Wat je even kwijt wil #36

De hel, lig rustig te chillen in bed maar ze zijn buiten lantarenpalen aan het vervangen en blijkbaar moeten ze daarbij die oude palen doormidden zagen :+1:

Heerlijk tijdstip ook

1 like

Huh, weet je zeker dat het gepland is en er niks gejat wordt ofzo? :joy: Weet je wie de aannemer is? Ik heb namelijk bij zo’n organisatie gewerkt en ik kan me niet voorstellen dat dit mag

Hee ik heb 2x zo’n sms gehad. Wacht nog altijd op de gerechtsdeurwaarder. :nerd_face:

M’n moeder en oom hebben hem ook gehad trouwens. Heb er een melding van gemaakt bij de belastingdienst. Geen idee of er iets mee gedaan wordt.

1 like

Die heb ik vorige week gehad. Ook echt de dag van tevoren en niet anoniem. Sukkel

1 like

Kijkt iemand Jinek? Ik ga stuk om Jort!
Stelling dat de persco’s door het taalgebruik niet voor iedereen te begrijpen zijn, zegt Jort: “Waarom kijken ze dan niet daar het Jeugdjournal?”

@Yzile Jort is voorstaander van de domheidsboete.

15 likes

Ik heb vandaag roze wc-papier gekocht en mijn leven is nu al leuker.

13 likes

Handig ook om dat in het donker te doen

1 like

Stelen mensen lantaarnpalen??? Wat moet je daar mee?

3 likes

Slapen jullie ook zo slecht op het moment? Ik ben met de dag gaarder maar het doet me de nacht erop niet beter slapen :tired_face:

14 likes

Ik ben helaas niet op de hoogte van Jort z’n liefdesleven maar ik geloof het meteen!

Ja ik kom zo moeilijk in slaap terwijl ik een kwartier daarvoor zit te knikkebollen op de bank, echt irritant

3 likes

Maar liefst 1 euro gewonnen bij de koningsloterij. Heb je niet eens een flurry voor.

7 likes

Ja hier nog één. Vanochtend nauwelijks mijn bed uit kunnen komen en nu niet in slaap kunnen vallen. Zo irritant.

2 likes

Ja ik heb precies hetzelfde, echt stom :worried:

1 like

Ik voel me echt met de dag eenzamer door deze crisis. Ik wil zo graag mensen zien en écht spreken. Ik ga ook veel te veel aan mijn vriend hangen merk ik.

Wie dan? Haha

Ik was ook al aan het Googlen en kwam alleen artikelen tegen dat hij momenteel eenzaam in de liefde is haha.

1 like

Ondanks dat ik geen flikker uitvoer slaap ik de laatste tijd weer heel veel! Ga eerder naar bed dan mijn vriend en hoor hem ook niet meer naar bed komen en kan smiddags ook nog dutjes doen als ik wil

1 like

Knuffel :heart:

1 like