@Calypso Sterkte!
Thanks!
Is iemand hier bezig om andere keuzes te maken vanwege corona? Ik twijfel of ik niet voor een tweede master moet gaan inschrijven als ik nergens aan de slag kan.
Bahhh ik heb toch zo vreselijk geen zin vandaag, moet 2 mensen bellen maar kan ze dat eigenlijk niet aandoen met hoe chago ik ben
Sterkte voor beide nu en komende tijd .
Heb je een recept voor die kwarkbollen?
Ik weet niet welk recept @Soy.peor gebruikt heeft, maar ik heb toevallig ook net kwarkbolletjes gebakken. Recept van Francesca kookt, staat in het baktopic!
hallo waar was de Arnon-triggerwarning boven dit bericht
Werk ik vandaag een dag extra omdat we best wel achterlopen met de werkzaamheden, is het allerbelangrijkste programma op mijn computer vastgelopen en kan ik nu alsnog niets doen. Heel fijn dit
Heel fijn de maandag vrij, maar dat betekend echt een ontplofte inbox.
“Hallo krijg ik nog antwoord”
Hallo vriend ik lag mezelf te bezatten op de bank, chill.
Mijn schoonmoeder komt vanavond op bezoek en ik wil gastvrij zijn en iets lekkers aanbieden, maar wil niet iets heel ongezonds of al te grote verpakking (zowel ik, m’n vriend als schoonmoeder proberen daar beetje op te letten namelijk). Iemand tips voor wat ik in huis kan halen?
Ik overweeg het ook, maar ik wil het ook weer niet. Maar ik vind het ook lastig in te schatten wat mijn kansen zijn. Het liefst wil ik gewoon werken, maar aangezien er precies 0 vacatures bij zijn gekomen sinds corona en alle sollicitatietrajecten waar ik in zat ook stopgezet zijn ben ik bang niet aan de bak te komen als dit over is. En bijvoorbeeld een jaar in een kledingzaak of supermarkt werken wil ik niet. Een jaar niks doen is ook niet ideaal. Dus dan blijft studeren over, maar dat kost natuurlijk heel erg veel en geeft ook niet per se baangarantie en ik weet echt niet wat ik dan zou willen doen. + het is weer een commitment, na een paar maanden stoppen is ook geen optie.
tldr: ja ik ben ermee bezig, maar zie door de bomen het bos niet meer waardoor ik wss een jaar werkloos en alleen thuis zit. Misschien kunnen we elkaar een beetje helpen via pb? Mijn inbox is open als je daar behoefte aan hebt.
Bah wat een stom begin van de werkweek, had net een overleg en keek daar best naar uit want weer even collega’s spreken. Wordt alles er heel zakelijk doorheen gejast en is er nog geen woord small talk. Ik haat normaal small talk? Maar ik heb er echt ontzettende behoefte aan.
Goede vragen! Ik heb wel iets op het oog, omdat ik toevallig vorig jaar ook heb getwijfeld over die master. Het is wel meer bèta dan ik gewend ben (programmeren vs sociale studie) en zou in september kunnen starten als ik niet word aangenomen voor de traineeships waarvoor ik nu aan het solliciteren ben.
Lekkere nootjes?
Meer omdat het een onzeker carrièrepad is? Of spelen anderen factoren ook een rol? Ik wil ook een weloverwogen keuze maken, maar alles is lastig op dit moment.
Oh zullen we ruilen, ik had overleg en het was alleen maar prietpraat, ik hoef echt niet te weten hoe de tuin van m’n boomer collega er nu uit ziet
Haha ja ik wil wel een uurtje boomertalk aanhoren hoor!
Monteur had met 10 minuten mijn internet gefixed, glasvezel box kapot. Zo blij dat het is verholpen ><
En @JonSnow goeie ideeën! Thanks. Ik zat gelijk aan iets zoets te denken maar ik kan inderdaad ook gewoon een soort gezonde borrelplank maken