Wat je even kwijt wil #36

Ik heb eentje voor 30€ overgenomen via marktplaats (hele tijd terug) en ben daar heel tevreden over. Ik zou niet te diep in je buidel tasten!

1 like

Ik zou zo graag met hem willen gasolina’en

2 likes

Ja dit filmpje is ook echt heet. Jammer dat ie niet zn shirt uittrekt voor hij gaat rennen

1 like

Dacht dat het aan mij lag :sweat_smile:

Kut ik loop de hele avond al met een oude vlam te appen en wilde dat gesprek in bed voortzetten MAAR DAT MOET IK NOG OPMAKEN. Zo’n hekel aan

3 likes

Ik ga een uitgebreide paasbrunch/lunch maken vandaag. Ik woon alleen en ik kook wel vaak lekker voor mezelf, maar nog nooit echt op die manier met meerdere kleine gerechtjes samen en zo uitgebreid. Ik ben net wakker en ik heb er zo’n zin in dat ik er eigenlijk nu al aan wil beginnen :joy:. Het is half twee 's nachts :roll_eyes: en nu kan ik dus niet meer slapen.

Ik ga smoothie maken, fruitsalade, wentelteefjes, salade caprese, gevulde avocado’s, zalmrolletjes, belegde broodjes, tosti’s, gevulde tomaatjes, krieltjessalade en nog iets met ei, maar heb nog niet beslist wat. En ik ga bubbels open doen.

54 likes

Ik heb zoveel wijn gezopen vandaag en heb nu al koppijn.

God sta me bij

Na dit gedaan te hebben, werkt het weer!

1 like

Gisteren: hele dag mimosa’s, halve fles rosé
Vandaag: hoofdpijn

1 like

Eindelijk een keer wakker rond 7 uur ipv 5 uur :tada:

1 like

Ja en je moet ze dus onderhouden :thinking: Wie doet dat nou.

Lekker pik

Haha wow klinkt alsof je er de rest van de week van kan ontbijten :yum:

Ik heb nog croissants van gister over. Die ga ik etuuuuhhhh en dan morgen weer dagelijks sporten en hardlopen

Jaren geleden had je een liedje met bijhorende challenge waarbij je eerst stil moest staan en opeens ludiek moest dansen hoe heet dat nummer ook alweer?

2 likes

De Harlem Shake!

8 likes

Ik heb nu al twee nachten op rij over iemand gedroomd waar ik bewust van heb besloten om geen contact meer mee te hebben. Vraag mij eigen toch af waar dit opeens vandaan komt, gezien die persoon mij absoluut niet bezig houd in het dagelijks leven.

Heb gisteren geskeelerd en dat was zo lekker ontspannend, wow. Misschien ga ik vandaag ook weer een rondje, zoveel chiller dan hardlopen

2 likes

Haaaa ik word gek. Ik heb een leasewasmachine waar je per x betaalt. En die was sinds ik hem had offline, ik was het soort van vergeten dus heb nog niks betaald sinds ik hem hem, dus sinds oktober. Nu kreeg ik een mail en heb ik hem aangemeld op de wifi zodat mijn programma’s bijgehouden kunnen worden. En nu gaat hij alle achterstallige informatie updaten dus nu krijg ik over elk wasje dat ik sinds oktober heb gedaan een mail ‘je wasmachine is klaar blabla’. Echt rot op. Geef gewoon een eindafrekening. Heb nu al 33 mails.

Oh hij is klaar. Ik heb dus sinds 10 oktober 38 wassen gedraaid.

19 likes

Mogen zonnebanken gewoon open zijn ondanks Corona?? :face_with_monocle:

Elke keer als ik in de auto er langskom, lijkt het alsof ‘ie gewoon open is… maar ik verbaas mij er nogal over?!

1 like