Ik was vergeten hoe leuk the princess diaries films zijn!
Ooh weer de verkeerde getagged, sorry!
@Vaiana heb er ook bijenzaad gestrooid, dus die hebben sowieso water nodig. Ze klimmen er gewoon omheen en heb geen zin in 4 kids die me bestuderen vanaf een muurtje terwijl ik in mijn eigen omheinde tuin zit.
Dit regenachtige weer is toch zo wennen naar al die lekkere zonnige dagen
Wel een powermove die enz. enz. enz. in je eigen naam, maar wat is dit inderdaad voor afzichtelijk ontwerp joh.
Zal dat werken op LinkedIn: enz. enz. enz. bij ervaring zetten? En die initialen zijn inderdaad een beetje WordArt 2003
Ik ga morgen videolunchen met een vriendin en ik heb nu al sushi besteld om morgen af te halen aan het begin van de middag.
Het is een beetje als instagram. Als je er voor het eerst komt dan krijg je bij je aanbevolen alleen maar van die knappe mensen die veel likes hebben. Maar als jij op een gegeven moment alleen maar katten plaatjes liked denkt insta " Hey deze meid vind katten leuk laten we haar alle katten van insta zien"
Ik krijg nu op tiktok knappe 19 tm 21 jarige mannen omdat dat blijkbaar het gene is wat ik veel like…
Ja of als titel: drs. ing. enz. enz. enz.
Wel indrukwekkend, maar komt ook een beetje verveeld over
hahahaha
Pfft, ik kijk nu Downtown Abbey en ik wil telkens met iemand het erover hebben hoe geweldig ik het vind, of ik wil de acteurs op instagram opzoeken. Maar dat durf ik niet ivm spoilers. Nog 3 seizoenen
Mijn God iemand is contant heel vals op een blokfluit aan het spelen.
Echt door meth en been
Ik kwam er vandaag achter dat op het viva forum mensen het woord KLUSSEN gebruiken ipv zwanger worden/kind proberen te krijgen
He bah, noem het gewoon bij wat het is! Ik hoor bij het woord klussen ook gegiebel op de achtergrond. Je hebt seks, iedereen doet het!!!
Wellicht dat je een verzoekje in kan dienen? Of deze man is je buur, dat kan ook.
Ik heb de ideale huurwoning via via gevonden maar ik heb nog geen baan. Het zou echt ideaal zijn als ik binnen een paar dagen een baan vindt en dat appartement kan huren, maar die kans is nogal klein helaas.
Ja precies, ik heb ook het idee dat ik in zo’n cirkel terecht ben gekomen en dat ik even niet meer weet hoe ik daar uit moet komen. Ga op zoek naar het artikel, thanks @Enthusiasm
Na een enorme werk zeur dag, de dag positief afsluiten. Harry potter box set is binnen en via marktplaats een tuinset gescoord.
Mn vriend net:
“Ik ga even douchen maar et kan zijn dat er zo aangebeld gaat worden met een pakketje… Niet openmaken!”
Ik ben pas over een week jarig Hoe de fuck ga ik dit volhouden? Heb al geprobeerd hem te overtuigen met dat ik een week te laat geboren ben maar het mag niet baten…
Ik mis nog elke dag de AH Excellent Rozemarijn en Zeezout chips.
Maar over een natte stoep kun je nog steeds rolschaatsen toch? Snap m niet helemaal denk ik
Ik heb toch zo’n bloedhekel aan schoonmaken en zie het nut er vaak niet van in. Maar dat kan ook mn depressie zijn. Fijn dat het nu blinkt maar zometeen koken en het is weer chaos. Voor vanavond maar even thuisbezorgd