Deze tatta zette gasolina gewoon trouw elke week op tijdens de feestjes in Panama.
Deze tatta zette gasolina gewoon trouw elke week op tijdens de feestjes in Panama.
Twerkist*
Had vanochtend wel even issues maar na hem op vliegtuigstand te hebben gezet doet ie het weer.
Ik heb eentje voor 30€ overgenomen via marktplaats (hele tijd terug) en ben daar heel tevreden over. Ik zou niet te diep in je buidel tasten!
Ik zou zo graag met hem willen gasolina’en
Ja dit filmpje is ook echt heet. Jammer dat ie niet zn shirt uittrekt voor hij gaat rennen
Dacht dat het aan mij lag 
Kut ik loop de hele avond al met een oude vlam te appen en wilde dat gesprek in bed voortzetten MAAR DAT MOET IK NOG OPMAKEN. Zo’n hekel aan
Ik ga een uitgebreide paasbrunch/lunch maken vandaag. Ik woon alleen en ik kook wel vaak lekker voor mezelf, maar nog nooit echt op die manier met meerdere kleine gerechtjes samen en zo uitgebreid. Ik ben net wakker en ik heb er zo’n zin in dat ik er eigenlijk nu al aan wil beginnen
. Het is half twee 's nachts
en nu kan ik dus niet meer slapen.
Ik ga smoothie maken, fruitsalade, wentelteefjes, salade caprese, gevulde avocado’s, zalmrolletjes, belegde broodjes, tosti’s, gevulde tomaatjes, krieltjessalade en nog iets met ei, maar heb nog niet beslist wat. En ik ga bubbels open doen.
Ik heb zoveel wijn gezopen vandaag en heb nu al koppijn.
God sta me bij
Na dit gedaan te hebben, werkt het weer!
Gisteren: hele dag mimosa’s, halve fles rosé
Vandaag: hoofdpijn
Eindelijk een keer wakker rond 7 uur ipv 5 uur 
Ja en je moet ze dus onderhouden
Wie doet dat nou.
Lekker pik
Haha wow klinkt alsof je er de rest van de week van kan ontbijten 
Ik heb nog croissants van gister over. Die ga ik etuuuuhhhh en dan morgen weer dagelijks sporten en hardlopen
Jaren geleden had je een liedje met bijhorende challenge waarbij je eerst stil moest staan en opeens ludiek moest dansen hoe heet dat nummer ook alweer?
De Harlem Shake!