Spoiler: Blush krijgt haar maccie.
Ik zag net ook een gedeelde FB post van een zwijntje van iemand is beschoten met pijlen voor de lol gelijk heel m’n humeur naar de klote. Mensen zijn zo kut he
Ik vroeg mij net opeens af hoe het met een blogger was waarvan ik vroeger de blog soms las en tot mijn grote verbazing heeft die persoon zo’n beetje alle verschrikkelijke dingen meegemaakt die je als amerikaan kan meemaken. Dingen die in Nederland minder gauw voorkomen omdat hier veel dingen beter zijn geregeld. Bizar soms hoeveel het uitmaakt waar je geboren bent.
Oh trauma, dat heb ik een keer gehad als puber met de fiets van mijn moeder en de hondjes in de kar erachter. Hij ging gelukkig niet op de kop maar alleen op zijn zij maar schrok wel heel erg. Was gelukkig niks aan de hand met ze, hoop met dit hondje ook niet
Zijn er nog meer mensen die geen app meer kunnen downloaden op hun iPhone?
Ter compensatie van de pannenkoeken vanmiddag heb ik net verse tomatensoep gemaakt. En ga ik zo vis met wortels eten (en frietjes en een ijsje ). Oké laat maar hahaha
Hebben jullie ook van dat eten waar je een haat- / liefdeverhouding mee hebt? Dat je iets van het ene op het andere moment ineens heel vies vind en vervolgens een half jaar niet meer eet? Ik heb dat met avocado, banaan en voor ik plantaardig ging eten ook met ei.
Avocado’s begin ik sowieso niet meer aan, maar bananen vond ik de afgelopen tijd best prima. Tot ik gisteren een banaan at en de textuur ineens zo smerig en zacht vond. Dus ik denk dat ik nu weer zo’n fase inga dat ik geen bananen lust.
Dankjewel, nog een uurtje of 2 a 3 en dan kan ik naar huis.
Ik heb ongeveer een uur geleden nog een nieuwe app gedownload!
Ik kijk nu Huizenjacht en wat een sneue boel is dat zeg. Zo sfeerloos wit al die huizen
Ik heb mijn innerlijke alcoholist ook weer teruggevonden
Ik had hier al een keer gezegd dat videobellen hetzelfde qua energie kost als normaal afspreken. Maar het is dus ook met de tegenzin he; heb straks online afgesproken maar ik heb echt geen zin.
Haha ik heb daar ook last van. Ik heb een vriendengroep die nu ineens een wekelijks borrel moment hebben ingepland. Dat is met een man of 8 en dan zitten we zo’n 2 uur te kletsen. Eigenlijk heel gezellig maar ook zo vermoeiend
Ja met gebakken ei! At het wel eens. Wilde het een tijd niet, want neh meh. At het weer eens, dacht huh waarom had ik hier nooit zin in? En nu eet ik het weer af en toe maar kan zo ook weer een half jaar zonder zijn.
omdat er uiteraard geen andere vrouwelijke experts zijn!!!
Aah oké dan is er dus niks mis met de App Store. Als ik op download druk blijft het rondje maar draaien en heb al verschillende soorten apps geprobeerd.
ik vind het wel leuk dat mijn studie(veld) vrij nieuw is en steeds relevanter wordt dus misschien zien jullie mij over 10 jaar ook als expert overal!!!
Het virus is een aanslag op ons leven.
jammer ik wilde graag geld binnenharken met een Geschikte Spreker voor elk onderwerp zijn