Die bij mij om de hoek is open, op zich zijn er natuurlijk altijd maar een beperkt aantal mensen binnen, je kunt makkelijk afstand houden en alles wordt toch al na elke klant gedesinfecteerd. Veiliger dan een kledingwinkel denk ik.
Dat mag .
Ik had een seksdroom over een vriendin.
Weet nog niet of het dit was of dit
Ging even rondje hardlopen en er staat al file bij de woonboulevard .
Ik heb echt zo enorm veel tegenzin om morgen weer oersaai werk uit te gaan voeren. Voel me er nu al ‘bleh’ door.
Altijd als ik eventjes vrij ben, dus lange weekenden of vakanties, versterkt die tegenzin echt zooooo erg.
Heb ik altijd, met alles, ik kan er nu bijvoorbeeld ook niet aan denken om weer te moeten trainen met mijn team terwijl ik dat eigenlijk best leuk vind als we eenmaal bezig zijn.
Ik hoorde al een paar nachten wat geritsel maar ik hoopte zo dat ik fout zat, maar gisteravond zag ik een muis wegschieten. Hele nacht doodsbang in bed geleden. Realistisch gezien weet ik dat ze op zich niks doen en dat ze eerder bang voor mij zijn, maar ik vind het zo eng om een of andere reden. Ik woon in de binnenstad in een oud pand, dus logisch dat er muizen zijn. Vroeg mij af of iemand toch tips heeft om ze te verjagen? @Karl_Lagerfeld Ik las dat jij een ultrasound ding had gekocht, werkt dat?
Nou toevallig dat je dat vraagt want word nu net wakker en heb voor het eerst sinds 3 weken de hele nacht doorgeslapen! Werd iedere nacht rond 4 uur wakker van de dakmuis.
We hebben zaterdag dat apparaatje in het stopcontact gedaan en die nacht was hij veel actiever dan normaal dus dat was kut maar het lijkt alsof hij nu weg is.
Oo wat fijn om te horen! Lijkt mij echt heel naar om elke nacht ervan wakker te worden. Bij jou zaten ze dus op het dak? Wel eng idee dat ze in het begin veel actiever zijn. Welke heb jij gekocht? Proberen kan nooit kwaad.
Als het een virale keelontsteking is (meestal) krijg je toch geen medicatie. Dan is het helaas uitzieken. Beterschap!
Ik wil morgen weer keto dus helaas moet ik vandaag alle carbs in mn huis opeten. Heb al twee croissants op, derde zit in de oven en heb ook nog zes scones.
Ik weet niet of je het zelf kunt zien. De laatste keer dat ik keelontsteking had (zoveelste keer achter elkaar) ben ik naar de huisarts geweest en hebben ze mijn bloed onderzocht. Toen bleek het toch bacterieel en kreeg ik antibiotica. Ik zou morgen gewoon even bellen, misschien heeft jouw dokter wel een andere aanpak
(Door de antibiotica ging het trouwens ook niet sneller weg, keelontsteking is echt kut)
Ze zitten tussen het dak en mijn slaapkamer plafond in! En ik denk dat ze actiever werden door dat geluid ofzo? Mijn vriend maakte er een heel zielig verhaal van dat ze alle spullen moesten inpakken terwijl ze pijn aan hun oren hadden
Wij hadden deze gekocht.
Ik ben zo chagrijnig Nergens zin in. Slaperig. En ik haat al dat moeilijke moeten denken deze dagen. Wil gewoon gedachteloos naar de winkel kunnen of een vriendin kunnen zien.
Nu krijgt een vriendin haar zieke vriend thuis en durf ik ook niet meer met haar te 1,5m wandelen want dadelijk is zij ook aangestoken en steekt ze mij ook aan en steek ik ook weer iemand aan. Wanneer is dit gedoe voorbij.
Aww haha, dat klinkt wel zielig zo ja. Alhoewel ik ze vannacht echt dood wenste. Super, ik ga die ook bestellen! Hoop dat die werkt, dank je wel!
Het was zo druk bij de bouwmarkt vanmorgen meteen vanaf openingstijd stond er al een rij. Mijn god, moest echt wat dingen halen maar ben snel weer weggegaan
Oo wat fijn om te horen! Hoop heel erg dat het bij mij ook werkt. Bij mij zitten ze echt in de kamer, ik heb een kleine studio, dus hopelijk gaan ze niet eerst allemaal heen er weer rennen. Heb er overigens maar 1 gezien en gehoord, maar waar er 1 is zijn er sowieso meer.
Ik ben echt onder de indruk van mijn wenkbrauwen in deze wilde, uitgegroeide staat…
Ik had echt gehoopt dat mij huid zo opknappen van geen make-up dragen deze Corona tijd… maar helaas
Omdat iedereen het altijd zo interessant om dromen van anderen te lezen: ik droomde dat ik met een groep vrouwen samen was en iemand had red velvet cupcakes meegenomen. Iemand anders gooide ze weg, omdat zij op dieet was en toen riep ik dat ze er afwasmiddel over moest gooien. Vond ze een goede tip!
Let wel even op dat er geen konijnen in de buurt zijn! Zij kunnen niet goed tegen zo’n apparaat.