Godverdomme wat een spannende koningsnacht. Vriend en ik komen er achter dat ze bij het leveren van de boxspring de matrassen verkeerd om hebben gelegd. Ik lig al maanden op een te hard en hij te zacht matras. Dit word heeerlijk slapen straks haha
Hoe kwamen jullie erachter
oké heeft iemand hier the bachelor australia gezien? ik ben beetje verslaafd aan fragmenten kijken maar zooo die abbie is toxic
In de steden wel voornamelijk. Wel aangepaste tijden. Google geeft meestal wel antwoord als je op de specifieke supermarkt zoekt.
Tering ik heb zo’n last van m’n allergieën. Heb er nog maar een pilletje ingeknald
Ik moest ineens aan Outback Jack denken dat werd uitgezonden toen ik de middelbare school zat. Na even googlen kwam ik erachter dat hij nog steeds samen is met die Nathalie.
Hoe leuk is dat??
Ik had dit serieus ook de eerste keer toen ik mijn bril op had, dat went inderdaad. Vond dat ook heel raar. Maar als je hem vaker op hebt en het is nog steeds zo dan mss maar even teruggaan naar de opticien inderdaad.
Ok! Ik heb vandaag As gedaan, irritant wel die chatbot XD.
Dan gaan we Inkt ook nog overwegen!
Nee maar klinkt leuk, waar kijk je dit?
Lekkerrrrr
Ja dat is bij inkt niet anders. Hoe lang ben je bezig geweest?
Misschien eens naar een andere opticien gaan en daar je ogen laten testen? Dan ook deze bril meenemen zodat je het verschil kunt zien!
Ik ben me toch een potje. Na de kut, oogjes
Hebben jullie al ideeën voor een moederdagcadeau? Ik weet het echt niet dit jaar!
Bijna 2 uur XD.
Er is net een ace&tate geopend bij ons! Doen nu met de 1.5 meter nog geen oogmetingen, dus daar zou je even op moeten wachten, maar alle brillen zijn zo ongeveer €99.
Love de brillen van Ace and Tate. Koop nu ongeveer om de twee jaar daar mijn brillen, meestal bestel ik er dan twee zodat ik af en toe kan afwisselen.
Hier begint de dag weer zonder internet in huis. Gisteren dik drie uur zelf lopen rommelen er mee en ook met kpn. Smiddags leek het weer in orde, behalve dat het om de 15 min even weg viel. En nu weer niks. Mweh. Nu heb ik geen excuus meer om niet het huis op te gaan ruimen (grapje natuurlijk)
Vriend lag al op bed vanwege hoofdpijn en wilde uit mijn nachtkastje een aspirine pakken, dus was naar mijn kant gerold, haha! Toen riep die van wtf jouw kant is harder de mijne dus allebei hele tijd proberen en toen tot de conclusie gekomen dat het verkeerd lag.
Ik heb wel eens gedacht van, als dit een zacht matras is wil ik niet weten hoe zijn kant ligt
Enerverende Woningsdag, landgenoten
Ik wens dat Prins Bernhard Junior in het kader van Woningsdag stopt met beleggen in de Amsterdamse woningmarkt, z’n 350 panden verkoopt en bijdraagt aan het betaalbaar houden van woningen!