Ik ging vandaag videobellen met m’n vader en nadat ik hem geleerd had hoe hij de front camera kon aanzetten, ging hij enthousiast vloggend allemaal dingen laten zien die hij in huis had gedaan. Zo kreeg ik oa een uitgebreid verslag van de nieuwe indeling van kastjes icl. het aanrakend aanwijzen van de inhoud
Heb ik ook last van Die enkele keer dat ik dan wel afspreek is het eigenlijk altijd wel gezellig, maar toch
Geschikte Vrouwelijke Spreker bedoel je.
In de reclame van plus gebruiken ze Rutte’s toespraak maar er zit net een te lange pauze in waardoor het lijkt alsof hij ‘en, meid’ zegt. Maar hij zegt ‘en mijd’
Ik heb al een paar dagen echt een corona dip. Kan me moeilijk ergens toe zetten qua werk en studie en ook de leuke dingen nu kan ik niet echt van genieten.
Het paasontbijtgourmet vanochtend was wel een groot succes.
Vertel wat moet ik mij hierbij voorstellen??
Over die dip klinkt herkenbaar. Heb echt helemaal nergens zin in. Ik verveel me, maar iets doen heb ik ook geen zin in.
Ik wou net zeggen, jouw ontbijt was echt de bomb diggity
Gourmetten met pannenkoekjes, ommetjes en wentelteefjes met alle toppings die je kan bedenken
Weeeeeekeeeeeeend.
Morgen uitslapen
Klinkt goed! Dit ga ik ook eens doen!
Ik heb zin in van die kleffe hamburgersnoepjes maar die heb ik niet in huis en volgens mij zit daar gelatine in.
Hehehe dit zei ik ook al tegen mijn vriend, zo van…het is toch niet zoooo erg?! Haha, maar… zucht …ik denk wel dat een hondje waarschijnlijk gelukkiger is in een groter huis dan we nu hebben en een tuintje. De trap is helaas ook zon wenteltrap, en ik weet niet of een hond daar goed vanaf zou kunnen
Love deze bring it on reference
Ik moest dus een traantje laten op het moment dat ik dit schreef. En toen dacht ik al; ik moet ff iets gaan doen.
Heb ik deze filmpjes gedaan:
https://www.youtube.com/watch?v=1ZtDigKvT9U en daarna deze https://www.youtube.com/watch?v=jmzfhflivX8&feature=youtu.be
En toen moest ik bijna janken omdat ik dus zo blij bent dat je altijd kan dansen, no matter wat. Lekker emotioneel :’)
Maar in ieder geval: aanrader voor ff’ers die van dansen/afro beats houden (@Banananana leuker dan de f4f filmpjes!)
Geven jullie ook veel meer geld uit de laatste tijd?
Ik heb echt koopwoede de laatste tijd, vandaag wel scgoenen gekocht die ik op het oog had mer 50% korting dus dat is wel chill.
Ik wil de big escape terugkijken, maar het komt maar niet op npo gemist. Plaatsen zij alles dezelfde avond of de volgende dag?
Jaaaa leuk!
Pfff ja ik ook. Niet goed dit.
Die chick loopt dus ook niet blij te blerren in de camera maar doet gewoon die oefeningen en je doet ze na (y)
Is gewoon een uitspraak toch