Wat je even kwijt wil #36

Ik zit alweer aan de wijn

14 likes

cincin! ik heb bij de lunch 2 mimosa’s op en ga zo zeker een wijntje inschenken voor mezelf

3 likes

Heerlijk! Daar zijn vrije dagen voor :wine_glass:

Geniet ervan

hmmm m’n ouders zijn net gaan wandelen dit is dé tijd om drank in m’n koffie te gooien

8 likes

Precies de instelling die we zoeken

2 likes

Ik dacht dat ik de laatste tijd veel zwart droeg. Totdat ik net al mn kleren van de grond heb geraapt en gewoon netjes in de kast heb gehangen. Ik heb dus een super kleurrijke kleding stijl haha.

2 likes

Lekker de animatieversie van the grinch kijken en zojuist eten bij een restaurant in de stad besteld wat om 18:00 bezorgd gaat worden.

1 like

Ik heb echt zin om in bad te gaan maar ik heb helemaal geen bad

2 likes

Ik ging net de hond uit laten en een of andere ouwe tang fietste langs en zei dat ik er niet uit zie. Eh?

Pfff ik ben zo blij dat ik vanavond soep eet. What’s wrong with me

Ik zit de hele middag al Costa te kijken. Heerlijk om terug te zien, word er helemaal vrolijk van

5 likes

Ben m’n vriend aan het brainwashen om naar de McDrive te gaan, wil nog niet vlotten.

12 likes

Heb ik vorige week ook gedaan. En Volle maan erachter aan :joy:

2 likes

Waarom wordt het bij mij altijd een grote puinhoop als ik wil opruimen? Oké mn la is netjes maar de hele kamer is nu ontploft :crazy_face:

1 like

Een aso meid liep de pont op terwijl er nog mensen af moesten, ze wilde zitten nadat ze haar fiets had weggezet maar toen ben ik zo gaan zitten zodat ze er lekker niet meer bij kon op 1,5 meter afstand :smiling_imp::wave:t2:

27 likes

Ik ben vorige week ook begonnen! Zo slecht, maar zeer vermakelijk. Ik vind vooral die kleding enzo leuk om te zien, sommige dingen wilde/had ik ook :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Oh goeie, dat ga ik erna doen haha

1 like

Misschien zijn er nog een boel andere reden om geen pup te nemen hoor, maar diegene die je noemt zijn in elk geval super overkomelijk! Niet zo groot wonen is voor de meeste honden geen probleem, ze moeten buiten beweging hebben en lekker snuffelen, de beweging binnen is niet zo relevant. En steile trappen zijn niet handig met een hond formaat labrador, maar een kleine hondje tot tien kilo kun je prima leren om getild te worden in plaats van zelf de trap te nemen :grin:.

Ik zag net een vrouw hard de bocht nemen op de fiets met een fietskar. Iets te hard, de fietskar sloeg twee keer over de kop. En toen zag ik dat er een hondje in zat, zo zielig. Ik stond met auto voor het stoplicht dus moest doorrijden toen het groen werd, maar ik hoop echt dat ie oké is.

1 like

Zeg dat je uit betrouwbare bronnen hebt vernomen dat vrouwen een stuk plezieriger in de omgang zijn als je ze voldoende vette zooi te eten hebt gegeven. Een verzadigd leven is een goed leven.

2 likes

Die betrouwbare bron ben ik zelf, dat weet hij. We zitten nog op de bank maaaarrrr ik ben aan de winnende hand.

To be continued.

2 likes