Wat je even kwijt wil #36

Precies dit! Ik zit hier ook mee, precies wat jij allemaal benoemt. Ik heb nog wel twee sollicitaties openstaan, maar ben pas door de eerste ronde heen, dus ik wilde ook al nadenken over een alternatief plan. Pb’en lijkt me fijn, je mag me ook gerust een pb sturen. Ik wil eerst even rustig oriënteren en alles op een rijtje hebben (eerst nog studeren vandaag haha)

@Stars Jup! Vergelijkbaar verhaal dus, haha. Ik heb ook een beetje geprogrammeerd en vond dat ook erg leuk.

2 likes

fruitspiesjes?

Sterkte beiden :heart:

1 like

Ik verander door de quarantaine echt in een slappe pudding joh. Gisteren wat struiken en een heg gesnoeid met een elektrische heggenschaar, maar mijn linkerarm voelt eerder alsof ik 100 kilo heb gelift :face_with_raised_eyebrow:
Of misschien word ik ook gewoon oud. Kan ook

2 likes

Ik ben echt veel minder actief nu ik thuiswerk. En het voelt alsof alles veel meer tijd kost dan normaal. En ik vind dat ik super veel op een dag heb gedaan als ik heb afgewassen en gekookt :expressionless:. Normaal gesproken deed ik na werk/in de avonduren het huishouden en sportte ik, maar was ik bijna nooit moe

6 likes

Ik ben ook niet vooruit te branden vandaag, was vorige week al en hoopte dat de vrije dagen zouden helpen maar… nope
Kan me echt nergens op concentreren

1 like

Het is koud op mijn kantoor.

Ik heb een nieuwe goor lekkere lievelingssnack :star_struck: Goed wit brood van de bakker beleggen met jonge kaas, cheddar en jalapenos > buitenkanten besmeren met een laag mayo > opbakken in een pan > eten met sriracha saus
Echt top als je je katerig voelt :dancer: volgende keer ga ik het met truffel mayo maken

7 likes

Morgen nog 1 dagje kantoor en dan voorlopig weer thuis werken.
Was toch wel aardig goed gewend aan het thuis werken.

Ugh de man is in staat om een pot augurken als Erotisch te betitelen.

3 likes

Herkenbaar! Aan het begin dacht ik: oh mooi, nu heb ik eindelijk tijd om veel te studeren (ik studeer duaal met 36 uur werken), kan ik mooi sporten, dingen opruimen etc. Eindstand: ik moet mezelf tot de kleinste dingen dwingen, krijg nauwelijks iets gedaan en ben ondanks elke nacht goed slapen continu moe.

Ik heb ook altijd dat hoe minder ik doe, hoe minder ik ook zin heb om dingen te doen. Dus ondanks dat ik weet dat het beter gaat als ik wel werk, heb ik totaal geen zin om weer te gaan werken. Maar wel goed om te weten dat anderen dit ook hebben en dat het dus blijkbaar ook gewoon aan dit quarantaine leven ligt.

7 likes

Ik denk dat ik vooral die regelmaat mis van naar kantoor gaan, thuiskomen, koken, sporten, schoonmaken en dan niks doen. Als ik nu geen belangrijke werkdingen heb, begin ik de dag met mijn laptop in bed. Ik ga 's middags voor een klein uurtje naar buiten en that’s it. Ik heb straks ook al 2 maanden geen één make-up product gebruikt en de laatste keer dat dat voorgekomen is, was ik 13/14.

Zo ik heb echt bijster weinig uitgevoerd en kom net terug van de supermarkt en ben gevloerd gewoon ZO moe!

Denk dat het dat bij mij ook is inderdaad. Ik zei ‘vroeger’ altijd van: neee, ik wil absoluut geen structuur, zo saai! Maar daar begin ik van terug te komen haha. Mijn werk ligt nu voor 90% stil dus ik blijf in de ochtend idd ook gewoon in bed liggen. En die 10% dat ik wel iets te doen heb merk ik ook gelijk dat het veel beter gaat. De overige dagen ben ik idd al blij als ik één nuttig ding voor studie heb gedaan + even buiten heb gewandeld. Make-up doe ik maar wel sinds mijn collega me videobelde en ik daar in mn roze badjas een puist zat uit te knijpen (wat ik helaas ook letterlijk tegen hem zei als reden waarom ik niet wilde videobellen).

1 like

Je bent niet de enige. Heb de afgelopen weken mijn huis echt verwaarloosd. Heb net een lang weekend gehad en heb echt het idee dat al mijn moeheid van de afgelopen maanden naar buiten is gekomen.

Normaal kan ik niet in slaap komen, maar dit weekend sliep ik bijna elke avond binnen een half uur ipv na 3/4 uur naar het plafond staren.

Nu er weer tegenaan.

1 like

Ja, ik maak waarschijnlijk straks een andere keuze. Ik doe nu nog een tweede bachelor om eventueel het onderwijs in te kunnen en denk dat ik aankomend jaar maar een jaar volledig in het onderwijs ga werken. (Ik bevind mij in de afstudeerfase.) (Anders had het waarschijnlijk 3 dagen iets anders geweest zijn en 2 dagen onderwijs.

1 like

Voor de mensen die een beetje op zoek zijn naar afleiding naast het thuiswerken: ik heb net deze instagram ontdekt, het rijks reality museum. Vol nostalgie!

6 likes

Volgens mij is snoeien ook echt heel erg zwaar!

1 like

Ik heb echt zin om met een sloophamer een muurtje te doorbreken. :upside_down_face:

3 likes

ik kijk een ‘wat zit er in mijn vluchtkoffer voor de bevalling’ video en dat is raar want 1) ik ben niet zwanger en 2) ik heb geen babyplannen

het doet me denken aan het inpakken voor een camping

6 likes