Ik zit de hele middag al Costa te kijken. Heerlijk om terug te zien, word er helemaal vrolijk van
Ben m’n vriend aan het brainwashen om naar de McDrive te gaan, wil nog niet vlotten.
Heb ik vorige week ook gedaan. En Volle maan erachter aan 
Waarom wordt het bij mij altijd een grote puinhoop als ik wil opruimen? Oké mn la is netjes maar de hele kamer is nu ontploft 
Een aso meid liep de pont op terwijl er nog mensen af moesten, ze wilde zitten nadat ze haar fiets had weggezet maar toen ben ik zo gaan zitten zodat ze er lekker niet meer bij kon op 1,5 meter afstand 

Ik ben vorige week ook begonnen! Zo slecht, maar zeer vermakelijk. Ik vind vooral die kleding enzo leuk om te zien, sommige dingen wilde/had ik ook 
Oh goeie, dat ga ik erna doen haha
Misschien zijn er nog een boel andere reden om geen pup te nemen hoor, maar diegene die je noemt zijn in elk geval super overkomelijk! Niet zo groot wonen is voor de meeste honden geen probleem, ze moeten buiten beweging hebben en lekker snuffelen, de beweging binnen is niet zo relevant. En steile trappen zijn niet handig met een hond formaat labrador, maar een kleine hondje tot tien kilo kun je prima leren om getild te worden in plaats van zelf de trap te nemen
.
Ik zag net een vrouw hard de bocht nemen op de fiets met een fietskar. Iets te hard, de fietskar sloeg twee keer over de kop. En toen zag ik dat er een hondje in zat, zo zielig. Ik stond met auto voor het stoplicht dus moest doorrijden toen het groen werd, maar ik hoop echt dat ie oké is.
Zeg dat je uit betrouwbare bronnen hebt vernomen dat vrouwen een stuk plezieriger in de omgang zijn als je ze voldoende vette zooi te eten hebt gegeven. Een verzadigd leven is een goed leven.
Die betrouwbare bron ben ik zelf, dat weet hij. We zitten nog op de bank maaaarrrr ik ben aan de winnende hand.
To be continued.
Spoiler: Blush krijgt haar maccie.
Ik zag net ook een gedeelde FB post van een zwijntje van iemand is beschoten met pijlen voor de lol
gelijk heel m’n humeur naar de klote. Mensen zijn zo kut he
Ik vroeg mij net opeens af hoe het met een blogger was waarvan ik vroeger de blog soms las en tot mijn grote verbazing heeft die persoon zo’n beetje alle verschrikkelijke dingen meegemaakt die je als amerikaan kan meemaken. Dingen die in Nederland minder gauw voorkomen omdat hier veel dingen beter zijn geregeld. Bizar soms hoeveel het uitmaakt waar je geboren bent.
Oh trauma, dat heb ik een keer gehad als puber met de fiets van mijn moeder en de hondjes in de kar erachter. Hij ging gelukkig niet op de kop maar alleen op zijn zij maar schrok wel heel erg. Was gelukkig niks aan de hand met ze, hoop met dit hondje ook niet
Zijn er nog meer mensen die geen app meer kunnen downloaden op hun iPhone?
Ter compensatie van de pannenkoeken vanmiddag heb ik net verse tomatensoep gemaakt. En ga ik zo vis met wortels eten (en frietjes en een ijsje 
). Oké laat maar hahaha
Hebben jullie ook van dat eten waar je een haat- / liefdeverhouding mee hebt? Dat je iets van het ene op het andere moment ineens heel vies vind en vervolgens een half jaar niet meer eet? Ik heb dat met avocado, banaan en voor ik plantaardig ging eten ook met ei.
Avocado’s begin ik sowieso niet meer aan, maar bananen vond ik de afgelopen tijd best prima. Tot ik gisteren een banaan at en de textuur ineens zo smerig en zacht vond. Dus ik denk dat ik nu weer zo’n fase inga dat ik geen bananen lust.
Dankjewel, nog een uurtje of 2 a 3 en dan kan ik naar huis.
Ik heb ongeveer een uur geleden nog een nieuwe app gedownload!
Ik kijk nu Huizenjacht en wat een sneue boel is dat zeg. Zo sfeerloos wit al die huizen