Wat je even kwijt wil #36

Ik heb vandaag sinds 4 maanden per ongeluk vlees gegeten.

Bij de subway hadden ze op het verkeerde broodje de V van vega grschreven. Had mega honger dus nam een hap zonder goed te kijken en denk ik proef tomaat, die had ik niet. Mijn vriend neemt een hap van die van hem en denkt, heb geen olijven. Hij zei spuug uit, maar ik was al aan het kauwen en heb het gewoon doorgeslikt. Maar vond het niet eens mega lekker terwijl ik vooral nu met barbecue seizoen het vlees echt wel mis.

Oh en ik ben officieel volwassen, heb de hele week al getuinierd en vandaag begonnen aan mijn kruiden en moestuin en vind het echt super leuk.

Wij juist niet. We komen nergens meer. Ik spaar nu vet veel. Als ik mijn bankierapp open zie je alleen maar Jumbo, Jumbo, Jumbo.

Ik had vandaag echt de perfecte ‘mijn haar moet geknipt worden, maar we zitten in Q ‘-knot. Maarja niemand die het gezien heeft :joy:

38 likes

Wow kan dat??

Ik zag ze live verdwijnen :sob: rip pasen.

3 likes

Ik geef meer geld uit aan boodschappen (gun mezelf wat meer + sla geen bonusaanbiedingen meer in want kom alleen maar bij Aldi). Geef wel minder geld uit aan impuls aankopen uit de grabbelrekken bij Kruidvat ed. Zalando houd ik mezelf ook in; want niemand gaat die kleding toch aankomende tijd kunnen aanschouwen. Komt wel een nieuwe sportlegging aan deze week, maar gun ik mezelf wel aangezien ik bijna elke keer een al gedragen sportlegging aan moet.
Geen geld aan uiteten/lunch heb ik nog niet heel erg gemerkt, maar die balans kan ik volgende maand wel opmaken.

Ja die wortels groeien zichzelf niet he.

5 likes

Ik vraag me af hoe het zou zijn als we altijd 3 dagen weekend zouden hebben.

Dan is het leven best goed. Neem maar aan van iemand die fulltime in 4 dagen propt en altijd van vrijdag t/m zondag weekend heeft :sunglasses: (sowieso vrijdag vrij ivm feestdagen op maandag en Hemelvaart :ok_hand:)

2 likes

Ja, vooral spullen voor in huis.

Geen kleding of verzorgingspullen want niemand die me ziet (ik loop nu toch alleen maar in sportleggings en te grote t-shirts), wel nog een plantje of kookboek hoppaaa

Wow hier was een waarschuwing op zn plaats geweest!

Vond dit zielig dus wilde het op de achtergrond aanzetten. Vol het hoofd van Maxime Hartman in beeld! :nauseated_face:

1 like

@ellegirltalk

Haha dat heb ik iets minder maar plaats wel veel windingen op verlanglijstjes in apps.
Ik koop juist wel meer kleding? Voel me er leuker in er komt een moment dat we wel weer echt naar buiten mogen.

2 likes

Misschien niet bij de aflevering van vanavond. Ik zocht op het programma via npostart en kreeg zijn hoofd te zien. Durfde geen aflevering meer aan te klikken hahah
Npo start zegt: Blablabla ‘Een wekelijks wisselend panel van twee panelleden - onder wie Maxim Hartman,…’
Ieeeeeeeee

Wow wat is het druk op het moment, 202 forummers online. Normaal op zondagavond is het best rustig altijd!

1 like

Het is maandagavond :sweat_smile:

6 likes

I know! Maar het is een soort zondagavondgevoel toch? Begin van werkweek morgenochtend.

6 likes

Ik heb al hele dag gevoel dat het zondag is, dacht vanmiddag ook echt ja vanavond BZV kijken! :rofl: Gisteren gewoon gezien maar oke.

2 likes

Heb in een week tijd (start 6 april) 106 afleveringen (x35+ min) van een buitenlandse serie er doorheen gejast. Ik heb echt genoten maar bevind me nu wel in een soort rouwproces ofzo?

Ben er nog niet uit of dat ik nu van series kijken houd, want ik ga eigenlijk best wel slecht op de tijd daarna. Wat nu? Ben echt gehecht geraakt aan die personages :pensive::sob::joy:

Denk dat ik op vrijdag weer een nieuwe begin.

6 likes

Ik heb echt zó geen zin om te werken morgen.Er is iemand die zo verschrikkelijk de pik op me heeft (en ook nog de zus van de baas is),en ze denkt ook alles te weten waar ik me zo aan erger.En dan gaat ze nog zo schijnheilig aardig tegen me doen maar als ik even op een andere afdeling ben/naar de wc ga begint ze meteen te klagen over hoe verschrikkelijk slecht ik mijn werk doe.Echt stik in een avocado ofzo aub.

2 likes