Ja, vooral spullen voor in huis.
Geen kleding of verzorgingspullen want niemand die me ziet (ik loop nu toch alleen maar in sportleggings en te grote t-shirts), wel nog een plantje of kookboek hoppaaa
Ja, vooral spullen voor in huis.
Geen kleding of verzorgingspullen want niemand die me ziet (ik loop nu toch alleen maar in sportleggings en te grote t-shirts), wel nog een plantje of kookboek hoppaaa
Wow hier was een waarschuwing op zn plaats geweest!
Vond dit zielig dus wilde het op de achtergrond aanzetten. Vol het hoofd van Maxime Hartman in beeld! 
Haha dat heb ik iets minder maar plaats wel veel windingen op verlanglijstjes in apps.
Ik koop juist wel meer kleding? Voel me er leuker in er komt een moment dat we wel weer echt naar buiten mogen.
Misschien niet bij de aflevering van vanavond. Ik zocht op het programma via npostart en kreeg zijn hoofd te zien. Durfde geen aflevering meer aan te klikken hahah
Npo start zegt: Blablabla ‘Een wekelijks wisselend panel van twee panelleden - onder wie Maxim Hartman,…’
Ieeeeeeeee
Wow wat is het druk op het moment, 202 forummers online. Normaal op zondagavond is het best rustig altijd!
Het is maandagavond 
I know! Maar het is een soort zondagavondgevoel toch? Begin van werkweek morgenochtend.
Ik heb al hele dag gevoel dat het zondag is, dacht vanmiddag ook echt ja vanavond BZV kijken!
Gisteren gewoon gezien maar oke.
Heb in een week tijd (start 6 april) 106 afleveringen (x35+ min) van een buitenlandse serie er doorheen gejast. Ik heb echt genoten maar bevind me nu wel in een soort rouwproces ofzo?
Ben er nog niet uit of dat ik nu van series kijken houd, want ik ga eigenlijk best wel slecht op de tijd daarna. Wat nu? Ben echt gehecht geraakt aan die personages 

Denk dat ik op vrijdag weer een nieuwe begin.
Ik heb echt zó geen zin om te werken morgen.Er is iemand die zo verschrikkelijk de pik op me heeft (en ook nog de zus van de baas is),en ze denkt ook alles te weten waar ik me zo aan erger.En dan gaat ze nog zo schijnheilig aardig tegen me doen maar als ik even op een andere afdeling ben/naar de wc ga begint ze meteen te klagen over hoe verschrikkelijk slecht ik mijn werk doe.Echt stik in een avocado ofzo aub.
Ik begin morgen dan eindelijk met mijn nieuwe baan. Kan echt niet slapen want slaap normaal altijd pas rond 2 uur ofzo + ben ontzettend zenuwachtig… morgenochtend gelijk beginnen met een videocall met werknemers/collegas die ik nog nooit heb gezien toppp
Oh en ben ook gewoon bang dat ik het allemaal niet aankan.
even hier huilen en dan hopen dat ik morgenavond een positiever bericht heb…
je kunt het! Je bent niet voor niks aangenomen. Succes morgen!
Welke serie??
Dit is echt de perfecte knot, kan je even een tutorial opnemen?
Bah ik heb echt een hele drukke avonddienst gehad vanavond en zit maar de hele tijd alles af te gaan en heb het idee dat ik 1000 dingen vergeten ben.
Ja, aan het begin van de Corona uitbraak dacht ik, jaaa eindelijk geld sparen. Toen dacht ik: waarschijnlijk duurt de crisis lang en heb ik geen nieuwe zomerkleding nodig. En nu heb ik zo belachelijk veel besteld …
Mijn man werkt thuis, dus dat wordt gezellig als de postbode iedere dag aan de deur komt. (We hebben vorige week de kasten opgeruimd en kwamen tot de conclusie dat we te veel spullen hebben)
Oh dat is echt shit, herken het wel. Is het nog een beetje te doen bij jou op het werk?
Ja het is opzich nog wel te doen… het aantal besmettingen valt tot nu toe gelukkig mee! Op mijn afdeling nu 1 iemand. Maar je ziet de andere mensen nu echt verpieteren, hele dagen op hun kamer blijven, geen familie en niet meer samen met andere bewoners eten. Brengt gewoon heel veel onrust met zich mee. En familie mag wel bij het raam komen en we kunnen facetimen maar dat is ook niet echt altijd optimaal bij deze doelgroep
Gelukkig dat de besmettingen meevallen, vorige week op een aantal plaatsen geweest waar hele afdelingen gewoon besmet waren. Ik heb echt met de mensen te doen, de oma van mijn man kwijnt ook langzamerhand weg, zo sneu.
Ja bij mijn moeder op het werk is het ook echt zo, zijn halve afdelingen al overleden. Echt heel heftig…