Wat je even kwijt wil #36

Nee! Ik heb de les van f4f gedaan maar vond er niks aan. Ben te tatta en niet snel genoeg. Heb geen andere lessen gedaan.

1 like

Pm!

1 like

Nee juist niet! Gewoon op en neer rennen en meteen duidelijkheid over je cijfer. Heerlijk

1 like

Als ik f4f lees denk ik steeds dat het over een playstation spel gaat.

3 likes

Lig zo lekker te chillen met mijn kat op het balkon, het is bijna gezellig

2 likes

Ja Nederland heeft hem geschonken aan Dubai

63 likes

Kan die figureren als verstopte paasei. Niemand die hem ziet

1 like

ik lees nu een boek en daar staat een verhaal in over iemand die een pinguïn gejat heeft uit de dierentuin en precies dit verhaal heeft ooit iemand aan mij verteld, alsof het echt gebeurd was bij iemand die zij kende

ik vertrouw dit niet

3 likes

In oplossingen denken:

3 likes

Kost je maar een barkie, heeft een cupholder waar zeker een fles wijn in past EN een hoes om eroverheen te doen waardoor het een soort slaapzakbad wordt. Ik zie alleen voordelen.

6 likes

Ik wil dit ding echt zo graag naar mijn badkamer is te klein :sob:

Bonnie is that u?

17 likes

Is dit niet van de film sterke verhalen?

Jammer! Maar toch bedankt.

Voor degenen die hun bokslessen ook missen in deze tijd (@Lemongrab dacht ik?) : niet helemaal hetzelfde maar wel echt leuk, heb 'm net gedaan: https://youtu.be/xbABGepKT2o

1 like

Haha mn zusje en ik komen er net achter dat we gisteren exact dezelfde broek hebben besteld bij de H&M. Wisten we helemaal niet van elkaar

4 likes

Sterkte!

1 like

Ik zapte net een beetje langs wat zenders en kwam uit bij Taarten van Abel, maar wtf is er met die vent gebeurd joh? Lijkt wel knetterstoned. Doet heel raar met zijn mond steeds alsof ie net wat heeft geklapt en toen het meisje dr verhaal deed keek ie zo strak langs haar, heel afgeleid. Vet maf dit

3 likes

Ik wil graag een hond die waaks dus was wat op aan het zoeken over rassen en toen zag ik dus dat deze doggo daar perfect voor is

afbeelding

Dus mn keuze is gemaakt

37 likes

Compenseert voor je katten.

5 likes

Ik verveel me kapot. Klaar met de tv, klaar met de switch. Iemand suggesties?