Ik zit lekker bij een koffietentje te wachten op mn brunch to go en ga zo heel de middag chillen en mn planten verpotten
Ik kan nergens de reserve sleutel van mijn auto vinden. 2 maanden geleden nog gebruikt dus echt heel ver kan ie niet wezen. Vrijdag de auto inruilen dan moet ik m echt hebben…
Vind het weer fantastisch . Ook leuk om te zien dat een deel van de cast hetzelfde is.
Dankjewel, ja, dat realiseer ik me nu een paar uur later ook. Alles wat ik geleerd heb kan ik gewoon meenemen, het online lesgeven kan ik ook blijven doen enzovoorts. Ik mag ook na corona nog leuke acties blijven bedenken enzo. Weet niet waarom ik het gevoel had dat dat nu niet meer mocht
@GroenTakje thanks voor je lieve reactie en inderdaad, misschien wil niet iedereen komen. Kreeg ineens het gevoel dat ik meteen vandaag iedereen moest mailen en alles weer terug naar normaal zou moeten, maar dat kan natuurlijk sowieso niet. (En het hoeft ook niet meteen vandaag.)
@Evenveel goed dat je dat zei! Ik ga inderdaad rustig opbouwen, deze week kijken hoe ik het praktisch ga doen, met afstand en een spatscherm en schoonmaken. Dan kan ik volgende week met een paar leerlingen gaan proberen.
@Marquez ja precies, ik blijf sowieso allebei doen, had al een domeinnaam geclaimd en website gebouwd voor de online lessen, dus daar stop ik sowieso niet mee. Weet niet wat voor les jij overweegt, maar stuur gerust een DM als je op zoek bent naar een leuke docent, dan denk ik met je mee of ik muzikanten weet die bij je passen!
Bedankt voor jullie reacties, had ze al snel gelezen maar kon nu pas reageren. Werd er meteen rustiger van. Blij met dit forum
Ik heb twee dagen vrij dus heb besloten vandaag een lui dagje te houden
ah vervelend! wees alleen niet zo hard voor jezelf hoor ik las laatst een heel interessant artikel (sorry zit momenteel op mijn tel & niet thuis, weet ff niet meer welke, misschien iemand anders?) over deze corona tijd en wat dat doet met ons. productiviteit, slaapritme @Lula en dat soort dingen. echt niet gek dat je je zo voelt dus.
@Enthusiasm ja, je komt dan in zo’n cirkel terecht. Je hebt geen zin om iets te doen, dus doe je niks waar je energie van krijgt om meer te doen. Heel irritant, vooral nu je zo beperkt bent in je doen en laten.
Omg ik ben ongeduldig en wil mijn nieuwe speakers… ook al luister ik nog maar heel weinig muziek.
Goede reden om meer muziek te gaan luisteren toch hahah
Ohja dat was zo schattig. Je moet ergens beginnen he
Ja ik hoop dat ik dat ook ga doen. Kan straks heel makkelijk laptop verbinden met de speakers dus denk dat ik wel sneller weer iets aanzet dan.
Wauw, compliment voor je motivatie! Toen ik nog studeerde hadden wij vaak videolessen en ik deed er inderdaad veel langer over dan een live-les, maar net daardoor kon ik de stof ook beter onthouden omdat ik het echt goed in me kon opnemen en samenvatten.
Veel succes nog !
Ik heb een emmer water met azijn van de portiektrap laten lopen omdat er de hele tijd kinderen in aan het spelen waren met rolschaatsen aan. Flikker op.
Want dat vond je makkelijker dan gewoon vragen of ze buiten wouden gaan spelen?
Een van die kinderen woont naast het portiek/ is mijn onderbuurmeisje dus ze rolschaatsen over de stoep en stoppen dan bij het portiek om er in en uit te gaan. Mijn onderbuurmeisje luistert nooit naar iets dus ja dit was makkelijker en effectiever.
Mijn plantjes zouden over 2 weken komen, maar ik krijg net een mail dat e verstuurd zijn dus ik ben blij. Gelukkig heb ik gisteren wat potten gekocht.
Ik weet alleen niks van planten dus ik moet wel even goed uitzoeken wat ik moet doen en of ik misschien nog extra potgrond nodig heb
Wow
Wat doet de azijn? Alleen voor de stank?
Maar dit is toch heel vervelend? Nu hebben je andere buren toch last van die lucht? Oke, het neutraliseert zweetgeuren, maar het meurt alsnog.
Ja en het haalt gelijk het onkruid/groene aanslag van de trap en stoep dus win win.