Wat je even kwijt wil #36

Ik ben zo moe. Val haast om

1 like

Dit is het eerste jaar in heel lang dat ik weer een beetje blij ben met m’n lichaam en zonder mouwen naar buiten durf. Ben zo blij hiermee, als je je kut voelt over jezelf voelt het net alsof dat nooit meer voorbij gaat/anders wordt. Maar nu kan ik shinen :sparkles:

41 likes

Mijn buurman is zijn schuur aan het opruimen en ik heb hem al 5 keer horen zeggen dat hij nieuwe schoenen (in de doos) heeft gevonden. Ik ga zo ook eens kijken in zijn schuur want wil ook wel een nieuw paar.

25 likes

Ik krijg ook zo snel pijn aan mn poten van rennen?? Niet normaal. Heb die shuttlerun gerend en heb zo’n pijn aan mijn scheenbenen. Dat had ik vroeger dus echt niet en toen had ik nog wel slechter schoeisel aan

vrijwillig???

15 likes

Ja dat vind ik leuk!

2 likes

Ja sorry maar this one is on you

20 likes

en ik maar denken dat de shuttlerun onderdeel was van t leven in de hel

15 likes

Nee! Ik heb de les van f4f gedaan maar vond er niks aan. Ben te tatta en niet snel genoeg. Heb geen andere lessen gedaan.

1 like

Pm!

1 like

Nee juist niet! Gewoon op en neer rennen en meteen duidelijkheid over je cijfer. Heerlijk

1 like

Als ik f4f lees denk ik steeds dat het over een playstation spel gaat.

3 likes

Lig zo lekker te chillen met mijn kat op het balkon, het is bijna gezellig

2 likes

Ja Nederland heeft hem geschonken aan Dubai

63 likes

Kan die figureren als verstopte paasei. Niemand die hem ziet

1 like

ik lees nu een boek en daar staat een verhaal in over iemand die een pinguïn gejat heeft uit de dierentuin en precies dit verhaal heeft ooit iemand aan mij verteld, alsof het echt gebeurd was bij iemand die zij kende

ik vertrouw dit niet

3 likes

Ik vind het met de dag onacceptabeler dat ik geen bad heb. Dat zou het binnenblijven echt 20% minder erg maken.

11 likes

In oplossingen denken:

3 likes

5 likes

Kost je maar een barkie, heeft een cupholder waar zeker een fles wijn in past EN een hoes om eroverheen te doen waardoor het een soort slaapzakbad wordt. Ik zie alleen voordelen.

6 likes