Amalia is toch wel een beroepsprofessional in stilstaan. Ik zou dat echt nooit kunnen. Ik zou toch meer de Alexia tijdens de toespraak zijn.
Ha dit heb ik gemist, maar ik ga een poging doen om te leren twerken voor het einde van corona. Super grappig dat meer dus zo’n doel hebben.
Goed bezig in met de split in elk geval
Of ze hadden gewoon lekker moeten zitten op de bank en dan Willem in het midden die het een beetje nonchalant voorleest met oranje tompoucen op tafel met delfsblauw serviesgoed.
Bij m’n vriend zn auto is voor de tweede keer zn ruit ingeslagen en navi gejat echt gadverdamme
Ik heb zelf heksenkaas gemaakt maar het is veel te uiig en preiig.
Ik drink echt overmatig veel alcohol de laatste tijd, dus ik had bedacht weer een weekje niets te drinken. Nu al zin in bier
Haha ik zat net ook al van huh hoor ik nu Herman van Acda & de Munnik!?!?
Ik heb voor het eerst in 4 jaar een serieus en respectvol gesprek met mijn ex. Hoe is dat nu ineens wél mogelijk?
Ik zag net voor het eerst in mijn leven een veenmol lopen en herkende het meteen van dit forum😱
Ik erger me zoooo erg aan m’n nagels, had ze gister gelakt maar was niet tevreden dus weer eraf gehaald. Toen deed ik er framboosrood/roze op, maar nee. Toen roze doorschijnend. Was het ook niet. Nu doe ik er maar rouge noir op. En ik vind mezelf HEEEEL irritant hierdoor ik moet gewoon altijd perfecte nagels hebben.
Oohhh same ik heb altijd gel lak en nu dus al weken kale nagels, ben wel bezig met een herome kuurtje om ze wat sterker te krijgen maar 1 nagel groeit gewoon niet en zie op Instagram steeds al die mooie nagels
Net is mijn angst bijna gebeurd. Wandelen door de stad en nergens waar je kon plassen natuurlijk. Dus toen wilde mijn vriend subway halen dus ik dacht: mosschien kan ik daar wel plassen. Die man deed best moeilijk (begrijpelijk wel). Maar ik moest zo nodig en toen moest ik bijna huilen.
Toen mocht ik wel
Ik heb ineens zo’n behoefte om te ringzwaaien ??!
Ik ben mijn pincode vergeten en ik heb hem vrijdag nog gebruikt. Ineens weet ik al mijn 20 vorige pincodes maar deze ben ik compleet vergeten. Ik heb hem pas een paar maanden dus ik heb nog geen muscle memory.
@Vampire @Alchemy aaargh nu heb ik ze gelakt en zijn ze acceptabel maar ik moet plassen en me omkleden en ik heb zo afgesproken. Ik had het gewoon moeten laten!!
Ah wat vervelend zeg fijn dat je toch mocht plassen!
Wat mij hierbij helpt is een grote beker (ik heb er 1 van 1,5L) en een rietje, moet van mezelf minimaal 1 zo’n beker leeg drinken op een dag en dat lukt best goed.
Geluksmoment hoor: ik had de laatste twee tompoucen bij de Hema.
Opa stuurde een foto in de familieapp van oma. Haar hele gezicht ligt open en alles is bont en blauw. Zonder tekst dus iedereen natuurlijk helemaal in paniek. Blijkt dat ze in de tuin is gestruikeld over de voet van de parasol . Gelukkig heeft ze verder niks gebroken maar ben me echt rot geschrokken.
Net een cake gebakken. Heb ook nog banketbakkersroom in de voorraadkast staan, zal het lekker zijn om de cake doormidden te snijden en er room tussen te smeren? Maakt het wel lastiger eten…