Wat je even kwijt wil #36

Heb de oven aangezet voor croissants,chocolade broodjes en bagels en heel fancy allemaal vers fruit op een etagaire.Zo zelf eiersalade maken en doen alsof mijn sinaasappelsap uit pak verse jus is.Oh ja en natuurlijk wat eitjes koken.
Zo’n zin in <3

9 likes

Ik heb ooit op spotify zon playlist aangemaakt voor mn niet bestaande kat.
Ik luister die nog zo vaak. Dat beest heeft echt een leuke muziek smaak.

39 likes

:joy::joy::joy::joy:

1 like

Vraag me af hoe die kat eruit zou zien

1 like

Een old school hiphop kat

Dit is hem

Samenvatting

5 likes

afbeelding

Ohja cute hoor

1 like

Ik moet zo gaan werken en heb echt géén zin :tired_face:

Nou waarom zo kleiN

1 like

Me too. Sinds 1 januari nauwelijks gedronken na een enorme kater die dag en het ook niet gemist. En sinds het hele Corona gebeuren drink ik weer steady 3x per week. Wel als ik met vriendinnen of vrienden (video)bel maar het voelt toch wat sneu.

2 likes

Zal ik pannenkoeken bakken als lunch?
:heart_eyes:
Fack it ik doe het gewoon, ik eet wel fruit ter compensatie :v:t2:

9 likes

Succes :heart:

1 like

Godver ik werd net gebeld door een collega voor een deadline van morgen en het was helemaal niks bijzonders maar nu ben ik meteen weer helemaal on edge en gestresst over dat ding? Ik zat net zo lekker relaxed te Simsen…

Net Tiger King afgekeken, wat een figuren

2 likes

Dit was het resultaat :grin:.

(Ik heb de avocado en tosti laten vallen, haha, dit was al te veel :joy:.)

87 likes

Dit is nou echt selfcare op de juiste manier!

Geniet ervan!

3 likes

Ik ben zo depri dat ik morgen weer moet werken, niet normaal

2 likes

Ben met skeelers en al van de dijk afgeflikkerd :thumbsup: zag er mooi uit volgens mij

9 likes

Ahhh, het is pas half 3 dus probeer nog iets te doen waar je van kan genieten. Je hebt nog een heel stuk weekend voor je. :kissing_closed_eyes:

1 like

Je hebt ook helemaal gelijk hoor. Mijn vriend en ik hebben er vanmorgen weer een heel gesprek over gehad, en hoe graag ik het ook wil, is dit gewoon nog niet het juiste moment. Ook vooral omdat het huis waar we nu in wonen gewoon niet doggo proof is haha. Te weinig oppervlakte voor hem om te wandelen en teveel steile trappen :frowning: Het breekt wel mijn hart hoor, echt waar, want ik zou zo graag willen nu :joy:

Super lekker ziet het er allemaal uit!! Enjoy! (Grappig, ik ben van plan om vanavond een kaasplank soldaat te gaan maken. We zorgen wel allemaal goed voor ons zelf in elk geval. Kan de visite niet hier heen? Dan ons zelf maar als visite behandelen ;))

1 like