Wat je even kwijt wil #36

Ik wil dit ding echt zo graag naar mijn badkamer is te klein :sob:

Bonnie is that u?

17 likes

Hahaha ik voel me echt gerepresenteerd door die meme

1 like

Mijn vriend heeft dit besteld. Het komt woensdag. :heart:

Plus het werd tijd dat overmatig expressieve gezichten die in ruste vormeloos zijn media aandacht kregen #ifeelseen

1 like

Is dit niet van de film sterke verhalen?

Jammer! Maar toch bedankt.

Voor degenen die hun bokslessen ook missen in deze tijd (@Lemongrab dacht ik?) : niet helemaal hetzelfde maar wel echt leuk, heb 'm net gedaan: https://youtu.be/xbABGepKT2o

1 like

Haha mn zusje en ik komen er net achter dat we gisteren exact dezelfde broek hebben besteld bij de H&M. Wisten we helemaal niet van elkaar

4 likes

Sterkte!

1 like

Ik zapte net een beetje langs wat zenders en kwam uit bij Taarten van Abel, maar wtf is er met die vent gebeurd joh? Lijkt wel knetterstoned. Doet heel raar met zijn mond steeds alsof ie net wat heeft geklapt en toen het meisje dr verhaal deed keek ie zo strak langs haar, heel afgeleid. Vet maf dit

3 likes

Ik wil graag een hond die waaks dus was wat op aan het zoeken over rassen en toen zag ik dus dat deze doggo daar perfect voor is

afbeelding

Dus mn keuze is gemaakt

37 likes

Kan hij ook direct de vloer dweilen

23 likes

Compenseert voor je katten.

5 likes

Ik verveel me kapot. Klaar met de tv, klaar met de switch. Iemand suggesties?

Ik heb nog wel wat huiswerk voor je liggen?
Haha geintje

1 like

Maar eeh waar is die zon dan?
Edit: het regent zelfs :neutral_face:

Wow het stort me hier een partij uit de lucht ineens! :hushed:

1 like

Ik wilde ‘even snel’ een quiche opwarmen. Vervolgens kwam ik met mn vinger keihard tussen een van de keukenlades. Eenmaal daarvan bekomen, laat ik die quiche gewoon vanaf het bord keihard op de grond vallen?! Op de vloer die ik net daarvoor op mijn knieën had staan boenen.
Vind het wel een wereld prestatie van mezelf dat ik om beiden dingen niet hoefde te huilen :joy:

6 likes

Ik kon vannacht niet in slaap vallen na mijn one man party dus ik was bang dat vandaag echt horror zou worden? Maar het valt allemaal heel erg mee, lekker ontbeten met bubbels nu lekker op bed forumen en tv kijken om straks lekker uitgebreid te eten.
Love it als katers meevallen.

1 like

Heb net heel dramatisch tegen mijn vriend gezegd dat ik bijna doodging :weary:

Maar ben er echt helemaal moe van. Gewoon 0 energie door de constante snot aanmaak en te weinig zuurstof.