Wat je even kwijt wil #36

Gefeliciteerd met Willem allemaal! Drie virtuele kussen en een blokje kaas voor iedereen. :kiss::kiss::kiss::cheese:

7 likes

Laten we vanaf vandaag het voor altijd eens zijn dat je een tompouce met de bovenkant aan de onderkant geplakt eet!

4 likes

Ontbijten met macaroni is best chill

14 likes

Ik heb mn skeelers opgehaald afgelopen maand, maar durf elke keer niet, dus nu ben ik (voor mijn doen vroeg in de ochtend) lopend naar een rustig plekje om het daar te proberen. Mochten jullie niks van me horen dan heb ik mn beide armen gebroken.

3 likes

Kan je altijd nog dicteren :joy:

2 likes

Neeee room door de helft en dan de twee kanten apart eten :heart:

2 likes

Ik heb mn stappendoel voor vandaag gehalveerd.Ik ga vandaag ff niet opzettelijk bewegen en sporten maar ik wil mijn streak ook niet kwijt

3 likes

Zitten jullie ook al klaar thuis in het oranje? Ik keek zo uit naar Koningsdag omdat ik vorig jaar ziek was dat ik vandaag maar alles wat oranje is om me heen heb verzameld en spelletjes ga spelen met m’n vriend en er een feestelijke dag van maak.

1 like

Het antwoord op je vraag is … jaaaa! Maar er zal denk ik wel een rij staan voor de bakker :sweat:

1 like

Sedert 2005 niet meer zo fris wakker geworden op Koningsdag! Fuck corona, ik wil lellebellen met m’n girls.

10 likes

Ben ik de enige die geen fuck geeft om koningsdag.

39 likes

Als ik die snelheden zie bij jou ‘slow’ ben ik echt een omaatje met een looprek. :snail:

2 likes

Hier waren ze om 08.45 al uitverkocht bij de bakker! Maar ik had besteld dus heb heerlijk ontbeten met m’n tompouce :sunglasses:

1 like

Scheelt dat je niet maar buiten hoeft met feestende mensen, maar ik vind het wel een hele leuke dag!

Goed idee!

Ik las dit artikel en ik wilde mijn sociale huurwoning opzeggen voor anderen (maar ja waar moet ik dan heen?), het systeem omver gooien mbt inkomen x betekent huurwoning tot huur x, en ook met dat je gekort wordt op bijstand en toeslagen (daardoor is m’n vriend op straat beland en bij m’n broer ingetrokken 9 jaar terug). Verder wil ik met bij1 de straat op om stemmers te werven volgend jaar want dit gaat gewoon niet meer en het is oneerlijk.

3 likes

Leef nog. Dat ik hijgend en hoestend op de bank lig vergeten we maar even, ik heb niks kapot of gebroken.

4 likes

Nja ik vind de feesten en de marktjes wel leuk haha. Maar dit jaar denk ik ja van mij hoeft al dar oranje gedoe niet zo als je toch geen fuck kan doen.

1 like

Ja pfff het is echt niet te doen meer voor zoveel mensen, zo bizar in een rijk land als dit. Ik zit trouwens ook nog als niet-student in een studentenwoning (en dat mag dan in mijn geval omdat ik een PhD doe) en dat voelt ook niet oké, maar weet ook niet waar ik anders heen moet? Ben wel aan het zoeken maar het vlot niet echt haha.

1 like

Ja ik denk ook echt dat Willem en zn familie echt blij zijn met de huidige situatie, hoeven zij iig niet de hele dag blij door een stad te lopen, stomme spelletjes te doen en allemaal vreemde mensen een bandje te geven.

17 likes

Heel veel succes!