Nahw het heeft hier gisteren heel hard geregend en nu zie ik net dat het nestje van een paar duiven uit één van de bomen hier is gevallen. Ze zaten er ook echt heel sip bij te kijken hopelijk kunnen ze snel een nieuw maken
Anders leg wat nestmateriaal neer in de buurt!
haha aww, maar duiven staan er volgens mij wel bekend om dat ze slechte nesten bouwen.
Ah ja, op de site van de vogelbescherming: “Houtduiven maken rommelige nesten van wat takken, die nog wel eens uit een boom komen vallen. Daarna maken zij weer een nieuw nest.”
Buiten op de parkeerplaats hebben mensen die niet mijn buren zijn een bijeenkomst georganiseerd. Ze zijn hard aan het schreeuwen met muziek. Volgens mij zijn ze allemaal met de auto gekomen.
Ik snap er niks van? Ze staan misschien wel op anderhalve meter (kan ik niet goed zien en I don’t really care) maar doe dit lekker op een afgelegen parkeerplaats.
Ik ga zo wat van mijn snoeiafval aan ze doneren. Kan het toch niet naar het milieupark brengen dus ga er wat dorre takken zonder bladeren uitplukken en die bij de plek leggen waar ze “wonen”. Zitten altijd in dezelfde boom. Al jaren achter elkaar, al zullen dat niet dezelfde zijn lijkt me.
@crazyplantlady dat hun nesten rommelig zijn wist ik inderdaad. Als je die vergelijkt met andere vogels is dat van een duif net een rovershol terwijl de rest een soort vila bouwt. Maar wel fijn om te weten dat ze snel een nieuw nest maken. Ziet er zo sneu uit
Hier nog 1. Ik probeer op tijd te gaan slapen maar kom gewoon niet in slaap. En dan sta ik s’ochtends helemaal verrot op, in de middag kan ik zo een dutje doen anders stort ik helemaal in en dan s’avonds weer niet kunnen slapen. En áls ik dan een keer 8uur achter elkaar slaap ben ik nog verrotter.
Toegelaten? Wat bedoel je?
Omg hoe leuk is dit haha
Liesje de cowfluencer
Die pagina wordt natuurlijk een beetje aangepast op wat je liket dus ik heb dat niet meer. Maar ik geloof wel dat het bij jou zo is hoor!
Ja dan heb je gewoon een pagina met dingen die over het algemeen viral gaan. Maar als je veel dingen liket met #cooking ofzo krijg je veel recepten op je for you
Hahahhaha sorry maar ik ga echt helemaal stuk om het kinderen wegjagen met water en azijn???
Alsof het een stelletje katten is die je wilt wegjagen uit je tuin
Dat is toch gevaarlijk als je zwanger bent?? Of niet
Wat is de vriezer ijsvrij maken en schoonmaken toch de allergrootste kutklus in huis.
Bij de Lush besteld en die hebben nu gewoon een levertijd van 12 werkdagen! Irritant en leuk tegelijk, want ik vergeet vast dat ik een bestelling heb gedaan en dan is het straks een cadeautje.
Ik ga echt goed op de Q-top 500 van de 10’s haha, lig een beetje in bed met wat toastjes mee te swingen met Justin Bieber
Ik ben inmiddels 6 weken in NL en al mijn verhuisdozen met kleding staan nog steeds bij mijn ouders op zolder. Leef al die tijd gewoon nog in mijn leggings, shirts en een paar vesten die ik mee had naar het buitenland aangezien ik toch nergens heen ga. Nu wil ik eigenlijk online shoppen, maar misschien moet ik eerst die verhuisdozen maar eens gaan uitpakken en dan kom ik er ineens achter wat ik ook allemaal weer voor kleding had en hopelijk voelt het een beetje hetzelfde als pakketjes openmaken.
Ik denk dus echt dat ik mezelf kiespijn enz heb aangepraat. Ik dacht van alles te voelen… Ben bij tandarts geweest en alles was in orde en nu voel ik al paar dagen niks meer.
Ik mis geloof ik waarom je op mij reageert
Hahaha same! Ben bezig met grote schoonmaak en loop keihard mee te zingen met alles. Net ook een dansje gedaan met de dweil.
Ik zag net op linkedin iemand voorbij komen die een brief van Willy gekregen heeft, maar check deze overdreven aanhef:
Dat “wij” en ook die enz. enz. enz. zo van “dat past allemaal niet hoor”
En ook die lelijke initialen in het oranje
En die tekst die nog een oranje dropshadow achtig effect heeft waardoor het lijkt alsof je een 3d bril moet dragen om het te kunnen zien.