Wat je even kwijt wil #36

Paasquizz staat online :slight_smile:

2 likes

Waar, ik zie hem niet op de voorpagina?


Hier :grin:

2 likes

Thank you!

1 like

Ah dit is echt mijn allerlievelingsfoto ooit

Vandaag leerde ik dat er zezels bestaan.

18 likes

Een zezel :sob:

1 like

Maar is het in het Engels dan een debra of een zonky?

1 like

Hahaha vriend gaat tweede fles champagne openmaken omdat het pils op is. Waar gaat dit eindigen

3 likes

Zonkey fo sho

2 likes

“A zonkey is a cross between a zebra and a donkey. Donkeys are closely related to zebras and both animals belong to the horse family. Zonkeys are very rare”.

Google noemt het ook zonky. Love it.

1 like

Even random: maar @Luzarl jij was ooit verbaasd dat mensen uit andere regio’s ook vaak op tinder zien dat mensen bij Tata werken en hierdoor ging ik er vanuit dat er ook een vestiging bij jou in de buurt zit, maar ben er net achter dat die er niet zit, maar dan is het toch juist gek dat jij er zoveel ziet(want je woont er echt ver vandaan)?

Hier moest ik even aan denken en blijkbaar hield dit me bezig :stuck_out_tongue:

Om 12:00 de Paus gekeken en om 19:00 een live Andrea Bocelli concert. Genoeg Latijn en Italiaans en kerken voor vandaag, oma is vast trots.

3 likes

Had ik allemaal broodjes en beleg en vers fruit gehaald voor een brunch met mezelf,heb ik de hele dag in bed gelegen met Netflix en een zak chips :+1:t2:
Gelukkig hebben we een tweede paasdag :joy:

12 likes

Ehm, ik kan me niet herinneren dat ik dat ooit heb gepost en heb ook geen idee waar Tata vestigingen heeft, dus ik kan hier niet echt op antwoorden

Vanmiddag een pakketje voor Pasen (narcissen, chocolaatjes, taart, paashaas) bij mijn opa en mijn vriend zijn oma gebracht en pfff. Echt met de neus op de feiten. Zitten ze ieder zo alleen thuis.:pleading_face:

2 likes

Oke dan was jij het misschien niet.ik zit nu te denken wie op jou lijkt hier, haha

dat komt door de bubbels… neem maar van mij an :smirk: :drooling_face:

1 like

Bah ben opeens heel misselijk :sob:

Heb wel twee dingen lopen bij woningcoöperaties voor een leuk studiootje dus hoop heel erg dat het iets wordt, zeker nu in deze tijd merk ik dat ik het wonen in studentenhuizen wel een beetje ontgroeid ben en graag iets voor mezelf zou hebben

Ehm. Mijn ex stuurt me een link van een liedje dat hij speelt op de piano. Still loving you heet het en met de hashtag nottaggingher en andher erbij. Wat moet ik hiervan denken?

(Voor wie dit nog weet, dit is DE ex die aan de andere kant van de wereld woont, 2014 was ik met hem en sindsdien nooit meer iemand tegen gekomen die ook maar in de buurt komt van hem)

5 likes