Wat je even kwijt wil #36

hij speelt met mijn privé

12 likes

12 uur studeren op de 1e paasdag. Denk niet dat ik ooit zo hard heb gewerkt op deze dag. :egg:

Wil niet in boer zoekt vrouw kijken want ga zo terug kijken en dan scroll ik live mee, maar ik zie damn veel berichten dus heb er zin in @Trenchcoat @Zemraluani better be some drama

2 likes

Antwoorden van de Quiz staan online :slight_smile:

1 like

Het was een vermakelijke aflevering. Veel plezier met kijken en lezen :joy:

1 like

Zullen we niet de hele tijd updates van topics in andere topics geven. Dat is niet de bedoeling. Die verschijnen vanzelf bovenaan als er in gepost is. Dat is @iedereen btw.

1 like

Love die heerlijke berichtjes van jou in het geel

1 like

Net een echte bekeuring.

14 likes

Ik heb weer zo’n dag dat Ik denkt: kater of Corona?

Eigenlijk heb ik deze dag al 3 weken. Drink echt zoveel meer sinds deze pandemie

15 likes

Ik voel me juist alsof ik op een soort retraite ben nu ik niet meer twee à drie keer per week m’n kop er volledig afschroef met vrienden. (Alsnog zeuren m’n ouders dat ze zoveel wijn moeten kopen nu ik weer ff thuiswoon lol)

6 likes

Nog meer mensen last ervan dat de 4g van vodafone niet werkt vandaag?
Vlgs de site is er geen storing,maar ik heb nog steeds geen mobiel internet sinds 11 uur vanmorgen.
Ik heb nog meer als genoeg data, dus dat is het ook niet.

Woon je in een omgeving waar een mast in brand is gezet?

Dat haar van Lubach, fascinerend. Hoeveel gel of lak zou daar inzitten.

@Karl_Lagerfeld heb jij toevallig een parfumado code voor me?

Morgen is mijn vriend jarig, en ik heb echt zo een lelijke supermarktkaart gekocht waar ik de glitters over 5 jaar nog terug ga vinden in mijn huis. Bij gebrek aan cadeaus, feestje en andere dingen heb ik in de supermarkt van die serpentine slingers gekocht. Heb serieus een YouTube filmpje gekeken hoe die dingen werken, voordat er nog een extra anti-climax op zijn niet feestje komt. Wish me luck.

18 likes

@Nox Nee ik woon juist helemaal in het zuiden van nl.

@Ovenschaal hmm ook vreemd. Hopelijk is het morgen voorbij

Ja, ik weet het maar om één of andere reden voel ik me zo Viva als ik ‘man’ zeg. Vriend die me een gigantische ring heeft gegeven op een kick-ass zomerfeestje met taart klinkt beter.

10 likes

Jaaa! Ik zal je een dm sturen anders krijg ik een ban

Mand.

4 likes

Dankje!!!