Wat je even kwijt wil #36

Ik moet zo gaan werken en heb echt géén zin :tired_face:

Nou waarom zo kleiN

1 like

Me too. Sinds 1 januari nauwelijks gedronken na een enorme kater die dag en het ook niet gemist. En sinds het hele Corona gebeuren drink ik weer steady 3x per week. Wel als ik met vriendinnen of vrienden (video)bel maar het voelt toch wat sneu.

2 likes

Zal ik pannenkoeken bakken als lunch?
:heart_eyes:
Fack it ik doe het gewoon, ik eet wel fruit ter compensatie :v:t2:

9 likes

Succes :heart:

1 like

Godver ik werd net gebeld door een collega voor een deadline van morgen en het was helemaal niks bijzonders maar nu ben ik meteen weer helemaal on edge en gestresst over dat ding? Ik zat net zo lekker relaxed te Simsen…

Net Tiger King afgekeken, wat een figuren

2 likes

Dit was het resultaat :grin:.

(Ik heb de avocado en tosti laten vallen, haha, dit was al te veel :joy:.)

87 likes

Dit is nou echt selfcare op de juiste manier!

Geniet ervan!

3 likes

Ik ben zo depri dat ik morgen weer moet werken, niet normaal

2 likes

Ben met skeelers en al van de dijk afgeflikkerd :thumbsup: zag er mooi uit volgens mij

9 likes

Ahhh, het is pas half 3 dus probeer nog iets te doen waar je van kan genieten. Je hebt nog een heel stuk weekend voor je. :kissing_closed_eyes:

1 like

Je hebt ook helemaal gelijk hoor. Mijn vriend en ik hebben er vanmorgen weer een heel gesprek over gehad, en hoe graag ik het ook wil, is dit gewoon nog niet het juiste moment. Ook vooral omdat het huis waar we nu in wonen gewoon niet doggo proof is haha. Te weinig oppervlakte voor hem om te wandelen en teveel steile trappen :frowning: Het breekt wel mijn hart hoor, echt waar, want ik zou zo graag willen nu :joy:

Super lekker ziet het er allemaal uit!! Enjoy! (Grappig, ik ben van plan om vanavond een kaasplank soldaat te gaan maken. We zorgen wel allemaal goed voor ons zelf in elk geval. Kan de visite niet hier heen? Dan ons zelf maar als visite behandelen ;))

1 like

Ahh lief dit had ik even nodig. Ga eerst maar eens beginnen met stofzuigen, daar word ik niet blij van maar met het resultaat wel :upside_down_face:. Van de bank af! Dankje :slight_smile:

1 like

Ook geen stiekeme actie van je vriend? Wel heel lief, geniet ervan!! :slight_smile:

1 like

Sorry, ik visualiseer het en moest grinniken. Had je in het echt uiteraard geholpen.
Hoe gaat het met je?

1 like

Goed hoor! Ik viel in het gras, dus er was niks aan de hand. Moest er zelf ook hard om lachen hahaha. Met de wind in de rug en met overmoed naar beneden rollen is een dom idee

4 likes

Ahwww er lag een dode kat in onze voortuin (waarschijnlijk aangereden) :sleepy: Ik vermoedde al dat ze van de buurvrouw 2 huizen verder was, dus ben maar gaan bellen en inderdaad, haar katje was gisteravond niet thuisgekomen :pensive: Zo’n droevig nieuws om mee te delen, zij heeft ook al zoveel pech gehad met katten die werden aangereden, vergiftigd enzo. Ben er nog een beetje van slag van.

Overleef je de dag een beetje?