Wat je even kwijt wil #36

Ik heb mijn innerlijke alcoholist ook weer teruggevonden :sob:

Samenvatting

30 likes

Ik had hier al een keer gezegd dat videobellen hetzelfde qua energie kost als normaal afspreken. Maar het is dus ook met de tegenzin he; heb straks online afgesproken maar ik heb echt geen zin. :weary:

2 likes

Haha ik heb daar ook last van. Ik heb een vriendengroep die nu ineens een wekelijks borrel moment hebben ingepland. Dat is met een man of 8 en dan zitten we zo’n 2 uur te kletsen. Eigenlijk heel gezellig maar ook zo vermoeiend :speak_no_evil:

3 likes

Ja met gebakken ei! At het wel eens. Wilde het een tijd niet, want neh meh. At het weer eens, dacht huh waarom had ik hier nooit zin in? En nu eet ik het weer af en toe maar kan zo ook weer een half jaar zonder zijn.

1 like

omdat er uiteraard geen andere vrouwelijke experts zijn!!!

3 likes

Aah oké dan is er dus niks mis met de App Store. Als ik op download druk blijft het rondje maar draaien en heb al verschillende soorten apps geprobeerd.

ik vind het wel leuk dat mijn studie(veld) vrij nieuw is en steeds relevanter wordt dus misschien zien jullie mij over 10 jaar ook als expert overal!!!

13 likes

Het virus is een aanslag op ons leven.

6 likes

jammer ik wilde graag geld binnenharken met een Geschikte Spreker voor elk onderwerp zijn

1 like

Ik ging vandaag videobellen met m’n vader en nadat ik hem geleerd had hoe hij de front camera kon aanzetten, ging hij enthousiast vloggend allemaal dingen laten zien die hij in huis had gedaan. Zo kreeg ik oa een uitgebreid verslag van de nieuwe indeling van kastjes icl. het aanrakend aanwijzen van de inhoud :smiling_face_with_three_hearts:

36 likes

Heb ik ook last van :disappointed: Die enkele keer dat ik dan wel afspreek is het eigenlijk altijd wel gezellig, maar toch

Geschikte Vrouwelijke Spreker bedoel je.

1 like

In de reclame van plus gebruiken ze Rutte’s toespraak maar er zit net een te lange pauze in waardoor het lijkt alsof hij ‘en, meid’ zegt. Maar hij zegt ‘en mijd’

7 likes

Ik heb al een paar dagen echt een corona dip. Kan me moeilijk ergens toe zetten qua werk en studie en ook de leuke dingen nu kan ik niet echt van genieten.
Het paasontbijtgourmet vanochtend was wel een groot succes.

1 like

Vertel wat moet ik mij hierbij voorstellen?? :grin:

Over die dip klinkt herkenbaar. Heb echt helemaal nergens zin in. Ik verveel me, maar iets doen heb ik ook geen zin in. :exploding_head:

1 like

Ik wou net zeggen, jouw ontbijt was echt de bomb diggity

3 likes

Gourmetten met pannenkoekjes, ommetjes en wentelteefjes met alle toppings die je kan bedenken :smile:

17 likes

Weeeeeekeeeeeeend.
Morgen uitslapen :slight_smile:

Klinkt goed! Dit ga ik ook eens doen!

1 like