Wat je even kwijt wil #36

Jaaa zeker! Of twee keer snijden en dan room en jam

1 like

Ik snap niet dat je vrijwillig naar Radio 538 gaat luisteren. Wat een zaadzender. En nu heeft de straat besloten om dit allemaal aan te zetten met de ramen/deuren open
Wat een feest :hot_face:

8 likes

Misschien voor orgel joke?

Een beetje dief moet toch weten dat die zelfscanners altijd een controle laten uitvoeren als de tijd in de winkel disproportioneel is met de hoeveelheid producten die je afrekent, niet zo snugger…
En als je dan toch €1000 gaat stelen, waarom neem je dan de fuet met bijna-over-datum-sticker? :sweat_smile:

5 likes

Laat me raden, ze zat zeker op een elektrische fiets triomfantelijk te grijnzen

Ik zit dus in de trein terug naar huis en ik ben zo bang dat iemand me ineens gaat ondervragen

Vind haar ook zo’n leuke vrouw!

Haha ik vind haar zo leuk (de prinsesjes ook trouwens). Bij dat moment dat ze met z’n allen toosten zegt ze ook nog ‘Geniet van de zon!’ ineens. Ik hoop dat ik ooit zo goed Spaans spreek als dat zij Nederlands spreekt.

Ik vond het ook echt leuk dat alle familie online erbij was.

2 likes

Ik heb een puist op mijn wang en in mijn oor. Ik ga op zoek naar blarenpleister.
Het is gewoon een derde mini-wang geworden.

1 like

We zijn bezig met verhuizen maar ik ben bijna 40 week zwanger dus mag niks doen. Dus ik zit nu thuis terwijl mijn schoonmoeder dozen heeft uitgepakt in mijn nieuwe huis. En ik kan daar niet tegen want ik wil dat doen. Blijf van mijn spullen af :joy:

6 likes

Nou hij heeft om 14u10 afgezegd (we hadden om 14u afgesproken) met de reden dat hij ‘wat problemen had’ en het voor een andere keer zal moeten zij. Hij is daarna ook offline gegaan dus ik heb geen goede verklaring of zo voor dit. Heb hem maar gezegd dat hij echt wel eerlijk mag zijn en dat ik het niet zo goed snap.

Dit katapulteert me echt terug naar het gedrag van m’n ex. Afzeggen zonder deftige reden, te laat komen zonder iets te laten weten etc. Voelde me al kut dus voelde me erna nog kutter. Ik hoop dat ik binnenkort van hem een deftige verklaring krijg.

Ik was dus echt verdrietig dus ben buiten gaan wandelen, gebeld met een vriendin, nieuwe (gelukte) poging gedaan voor aardbeien in chocolade. Glaasje wijn in geschonken en nu ga ik een dutje doen. Een beetje positiviteit zou wel m’n kant mogen opkomen zeg.

Omg dit was een aantal weken geleden. Weinig gebeurd toen op een kort berichtje na. En we hadden sinds 1,5 week weer vet veel contact via facebook en was helemaal leuk. Zegt ie nu: ‘mijn vriendin …’

:sob:

Ik eindig echt met 40 katten en geen relatie blech

1 like

Misschien kunnen bekkenbodemoefeningen je helpen?

1 like

Oh trouwens, ik zat te denken. Zijn er forumsters die het misschien leuk vinden een corona survivalpakketje naar elkaar op te sturen? Geen gedoe met collage’s ofzo maar ik kan gewoon lootjes trekken voor iedereen. Nouja like dit maar als je mee wil doen, bij genoeg aanmeldingen kan ik wel wat opzetten denk ik?

4 likes

Jaa hoor, count me in!

140 opdrachten vandaag nagekeken op de raarste koningsdag ooit. Ben de hele dag al verdrietig maar dat ik deze klus heb geklaard maakt mij toch nog een beetje happy.

16 likes

Ik ga zo slapen. Nu komt het wel heel dichtbij…

1 like

Ik was het niet, maar is ook een van mijn doelen :stuck_out_tongue: Hoe oefen jij?

Aan het begin van mijn 4-daagse weekend dacht ik echt: dit gaan echt 4 productieve dagen worden!!!
Eindstand: ik heb geen flikker gedaan en zit nog tussen de verhuisdozen :woman_shrugging:t3: Echt waarom ben ik zo?

6 likes

Wtffffff, zo random ook?

1 like