Wat je even kwijt wil #36

Wtf, ik slik al jaren de pil en vergeet 'm praktisch nooit. Nu opeens 2x in een week tijd. Nu voor de zekerheid toch maar een stopweek houden, al slikte ik de pil al een paar strippen door.

Het is met een nummer van Tele2 verstuurd

Veel sterkte :heart::heart::heart:

1 like

Ik besloot 10 minuten geleden maar dat et tijd was om Mandarijn te leren dus nu heb ik een cursus gekocht en zit ik half 1 's nachts woordjes voor me uit te mompelen…

17 likes

Heel veel sterkte, wat een mooi gebaar dat je dit samen doet😘

1 like

Haha door jouw berichtje bedacht ik me dat ik mijne vergeten was, dus alsnog gedaan, heel chill

1 like

omg nee wat kut! hopen dat ie het blijft doen :crossed_fingers:t2:

ik kan ook niet slapen trouwens haha

Ik ook niet, lig al ruim twee uur klaarwakker :thumbsup:

1 like

heb er even snel doorheen gescrolld, maar dit geeft de burger moed toch? als die van jou echt maar een paar seconden onder water was en die van het filmpje 34 minuten en die doet het ook nog steeds!

1 like

Ze hebben er nieuwe voor teruggeplaatst dus ik denk dat het wel gepland was! Maar geen idee welke aannemer.

ik ben aan het ontbijten met een pannenkoek met suiker, echt een feestje

17 likes

Ik zie nu pas dat door mijn regelmatige leven de afgelopen weken mijn vaste wallen echt waren verdwenen. En nu na een avondje gek doen met de meiden zijn ze er weer, full force. Twee per oog.

4 likes

Maar een iPhone 11 kan tot 2 meter diep voor 30 min lang. Dus ik denk dat je wel safe zit zonder de rijst

Ahh ik hoop voor je dat hij het nog doet. Of dat je anders wel gewoon garantie hebt!

Er is een spel wat ik speel en daar is nu 24 uur iets speciaals mee en dat is om 8 uur gisteravond begonnen en ik heb al 2,5 uur gespeeld. Ik moet echt een doel vinden in mijn leven.

Die van mij worden dus alleen maar erger nu???
Waarschijnlijk door het slechte slapen @Lula je bent niet de enige

Ik mag weer zangles gaan geven en ben niet eens blij. Ben vooral bang dat ik toch iets verkeerd doe waardoor mensen risico lopen ofzo.

Zo verwarrend, die maatregelen en het spreekt elkaar ook zo tegen lijkt het.

Ben er verdrietig van, want voel me sowieso een beetje rot: als ik niet nu al ga beginnen, vind ik mezelf lui en als ik wel nu weer ga beginnen, vind ik mezelf een beetje slecht omdat ik meer risico creëer zodat ik geld verdien.

Ik had ook net een toffe actie bedacht, waarbij mensen online les konden volgen in ruil voor een diner, maar nu is die dus eigenlijk ook overbodig. Zelfs het ebook wat ik schreef is overbodig.

Twijfel of deze post in het opbiechttopic moet want ik weet natuurlijk zelf ook wel dat ik gewoon heel dankbaar moet zijn met het feit dat ik m’n werk weer mag doen

Maar ondanks dat het mag zullen er ook mensen zijn die toch liever het zekere voor het onzeker nemen en alsnog graag online les willen volgen. Of mensen die normaal niet naar je toe zouden komen omdat het te ver reizen is, maar online wel graag les bij je volgen. Probeer er juist kansen in te zien en mensen te bereiken diennpemaal misschien niet zouden komen

1 like

Ik snap je struggle! Ik vind je niet lui als je het niet doet, maar ook niet gek als je het wel doet. Iedereen doet z’n best om die anderhalve meter aan te houden. Maar ook in de supermarkt wordt er opeens rakelings gepasseerd, dus het is niet zo alsof niemand ooit een fout maakt. Dus dat komt bij jouw zanglessen ook wel goed. Wel zonde van je andere plannen, snap best dat je daar van baalt… Misschien wil ook niet iedereen daadwerkelijk komen, dus dan kan je dat inzetten voor die leerlingen?

En ik vind het geen biecht dat je twijfelt/ het lastig vindt qua werksituatie: volgens mij herkennen velen zich daarin! Ik in ieder geval wel.

Het een sluit het ander niet uit toch? Vind het helemaal niet gek als je allebei doet. Anders start je met één leerling om te kijken of je je er uberhaupt wel goed bij voelt (en diegene ook) als test. En dan kan je altijd nog beslissen het helemaal niet te doen en ook doorgang te geven aan de andere dingen die je gepland had of het juist wel uit te breiden als het wel gaat.

1 like