Wat je even kwijt wil #36

Huh hoe dan? Kamer in onze hoofdstad waar niemand voor te krijgen is? Moet wel heeeeel duur zijn dan haha :money_mouth_face:

1 like

Of geen ramen ofzo :joy:

1 like

6m2, zonder ramen en slechts €1450 per maand!
Droomhuis

4 likes

Zeg nou niehiiiiet! Dan wil iedereen het hebben en is er niets meer voor ons :cry:

1 like

Ik mis ineens heeeeeeel erg de tijd waarin ik studeerde (en de tijd daarvoor) en een superfijne bijbaan had in een winkel. De gezelligheid daar, de sfeer, de duizenden praatjes met klanten, in het weekend na het werk met je collega’s nog ergens vreten en daarna écht weekend hebben met je vrienden. Ook al was het kapot veel, studeren, stage, weekendbijbaantje en dus eigenlijk alleen de zaterdagavond en de zondag vrij hebben (en die zelfs niet eens als er koopzondag was) IK HEB INEENS ZO EEN HEIMWEE :frown: :cry:

Dat was zo’n heerlijke onbezorgde tijd. Voel me tegenwoordig zo volwassen en oud worden he. Damn

26 likes

Hij keek me alleen maar meewarrig aan en zei “Vind je dat nou echt een overtuigend argument?” :cry:

En nu heeft die eikel het pakketje volop in het zicht gezet om me te straffen…

2 likes

Ja dit was precies mijn reactie! Maar het is 470 voor 7m2, maar wel met woonkamer die er leuk en uitziet

1 like

Ik mis juist mijn volwassen kantoorbaantijd. Echt weekend hebben en geen zorgen hebben en nu juist het tegenovergestelde omdat ik zonodig nog een extra diploma wilde halen. En dan kan ik deze week in principe een beetje uitslapen ben ik door de spanning vaak toch om 6 uur al op. :joy:

Vind het echt raar als mensen in de trein nu de stoel aan het gangpad nemen, terwijl de andere stoel gewoon vrij is. Of op’t station in het midden van de trap gaan lopen.

Het is al vrijwel onmogelijk om daar die 1,5 meter afstand te houden maar door het zo te doen maak je het al helemaal onmogelijk.

De dag is net pas begonnen, maar ben er nu al klaar mee.

6 likes

Ik ook! Ook gewoon als je geen zin had college missen.
En stiekem mis ook wel de spanning van toets maken en heb ik het gehaald of niet en als je goed cijfer hebt helemaal blij en opgelucht zijn.
Zag gisteren ook afstudeer ceremonie in een serie en werd er weemoedig van. Dat gevoel om je diploma in ontvangst te nemen, iedereen trots.

1 like

Wie ligt er nog op bed goedkope koopwoningen te kijken en te dromen van een eigen verbouwing enz. Weet helemaal niks van klussen, dus zal niks worden. Maar ergens jeukt het om zo een project te proberen met een goedkope woning.

4 likes

Ik lig nog in bed en hoor wind en regen en voel me zoveel meer opgesloten dan een paar dagen geleden. Vandaag maar weer vacatures zoeken, of toch zielig zijn onder een dekentje op de bank en pizza bestellen?

Er is een verrassing naar me onderweg per post (damn you postnl app hahahaha) en ik weet niet wat of van wie!!!

Ik mis dit zo erg!
Ik vroeg gisteren of mijn man a.s. dinsdag ook vrij is (hopende van niet). Zei hij dat hij zijn vrije dag wel kan ruilen zodat we samen vrij zijn. :unamused:

9 likes

Ik zit mijn vriend ook weg te kijken, hoe gezellig het ook is. Ik wil ongestoord pizza vreten op de bank en jankmuziek luisteren. De kat is ook helemaal van de leg nu ze haar tijd alleen niet meer heeft, die is al een paar weken niet te genieten. I feel her!

8 likes

Mijn mok zit vastgeplakt aan de tafel en ik krijg hem niet los. Hoe moet ik nou theedrinken?

Ik lig in bed moed te verzamelen om op te staan. Ik moet vandaag m’n huis een schoonmaakbeurt geven en de was doen.

Met je metalen hipsterrietje

4 likes

tafel kantelen.

11 likes