Wat je even kwijt wil #36

Ik ben op zoek naar een regenton voor in de tuin en wil het liefst een wijnvat, maar die krengen zijn duuuuuuuur.

2 likes

Ik dacht even reggaeton te zien staan én las wijn en stond al helemaal klaar om te hulp te schieten.

33 likes

Oude schoenen kan wel voor last zorgen. Ja denk bij mij overbelasting helaas. Maar ff rustig aan doen komende week.

Ik doe een soort cadeau wissel met collega’s (de horror maar oké ik doe mee) voor max 15 euro incl verzending bij diegene thuis bezorgd. Ik heb dus happy socks besteld maar dat was eerst 13 euro. Toen vond ik een kortingscode en heb ik nu maar 8 euro betaald daarvoor! Winning, maar het wordt dus meteen naar diegene verstuurd en nu bedenk ik me ineens dat de bon dan ook in dat pakket zit en ik misschien wel als een gier overkom omdat ik maar 8 euro heb betaald hiervoor ipv de afgesproken max 15 euro :joy: shit

3 likes

Jij dacht meteen gasolina

8 likes

Ik dacht/las hetzelfde :joy:

1 like

Hahahaha dat las ik ook. Zit al veel te lang binnen.

2 likes

Stelletje alcoholisten

3 likes

Ik voelde me vanochtend bij het opstaan al beter dan verwacht :grimacing: maar de bubbels hielpen zeker mee!
Denk dat het komt omdat dit geen strenge sociale verplichtingen waren zoals naar je (schoon)fam gaan en je niet je best hoeft te doen.

In hart en lever

6 likes

Je kan vaak een ander factuuradres kiezen, misschien handig voor de volgende keer?

1 like

Deze tatta zette gasolina gewoon trouw elke week op tijdens de feestjes in Panama.

14 likes

Twerkist*

Had vanochtend wel even issues maar na hem op vliegtuigstand te hebben gezet doet ie het weer.

1 like
20 likes

Ik heb eentje voor 30€ overgenomen via marktplaats (hele tijd terug) en ben daar heel tevreden over. Ik zou niet te diep in je buidel tasten!

1 like

Ik zou zo graag met hem willen gasolina’en

2 likes

Ja dit filmpje is ook echt heet. Jammer dat ie niet zn shirt uittrekt voor hij gaat rennen

1 like

Dacht dat het aan mij lag :sweat_smile:

Kut ik loop de hele avond al met een oude vlam te appen en wilde dat gesprek in bed voortzetten MAAR DAT MOET IK NOG OPMAKEN. Zo’n hekel aan

3 likes