Ik heb zin in van die kleffe hamburgersnoepjes maar die heb ik niet in huis en volgens mij zit daar gelatine in. 
Hehehe dit zei ik ook al tegen mijn vriend, zo van…het is toch niet zoooo erg?! Haha, maar… zucht …ik denk wel dat een hondje waarschijnlijk gelukkiger is in een groter huis dan we nu hebben en een tuintje. De trap is helaas ook zon wenteltrap, en ik weet niet of een hond daar goed vanaf zou kunnen 
Love deze bring it on reference 
Ik moest dus een traantje laten op het moment dat ik dit schreef. En toen dacht ik al; ik moet ff iets gaan doen.
Heb ik deze filmpjes gedaan:
https://www.youtube.com/watch?v=1ZtDigKvT9U en daarna deze https://www.youtube.com/watch?v=jmzfhflivX8&feature=youtu.be
En toen moest ik bijna janken omdat ik dus zo blij bent dat je altijd kan dansen, no matter wat. Lekker emotioneel :’)
Maar in ieder geval: aanrader voor ff’ers die van dansen/afro beats houden (@Banananana leuker dan de f4f filmpjes!)
Geven jullie ook veel meer geld uit de laatste tijd?
Ik heb echt koopwoede de laatste tijd, vandaag wel scgoenen gekocht die ik op het oog had mer 50% korting dus dat is wel chill.
Ik wil de big escape terugkijken, maar het komt maar niet op npo gemist. Plaatsen zij alles dezelfde avond of de volgende dag?
Jaaaa leuk!
Pfff ja ik ook. Niet goed dit.
Die chick loopt dus ook niet blij te blerren in de camera maar doet gewoon die oefeningen en je doet ze na (y)
Is gewoon een uitspraak toch
Ik heb vandaag sinds 4 maanden per ongeluk vlees gegeten.
Bij de subway hadden ze op het verkeerde broodje de V van vega grschreven. Had mega honger dus nam een hap zonder goed te kijken en denk ik proef tomaat, die had ik niet. Mijn vriend neemt een hap van die van hem en denkt, heb geen olijven. Hij zei spuug uit, maar ik was al aan het kauwen en heb het gewoon doorgeslikt. Maar vond het niet eens mega lekker terwijl ik vooral nu met barbecue seizoen het vlees echt wel mis.
Oh en ik ben officieel volwassen, heb de hele week al getuinierd en vandaag begonnen aan mijn kruiden en moestuin en vind het echt super leuk.
Wij juist niet. We komen nergens meer. Ik spaar nu vet veel. Als ik mijn bankierapp open zie je alleen maar Jumbo, Jumbo, Jumbo.
Ik had vandaag echt de perfecte ‘mijn haar moet geknipt worden, maar we zitten in Q ‘-knot. Maarja niemand die het gezien heeft 
Wow kan dat??
Ik zag ze live verdwijnen
rip pasen.
Ik geef meer geld uit aan boodschappen (gun mezelf wat meer + sla geen bonusaanbiedingen meer in want kom alleen maar bij Aldi). Geef wel minder geld uit aan impuls aankopen uit de grabbelrekken bij Kruidvat ed. Zalando houd ik mezelf ook in; want niemand gaat die kleding toch aankomende tijd kunnen aanschouwen. Komt wel een nieuwe sportlegging aan deze week, maar gun ik mezelf wel aangezien ik bijna elke keer een al gedragen sportlegging aan moet.
Geen geld aan uiteten/lunch heb ik nog niet heel erg gemerkt, maar die balans kan ik volgende maand wel opmaken.
Ja die wortels groeien zichzelf niet he.
Ik vraag me af hoe het zou zijn als we altijd 3 dagen weekend zouden hebben.
Dan is het leven best goed. Neem maar aan van iemand die fulltime in 4 dagen propt en altijd van vrijdag t/m zondag weekend heeft
(sowieso vrijdag vrij ivm feestdagen op maandag en Hemelvaart
)