Wat je even kwijt wil #36

Veel succes! Proberen niet te snel te praten, dan komt alles goed! :raised_hands:
Oja en 5x checken of je opname wel aanstaat :sweat_smile:

Hahah Alexia is zo een lekkere instagirl aan het worden :heart_eyes:

26 likes

Hahaha ik dacht precies hetzelfde :joy:

1 like

Echt helemaal posen terwijl haar zussen er zo droog bijstaan :joy:

8 likes

Haha ik vind Maxima ook zo mooi meelevend kijken. #nailedit Zo heerlijk awkward ernaast staan. Zo blij dat ik dit gewoon kan kijken in mijn ochtendjas op de bank :joy:

8 likes

Wat een ongemak zo met zn vieren om hem heen. En waar is de autocue als je hem nodig hebt!?

2 likes

Dat zwaaien maakte het ook helemaal af.

3 likes

Yesss vandaag lekker blikken tikken met m’n bff. Snacks in huis dus ben er helemaal klaar voor

1 like

Te leuk dit: digitale vrijmarkt.

Dit spaardoel vooral, wat een Queen :clap:t2:

afbeelding

23 likes

Wat is dat? Het klinkt als een oud-Hollands spel maar dat zal wel niet

1 like

Ik denk bier (uit blik) drinken haha

2 likes

haha nee gewoon bier drinken :biggrin:
Kwam hij opeens mee aanzetten, vind het een mooie term

2 likes

Hahah oh daar had ik niet aan gedacht, enjoyyyyyyy

Oh vind dit echt flauw van hem.

6 likes

Thankssss ga jij nog wat doen dan?

Ben net even snel naar het tuincentrum gegaan voor aarde voor mn moestuinbak. Eindelijk, want ik stel dit al drie weken uit. Nu kan de bak weer netjes in elkaar worden gezet en eindelijk mijn courgettes erin ipv in potjes die ondertussen veel te klein zijn! Viva la courgette!

5 likes

Ik mag Sammie wel. Even uitvogelen hoe ik kan bijdragen aan haar spaardoel.

1 like

We hebben net een paar dagen een nieuwe dure wasmachine en we hebben er een glazen schaaltje in gewassen :thumbsup: Die zat nog tussen wat theedoeken (voor het verhuizen) en die hadden we met schaaltje en al in de wasmachine gegooid :clown_face: Maar hij is niet kapot gegaan! En lekker schoon nu

17 likes

Ik wilde op tijd opstaan om tompoucen te halen bij de bakker maar was zo moe. Nu denk ik dat ze al weg zijn maar heb ik wel trek in een tompouce.

1 like

Al die vlaggen buiten :broken_heart:
Ik ga er wel een leuke dag van maken maar het doet me toch een beetje pijn, altijd zo’n gezellige dag. En nu zulk fantastisch weer ook!

3 likes