Wat je even kwijt wil #36

Doen!!

1 like

Maar geen gist? Wat een vaag recept.
Ik zag indd dus ook geen suiker. Daarom maar 3 zakjes vanillesuiker toegevoegd voor de zekerheid. Testbatch ziet er als volgt uit:

Ik ga kijken of ik de rest nog kan omtoveren tot iets anders. Is ook weer de eerste en laatste keer dat ik bak.:joy:

3 likes

Belangrijkste vraag: hoe smaken ze?!

1 like

Nu ik die hoeveelheid vet/shortening in het recept zie denk ik dat de verwarring in het recept zit dat dit ‘biscuits’ zijn zoals ze in de VS worden genoemd ipv. Engelse biscuits/koekjes. En dat degene die die pagina heeft geschreven niet realiseerde dat biscuits niet hetzelfde zijn in de VS als cookies?

Maar zolang het ergens naar smaakt is het ok toch!

1 like

ik dacht even dat ik een broccoli zag
sorry ik bedoel bloemkool

7 likes

Tering hoe lang heb jij al geen broccoli gezien

14 likes

de opticien al langer niet

5 likes

Ik heb het niet eens geluisterd en heb het al in mn hoofd
BEDANKT

1 like

Ik had een afspraak gemaakt om morgen twee stoelen op te halen via marktplaats, appt die vrouw me nu dat ze al verkocht zijn :frowning: echt kut, niet zo netjes ook

Dat had ik met paars. Nu zit ik te dubben of ik het morgen netjes laat bleken met hulp, of vandaag gewoon zelf doe.

Ja, dat denk ik ook! Maar met de hoeveelheid reismiddel kan je ook nooit krokante koekjes krijgen. Daarnaast wordt in koekjes bijna nooit melk gebruikt, of hooguit een paar eetlepels.

Maar wat maakt dat uit als ze lekker zijn

GEEN DANK

1 like

Voor de mensen die zelf bleken. ( sorry voor de mensen die het al gedaan hebben)
Maar bij bol ( punt com) kun je olaplex 1 en 2 halen. Wat kappers door het bleek goedje doen wat je haar beschermd.
Hoeveel je precies moet gebruiken moet je even googlen.

3 likes

Die sexy sekslijst van mignon is echt hilarisch. Sorry buren :v:

Het is te eten, als het moet, hahaha. Maar ze zaten er de eerste batch sowieos iets te lang in. Beetje doorbakken terwijl de binnenkant niet per de gaar lijkt.

@anon11408962 ahaaaa, dat verklaart! Wat slordig.

Dit is de tweede batch.

Volgens mij is dit best chill met dip. Misschien moet ik iets van tapenade gaan kopen. Buitenkant is wel droog. Maar goed, hebben we dit ook weer een keer geprobeerd :sweat_smile:

Neee dan moet je ze niet eten (eerste batch). Zijn de calos dan niet waard :joy:

Nou drie dagen en twee bijna dood ervaringen verder maar onze ikea PAX kast staat :thumbsup:

11 likes

Heb ze weggemieterd, hahaha. Lijkt me niet echt gezond ofzo.

1 like

Na vijf dagen binnen te zijn geweest ging ik speciaal voor oranje tompoucen naar de supermarkt. Waren die er helemaal niet?! Was gewoon niks oranigs of konings :cry:

2 likes

Pff stomme dag met stomme berichten :(. Gelukkig zo nog boer zoekt vrouw en ik heb nog chips :heart:. En ook wel weer reden voor wijn eigenlijk. Of een cocktail :woman_shrugging:t2: