillen zijn zo ongeveer €99.
Love de brillen van Ace and Tate. Koop nu ongeveer om de twee jaar daar mijn brillen, meestal bestel ik er dan twee zodat ik af en toe kan afwisselen.
Hier begint de dag weer zonder internet in huis. Gisteren dik drie uur zelf lopen rommelen er mee en ook met kpn. Smiddags leek het weer in orde, behalve dat het om de 15 min even weg viel. En nu weer niks. Mweh. Nu heb ik geen excuus meer om niet het huis op te gaan ruimen (grapje natuurlijk)
Vriend lag al op bed vanwege hoofdpijn en wilde uit mijn nachtkastje een aspirine pakken, dus was naar mijn kant gerold, haha! Toen riep die van wtf jouw kant is harder de mijne dus allebei hele tijd proberen en toen tot de conclusie gekomen dat het verkeerd lag.
Ik heb wel eens gedacht van, als dit een zacht matras is wil ik niet weten hoe zijn kant ligt
Enerverende Woningsdag, landgenoten
Ik wens dat Prins Bernhard Junior in het kader van Woningsdag stopt met beleggen in de Amsterdamse woningmarkt, z’n 350 panden verkoopt en bijdraagt aan het betaalbaar houden van woningen!
Gefeliciteerd met Willem allemaal! Drie virtuele kussen en een blokje kaas voor iedereen.
Laten we vanaf vandaag het voor altijd eens zijn dat je een tompouce met de bovenkant aan de onderkant geplakt eet!
Ontbijten met macaroni is best chill
Ik heb mn skeelers opgehaald afgelopen maand, maar durf elke keer niet, dus nu ben ik (voor mijn doen vroeg in de ochtend) lopend naar een rustig plekje om het daar te proberen. Mochten jullie niks van me horen dan heb ik mn beide armen gebroken.
Kan je altijd nog dicteren
Neeee room door de helft en dan de twee kanten apart eten
Ik heb mn stappendoel voor vandaag gehalveerd.Ik ga vandaag ff niet opzettelijk bewegen en sporten maar ik wil mijn streak ook niet kwijt
Zitten jullie ook al klaar thuis in het oranje? Ik keek zo uit naar Koningsdag omdat ik vorig jaar ziek was dat ik vandaag maar alles wat oranje is om me heen heb verzameld en spelletjes ga spelen met m’n vriend en er een feestelijke dag van maak.
Het antwoord op je vraag is … jaaaa! Maar er zal denk ik wel een rij staan voor de bakker
Sedert 2005 niet meer zo fris wakker geworden op Koningsdag! Fuck corona, ik wil lellebellen met m’n girls.
Ben ik de enige die geen fuck geeft om koningsdag.