Door al jullie berichten maak ik me ook zorgen om mijn tompouce
Mijn moeder kon ze al niet meer krijgen (of de rij was echt zo mega lang dat ze dacht dat ze wel uitverkocht zouden zijn als ze aan de beurt was), dus zo op pad in mijn dorp pfff.
Ik gok day drinken ergens in een park waar het niet te druk is!! Anders op mn dakterras maar daar is geen zon
Liep net langs drie bakkers tijdens mijn hardlooprondje en overal stonden gigantische rijen. Echt minimaal 20 man in de rij.
Ik had die ooit in mn tinder bio staan. En toen zei een jongen “Je weet dat dat de vlag van Luxemburg is he” toen heb ik gelogen dat ik dat wist en gezegd dat ik half Grieks half Luxemburgs was. Fuck hem wijsneus
Oh jezus wat voel ik me ineens kut om iets kleins en stoms.
Ik zie dat mijn ex mijn stories voor het eerst in maanden weer bekeken heeft en ik voel me instant zo zo zo verdrietig. Wat zou ik toch graag nog eens een gesprek met hem kunnen hebben. Liefdesverdriet is toch zo fucking kut he. En hoe kan ik nu van de kaart zijn door zoiets kleins Ik moest gisteren na mijn meditatie wel echt huilen omdat het veel van die gevoelens (vh liefdesverdriet) losmaakte dus misschien zindert dat nog na.
Ik heb vandaag ook voor het eerst iets gepland staan met een nieuwe jongen (op afstand ja). Ik had de supermarkt jongen (hij is 33 maar man blijf ik zo raar vinden klinken) een bericht gestuurd of hij iets samen wou doen en hij zag het zitten en was ook van plan me het te vragen! Ik merk wel dat hij een stuk verlegener is dan ik, want ik ga dingen nogal snel uitspreken. Dus ben benieuwd hoe het straks gaat, ik hoop dat het m’n gedachten wat kan verzetten. Ik was uiteindelijk zo blij dat ik weer de kracht had gevonden om geïnteresseerd te zijn in iemand anders en zelfs te flirten en nu voel ik me echt een hoopje ellende.
Ik heb net ontbeten, de wasmachine aangezet met baking soda en azijn en ben weer in bed gaan liggen
Thanks voor de vrije dag Willem
Geen tompouce meer te krijgen. Echt een gemiste kans ook voor de winkels zeg.
Als ik premier Johnson zie praten heb ik altijd het idee dat ik naar Little Britain zit te kijken.
Ik hoopte al dat er iets leuks uit zou komen!!! Veel plezier op je date en je mag voelen wat je voelt wat betreft je ex. Dit kan heel confronterend en frustrerend zijn.
Deze meid is net alsof het een normale koningsdag is te brak om ook maar te bewegen. Oooops.
Misschien dat ik na een schoonheidsslaapje weer wat opknap.
Ik ben nu in arnhem en t is zo raar om hier vandaag te zijn zonder de dronken schreeuwerds.
Wat lief, dankje <3
De organist van de kerk naast mijn huis gaat helemaal los nu er geen evenementen zijn, hij is al een half uur bezig aan een ABBA-medley
Is het… orgeljoke???
Haha nee! Ik bedacht me net dat het eigenlijk de beiaardier is, hij speelt op de kerkklokken! Nu ‘maak me gek’ van Gerard Joling
Dat is iedere dag uniek voor Arnhem hahaha.
Ik word geeeeeek van de Nick & Simon/Jan Smit nummers
Vanochtend m’n dag begonnen met een brunch + mimosa’s met m’n huisgenoten, nu aperol spritz op het dakterras en zo gaan we maar over op oranje natuurwijn Prima dagje dit wel
Ja die kreeg ik soms ook random als aanbeveling vooral als ik een videos keek van een rijke Engelse die veel designkleding koopt.