hoe is het opeens al bijna 00.45?!
Ik heb dream cream van Lush echt weer herontdekt.Al sinds september afgelopen jaar allemaal kleine plekjes psoriasis op mijn handen/tussen mijn vingers,maar nu al na een week weer gaan smeren is alles weg.Echt heerlijk dit #nospon #zelfgekocht
He bah dat klinkt echt vervelend. Beterschap!
De dingen die ik waarschijnlijk niet gekocht had als Corona er niet was:
Nintendo Switch lite (die had ik dan pas na mijn afstuderen gekocht) + 4 spellen
Twee niet ‘office friendly’ broeken
Een paar winterlaarzen die ik dan over het hoofd had gezien (ik heb nu meer tijd om online de sale te checken)
Twee boeken
Toch zo’n 400 euro extra deze maand uitgegeven.
Zo moeilijk om na 4 dagen vrij weer te moeten werken.
Ik ben ook pas een half uur wakker. Gaat een laaange dag worden.
Ik vind het dus zo moeilijk om mijn stappendoel op een dag te halen. Ik heb mn doel al naar beneden bijgesteld, 7000. Ik sport elke dag maar vaak krachttraining of hiit, waarbij je niet veel stappen zet.Hardlopen vind ik onmeunig saai dus doe ik bijna niet. En ik woon op 30m2. Dus voor die 7000 stappen moet ik echt nog wel de deur uit en dan een groot rondje lopen. Maar dat is zo saai om dat elke dag te moeten doen. Hoe doen anderen dat
Ik vind dezelfde rondjes lopen zo saai (in coronatijden is niet elk rondje anders)
Ik heb echt steeds minder zin om te werken.
En ben mega verkouden door hooikoorts. Heb alleen de hond uitgelaten. En nu tranen, verkouden en niezen. Krijg er ook hoofdpijn van
Ik ga meestal met een doel een rondje lopen, dus een nieuwe buurt ontdekken of kijken naar de vogeltjes en dan muziek of een podcast oid op. En ik heb een kaart van de stad hangen en daar kies ik wel eens een plek op uit om naar toe te lopen
Heb al een aantal dagen echt heftige buikpijn met vlagen. Steeds als ik iets eet of drink krijg ik krampen. Ik wil dat het stopt!!!
Ik ben echt chagrijnig, ik heb het hele weekend aan mn carrièreproject gewerkt en moet nog een week keihard bikkelen. Maar ik sta wel te kijken dat ik er zoveel motivatie voor heb. Maar ben tegelijkertijd een partij onzeker over. Ik weet denk ik volgende week eindelijk of dit wat wordt, ik hoop het nu meer dan ooit dat het LUKT ookal ben ik er nu het meest pessimistisch over.
Ik hoop het ook! Beterschap 
Altijd met een podcast!
Zelf doe ik het een beetje verspreid over de dag. Voor werk een half uur lopen, dus als ik op sta dan ga ik douchen en gelijk een half uur lopen. in mijn middag lunch een half uur lopen, na werk een half uur lopen. Dan kom ik toch op ongeveer 9,500 stappen terecht.
Zoals nu ben ik vrij dan kom ik daar echt niet aan omdat ik zoveel mogelijk binnen probeer te blijven.
@sunmoonstars heel veel sterkte. Wellicht als je nog naar de supermarkt gaat (of iemand anders) van die ijslollie stikkies halen. Dat hielp vroeger altijd wel een beetje.
Misschien voordat je belt even precies op papier zetten hoe je het gaat brengen daarmee vond ik het iets makkelijker om die shitklus te klaren.
Oh man ik heb om 9:30 een belafspraak met een irritant mens die ik al 2 weken uitstel. Zo geen zin in.
Ik heb blijkbaar dusdanig weinig sociaal contact dat ik echt ben gaan uitkijken naar het zwaaien naar de post nl bezorger, die altijd rond dit tijdstip zijn bus voor mijn raam parkeert. Hoogtepuntje van de ochtend hoor!
Ohh dit is serieus wel een optie, thanks! Mijn smartwatch telt zulke stappen wel nl.
Ik heb een was in de machine laten zitten, sinds gister eind vd ochtend. Meestal kan dat prima maar heb het nu opgehangen en ik ruik toch wel een redelijk zuur luchtje. Volgens mij is de truck trouwens de deur van de wasmachine dichtlaten. Had hem nu open gezet.
Ik had hier laatst gepost over dat ik een nieuwe wandkast had maar dat ik die gepoetst had (met alleen een lichtvochtige doek) en toen kwam er allemaal verf af. Op de kast zag ik toen ook allemaal witte puntjes. Ik heb toen een klacht ingediend en ze zeiden dat ze een nieuwe kast gingen maken.
Alleen nu heb ik van het weekend iets van spul gekocht speciaal voor hout. Ik dacht ‘ja ik spuit het er maar op, hij is nu toch al verpest.’ Maar nu is de kast weer helemaal mooi?!? Er kwam alsnog wel veel verf mee op de doek maar die witte puntjes zijn weer weg en de kast is weer donkerder en glanzender.
Nu weet ik niet zo goed wat ik moet doen😅
Ik zou het UWV even bellen.