Wat je even kwijt wil #36

Op een gegeven moment moet je toch sowieso optie hebben om iets te schrappen? Of bedoel je als je wel twee 3-en gooit en die nog open hebt maar die wil bewaren voor als je meer gaat gooien? Hoe dan ook zou ik zeggen: schrappen mag als je er zelf voor kiest

1 like

Ik was al dagen niet buiten geweest, kan prima hoor, die pollen vliegen overal doorheen.

1 like

@Hazel @Evenveel Hmmm ok ok! Ik vond het flauw want diegene kon ook yahtzee wegstrepen en dan vind ik de 1 stom want dan verlies je max 5 punten ipv 50 haha

1 like

Nee doen wij niet. Als je echt niks kan/wil eerst invullen bij vrije keus en als je daarna niet kan iets afstrepen. Heb je kut gegooid maar wel een 1 gegooid moet je bij 1 gewoon 1 invullen. Heb je kut gegooid maar kun je nog wel wat invullen moet je dat gewoon doen. Zo doen wij het dan. Officiële spelregels zullen vast wel op Google staan.

6 likes

Haha ja dat is precies de reden waarschijnlijk dat die andere persoon het stom vond om yahtzee weg te strepen.

4 likes

ik probeer op united wardrobe leuke dingen te vinden maar vind het wel moeilijk om alle zooi eruit te filteren hoor😭

Iemand die ik volg op insta had vanochtend een insta filmpje gerepost van Vanessa Hudgens die breaking free zingt en nu heb al de hele dag dat nummer in mn hoofd en hoezo ken ik de lyrics nog na 14 jaar

3 likes

Ik wissel al de hele dag van eettafel (kleuren) naar bank (serie) en buiten (lezen) :v:t2:

5 likes

Wij doen het ook zo!

Ik had zin in pizza ipv gezond eten, maar wist dat als ik het zou voorstellen m’n man nee zou zeggen. Dus nu heb ik de jongste naar z’n vader gestuurd om te zeggen dat hij pizza wil eten. Hij is nog zo super schattig is en z’n pa kan hem niet weigeren daardoor :smiling_imp: Dus nu eten we pizza vanavond

89 likes

Ik heb mijn eerste online quiz gehouden voor vriendinnen, was ontzettenddd leuk en gezellig maar omg moest er de hele dag vandaag van bijkomen man! pfffff, 6 teams, 10 rondes, punten tellen, tijd bijhouden, quizmaster spelen NIET TE DOEN HOOR! maar wel 100 keer de moeite waard hahaha

7 likes

Jongens, help… :sweat_smile:

Wilde spontaan koekjes bakken omdat ik beetje verzuurde melk in de koeling had. Heb het volgende recept gebruikt maar eigenlijk nooit koekjes gebakken behalve als kind :joy: Optie 1 van sour milk in cookies recipe:

Lijkt het een beetje ergens op? Had geen boter dus mijn shortening is cocosolie.

Ik heb echt zin in pizza en nu eten e buren ook pizza dus helemaal zin in. Maar bestellen is pas vanaf 15 euro en ze hebben behalve drinken geen bijgerechten, dus hoe doen mensen dit die alleen wonen :sob: ja afhalen kan, maar dan moet ik naar buiten toe #firstworldproblems. Oja dat weekmenu hm… mag je daarvan afwijken? :sweat_smile:

Edit. Heb toch maar soep opgezet.

Heb de halve dag Charlotte Tilbury youtube filmpjes zitten kijken en nu heb ik zin om heel veel te kopen :money_mouth_face:

1 like

Ik ‘durf’ nergens lang heen omdat je nu ook nergens kan plassen door de lockdown. Klinkt raar maarja. Als we gaan wandelen daarna gingen we meestal ergens wat drinken en dan kan je in een cafeetje naar de wc. Of ik dacht er aan om morgen even te picknicken maar ik moet zo vaak plassen en kan het zo slecht ophouden. Dus nu weerhoudt me dat

Vind het echt suf maar ook best wel vervelend. Was ik maar een man

3 likes

Ik heb vandaag een uur en kwartier krachttraining gedaan en toen nog half uur gewandeld Leslie. De dagen gaan echt langzamer dan eerst, ik verveel me de pleuris

Mijn koekjes lijken op brood ipv koekjes? :flushed: huuuuuuh, wtffff :joy::joy::joy:

1 like

In dat recept zit geen suiker en ei of iets anders wat voor die textuur zorgt, dus vandaar denk ik? Kan me niet voorstellen dat je met deze ingrediënten iets dat naar koekjes smaakt kan krijgen.

Dit dacht ik ook net, wilde bijna kijken of ik ergens in de buitenlucht kon pissen. Maar later was ik het blijkbaar vergeten want was pas 1,5u later thuis en had niet eens hele hoge nood :v:t4: Vaak ben ik heel bang om nodig te moeten plassen omdat ik altijd zo vaak ga, maar blijkbaar kan ik langer zonder wc dan ik denk. Hopelijk jij ook! (En niet als een gek gaan drinken daarvoor, dat helpt ook).

2 likes

Hou me tegen! Ik voel opeens de drang om donkerblauwe haarverf te kopen

4 likes