Ik moet bloed prikken bij Saltro ofzo maar die hebben dus helemaal geen locaties in Brabant… ja moet ik dan met de trein nu tijdens corona? Kei onhandig😂
Ik ben weer eens dronken en het was zo gezellig.
@Spaarlamp @Solee oeps ja toch maar gedaan. Moest ook plastic langs de weg zetten want dat wordt morgenochtend opgehaald en no way dat ik dat voor 8 uur ga doen dus had wel 2 vliegen in klap.
Maar ik heb wel ff een memo gemist @Solee waarom is dat niet netjes Vanwege t geluid? Dat hoor ik zelf van anderen eigenlijk alleen als mn balkondeur open staat (en anders heel zachtjes) dus dat valt wel mee hier.
Vanwege het geluid. Hier bij mij staat er een naast de weg en ik hoor dat ook met ramen dicht. Kan me voorstellen dat het voor mensen die er naast wonen nog kutter is.
In het afgelopen jaar werd h&m bij mij de ene keet met DHL en de andere keer met Postnl bezorgd. Allebei meerdere keren gehad
Mijn H&M komt al zo lang ik me kan herinneren met DHL en ik lees hier veel haat altijd daarover (DHL, niet per se combi met H&M) maar ik ben er echt heel tevreden over. Gaat altijd snel, tijdvakken zijn duidelijk en kloppen en is nog nooit mis gegaan. Ik krijg op de dag zelf altijd nog een mailtje met een nóg specifieker tijdvak (dus dag ervoor 14-18 en dag zelf tussen 15.11-16.44, zo met die gekke minuten altijd haha), heel chill vind ik dat!
Hmm ik dacht dat het hier wel meevalt. Maar ik zal voor de zekerheid even bij al mn buren aanbellen om sorry te zeggen.
Ik ben er door de saaiheid van Corona achtergekomen dat de mobiliteit van mijn linkerenkel veel slechter is dan die van rechts. Verklaart zo veel, waarom m’n squats onderaan steeds rechtsdominant worden, waarom ik Lunges links moeilijker vind en waarom lateral squats naar links veel moeilijker gaan. Maar geen idee hoe die enkel zo beperkt is geworden en hoe ik dit op kan lossen?
Sliep ik eindelijk besloot mijn buik weer pijn te gaan doen. Het kutte is gewoon dat m’n ovulatie elke maand gewoon weer terugkomt en ik gewoon weet dat me dat 2/3 nachtelijke onderbrekingen oplevert waarbij ik wakker word van de pijn. Heb er nu maar meteen 2 paracetamol ingepleurd en dan hoop ik dat het snel voldoende zakt zodat ik weer verder kan slapen…
Wow heftig, dit weer. Lang geleden
Ugh ik ben brak en me no like
Echt zo ongezellig dit weer. Maar het pauzeert wel mijn intense verlangen naar een tuin.
ik zit met mn laptop voor het raam te werken, gordijnen helemaal open, om te zien of het echt gaat regenen
zin in!!!
ik zit ook zo, maar dan meer omdat er een KPN monteur komt om mijn internet te fixen.
Ik ben echt jaloers op alle ochtendmensen.
Hoop inderdaad zo op lekker regenen vandaag
Ohja ik ging dronken een sigaret aan het gasfornuis aansteken en zijn mn wimpers en wenkbrauw rechts verbrand en weggeschroeid.
Leuk dat je een dagboek bijhoudt! Hoe kwam je daar op om dat te gaan doen? Ik zat gisteravond toevallig te lezen wat ik had geschreven nadat het uit ging met m’n ex, wel leuk om die gedachten nog eens terug te lezen en maakt het ook wel helder. Ben alleen soms bang dat iemand het zou lezen, ben daar veel gevoeliger dan in real life
Sterkte!
Heel veel sterkte!