Altijd wel een reden voor wijn
Voor de volgende keer. Het zit er net in
Ik zag ook geen tompoucen… toen maar deze gehaald:
Jumbo heeft jumbollen, soort roomkop (?) maar dan oranje.
Oohh ik heb asperge risotto gemaakt. Echt mijn lievelingsgerecht! Bestaan wel voor de helft uit kaas en boter, maar ach
Ja dat heb ik ook wel. Of dan kom ik thuis en dan kan ik het nog best wel lang ophouden. Maar ik heb altijd zo’n erge aandrang wat echt vervelend is. En inderdaad dan ben je er ook zo mee bezig. Wordt er niet beter op
Was duidelijk bij de verkeerde winkel, stomme Deen. Morgen mn vriend maar even langs Jumbo sturen
Mijn kat dacht net dat het een goed idee was om in zijn poep te gaan staan, het hele huis door te lopen en te eindigen op ons bed dus overal staan nu poeppootjes. Wij zijn ook zulke goede volwassenen dat we maar 1 hoeslaken hebben dus vannacht slapen we maar op het hoeslaken van het logeerbed terwijl dat 140 is en ons bed 180
Neee dit helpt niet!
@Acculader Ooh bleken zou ik nooit zelf doen. Ik gebruik altijd Manic Panic en dat zie je zelfs op mijn donkere haar.
@Amphitrite verzoeken of voorstellen? Voorstellen zijn mensen die je eventueel zou kunnen kennen.
Met al dat thuiszitten raakte ik een beetje uitgekeken op een van mijn muren, dus ik heb hem vandaag donkergroen geverfd. Moet nog een laag overheen, maar ik vind het nu al zo tof geworden!
Oh jongens mijn huis is een bende en nu komt mijn moeder morgen langs. Wat een nachtmerrie
Donkerblauw is wel echt vet! En manic panic wast er met de tijd wel uit toch?
Mijn vriend en ik kijken al de hele dag the final table op Netflix en heb daardoor al de hele dag honger
Waarom zijn boterhammen 's avonds altijd tien x lekkerder. En fyi het lowcarb brood van tasty basics is lekker
Jaa klopt, maar ik durf eigenlijk niet
Mijn haar kan redelijk wat hebben gelukkig. Het is een beetje oranje, maar dat was te verwachten, gezien ik het donkerbruin geverfd had.
Haha. Anders een dip dye? Is minder eng en kan je beter verstoppen in een knot als je spijt zou hebben .
Is de supermarkt morgen eigenlijk open?
Ligt er denk ik aan waar je woont, maar bij mij in Breda wel!