Ik heb zoveel wijn gezopen vandaag en heb nu al koppijn.
God sta me bij
Ik heb zoveel wijn gezopen vandaag en heb nu al koppijn.
God sta me bij
Na dit gedaan te hebben, werkt het weer!
Gisteren: hele dag mimosa’s, halve fles rosé
Vandaag: hoofdpijn
Eindelijk een keer wakker rond 7 uur ipv 5 uur
Ja en je moet ze dus onderhouden Wie doet dat nou.
Lekker pik
Haha wow klinkt alsof je er de rest van de week van kan ontbijten
Ik heb nog croissants van gister over. Die ga ik etuuuuhhhh en dan morgen weer dagelijks sporten en hardlopen
Jaren geleden had je een liedje met bijhorende challenge waarbij je eerst stil moest staan en opeens ludiek moest dansen hoe heet dat nummer ook alweer?
De Harlem Shake!
Ik heb nu al twee nachten op rij over iemand gedroomd waar ik bewust van heb besloten om geen contact meer mee te hebben. Vraag mij eigen toch af waar dit opeens vandaan komt, gezien die persoon mij absoluut niet bezig houd in het dagelijks leven.
Heb gisteren geskeelerd en dat was zo lekker ontspannend, wow. Misschien ga ik vandaag ook weer een rondje, zoveel chiller dan hardlopen
Haaaa ik word gek. Ik heb een leasewasmachine waar je per x betaalt. En die was sinds ik hem had offline, ik was het soort van vergeten dus heb nog niks betaald sinds ik hem hem, dus sinds oktober. Nu kreeg ik een mail en heb ik hem aangemeld op de wifi zodat mijn programma’s bijgehouden kunnen worden. En nu gaat hij alle achterstallige informatie updaten dus nu krijg ik over elk wasje dat ik sinds oktober heb gedaan een mail ‘je wasmachine is klaar blabla’. Echt rot op. Geef gewoon een eindafrekening. Heb nu al 33 mails.
Oh hij is klaar. Ik heb dus sinds 10 oktober 38 wassen gedraaid.
Mogen zonnebanken gewoon open zijn ondanks Corona??
Elke keer als ik in de auto er langskom, lijkt het alsof ‘ie gewoon open is… maar ik verbaas mij er nogal over?!
Die bij mij om de hoek is open, op zich zijn er natuurlijk altijd maar een beperkt aantal mensen binnen, je kunt makkelijk afstand houden en alles wordt toch al na elke klant gedesinfecteerd. Veiliger dan een kledingwinkel denk ik.
Dat mag .
Ik had een seksdroom over een vriendin.
Weet nog niet of het dit was of dit
Ging even rondje hardlopen en er staat al file bij de woonboulevard .
Ik heb echt zo enorm veel tegenzin om morgen weer oersaai werk uit te gaan voeren. Voel me er nu al ‘bleh’ door.
Altijd als ik eventjes vrij ben, dus lange weekenden of vakanties, versterkt die tegenzin echt zooooo erg.
Heb ik altijd, met alles, ik kan er nu bijvoorbeeld ook niet aan denken om weer te moeten trainen met mijn team terwijl ik dat eigenlijk best leuk vind als we eenmaal bezig zijn.
Ik hoorde al een paar nachten wat geritsel maar ik hoopte zo dat ik fout zat, maar gisteravond zag ik een muis wegschieten. Hele nacht doodsbang in bed geleden. Realistisch gezien weet ik dat ze op zich niks doen en dat ze eerder bang voor mij zijn, maar ik vind het zo eng om een of andere reden. Ik woon in de binnenstad in een oud pand, dus logisch dat er muizen zijn. Vroeg mij af of iemand toch tips heeft om ze te verjagen? @Karl_Lagerfeld Ik las dat jij een ultrasound ding had gekocht, werkt dat?