Wat je even kwijt wil #36

Snap dat het dubbel voelt, maar wat @Quinn o0nlin0o zegt doe gewoon beide! Er zijn vast ook wel mensen, mezelf inclusief, die al zaten te denken om online lessen te volgen om laagdrempelig te kijken of het een leuke nieuwe hobby is die je na dit hele gedoe kan oppakken.

Mijn collega hoest en niest nog steeds. In een vieze stoffen zakdoek :nauseated_face:
Dus net toen hij moest niezen maar even luchtig gezegd “Oh, dat moet eigenlijk in je elleboog he?!”
Zegt hij alleen dat hij daar niet altijd aan denkt en of ik hem niet ga verraden bij het RIVM. :roll_eyes:

4 likes

Haha wat een verschil kan dat maken he. Ik schrok gister na m’n sollicitatiegesprek van mezelf toen ik langs een spiegel liep. Wie is die vrouw met lippenstift?

2 likes

Allemaal leuk en aardig maar ik kan echt niet in mijn elleboog niezen hoor. Dan vliegt het snot je pas echt om de oren. Ik moet m’n neus dichthouden.

1 like

Nu ben ik wel benieuwd welk spel haha

Ik wil een broek kopen bij de Mango, maar weet nu even niet wat het beste is. Ik kan daar bv morgenochtend on 09:30 (lijkt mij rustig tijdstip op een donderdag) in de winkel naar kijken, maar kan ook online bestellen. Hebben fysieke winkels van grote ketens het ook zwaar? Of is dit nu een domme vraag :sweat_smile:

Nee ik nies met mijn neus dicht

Wizards unite :nerd_face::nerd_face:

1 like

Ik kreeg gister aan de lopende band berichten van de overheid. Eerst dat ze m’n ww gaan betalen voor 2 mei en daarna m’n definitieve belastingaangifte en dat ze die binnen een week gaan overmaken. En nu zit ik steeds m’n rekening te refreshen. Give me money.

1 like

Fysieke winkels van grote ketens zullen het ook wel zwaar hebben ja.

1 like

Ohh ik voel me echt zo lamlendig al 2 weken. Heb helemaal nergens zin in en zit 's avonds en in het weekend echt uren achter elkaar op mijn telefoon te scrollen terwijl ik dat helemaal kut vind. Met heel veel moeite lukt het me wel om yoga te doen een paar keer per week, maar ik moet mezelf echt dwingen (en daarna voelt het dan wel chill). Ik heb gewoon helemaal nergens zin in en kan mezelf er ook niet meer toe zetten om naar buiten te gaan. Werken gaat nog wel, maar verder zit ik echt als een zombie voor me uit te staren. M’n vriend moet ook echt eten maken en voor m’n neus zetten want ik kan mezelf er niet eens toe zetten om een broodje te smeren of te koken. Ik hoopte dat het een fase was, maar ik vind 2 weken echt heel lang.

1 like

Word je collga niet naar huis gestuurd?

Ik ben de enige die het merkt. Maar hij zegt dat hij zich niet ziek voelt en dit is eigenlijk al sinds we vorige maand begonnen zijn, dus het zal wel hooikoorts of last van stof zijn (we werken met dossiers), maar dan kan hij nog wel gewoon een beetje voorzichtig doen.
Maar net was de eerste nies in de elleboog! (dus hij kan het iig wel)

1 like

Volgens de richtlijnen die wij hier op kantoor naleven (advies RIVM). Zou je met hooikoorts ook thuis moeten zitten. Omdat het moeilijk te onderscheiden is, tenzij het te onderdrukken is met medicijnen.

Maar succes met deze collega. Pas goed op jezelf (en zijn rondvliegende baccillen :stuck_out_tongue: )

1 like

Hij is niet bekend met hooikoorts en is tegen medicijngebruik :upside_down_face:
Ik zit gelukkig wel een paar meter van hem vandaan en heb een grote fles handgel.

1 like

Ik heb gisteren beide seizoenen van After Life gekeken en vind mezelf nu dom want nu moet ik vandaag weer een nieuwe serie zoeken.

1 like

Je hebt Derek vast al gezien hé? Love Ricky Gervais.

2 likes

Great minds… :sunglasses:

1 like

En @Falafel nog niet gezien! Dus bedankt. Nu heb ik weer een doel vandaag :joy:.

2 likes

Tussen 12 en 2 komt mijn laptop! Aaah ben benieuwd!

11 likes