Ik ben echt onder de indruk van mijn wenkbrauwen in deze wilde, uitgegroeide staat…
Ik had echt gehoopt dat mij huid zo opknappen van geen make-up dragen deze Corona tijd… maar helaas 
Omdat iedereen het altijd zo interessant om dromen van anderen te lezen: ik droomde dat ik met een groep vrouwen samen was en iemand had red velvet cupcakes meegenomen. Iemand anders gooide ze weg, omdat zij op dieet was en toen riep ik dat ze er afwasmiddel over moest gooien. Vond ze een goede tip!
Let wel even op dat er geen konijnen in de buurt zijn! Zij kunnen niet goed tegen zo’n apparaat.
Heb de oven aangezet voor croissants,chocolade broodjes en bagels en heel fancy allemaal vers fruit op een etagaire.Zo zelf eiersalade maken en doen alsof mijn sinaasappelsap uit pak verse jus is.Oh ja en natuurlijk wat eitjes koken.
Zo’n zin in <3
Ik heb ooit op spotify zon playlist aangemaakt voor mn niet bestaande kat.
Ik luister die nog zo vaak. Dat beest heeft echt een leuke muziek smaak.

Vraag me af hoe die kat eruit zou zien
![]()
Ohja cute hoor
Ik moet zo gaan werken en heb echt géén zin 
Nou waarom zo kleiN
Me too. Sinds 1 januari nauwelijks gedronken na een enorme kater die dag en het ook niet gemist. En sinds het hele Corona gebeuren drink ik weer steady 3x per week. Wel als ik met vriendinnen of vrienden (video)bel maar het voelt toch wat sneu.
Zal ik pannenkoeken bakken als lunch?

Fack it ik doe het gewoon, ik eet wel fruit ter compensatie 
Succes 
Godver ik werd net gebeld door een collega voor een deadline van morgen en het was helemaal niks bijzonders maar nu ben ik meteen weer helemaal on edge en gestresst over dat ding? Ik zat net zo lekker relaxed te Simsen…
Net Tiger King afgekeken, wat een figuren
Dit is nou echt selfcare op de juiste manier!
Geniet ervan!
Ik ben zo depri dat ik morgen weer moet werken, niet normaal

.