Wat je even kwijt wil #36

Ik doe een beetje suf stappen op mn stepbankje tijdens serie kijken :sweat_smile:

Ik heb laatst ook zoiets moeten invullen maar daarbij keken ze naar het verleden tot 5 jaar terug, dus weet niet of het bij jou ook zo is.

1 like

Mijn nichtje is de meest schattige persoon op aarde.
Ze heeft een stereo-installatie gekregen. Ik vroeg haar naar haar lievelingsmuziek, het antwoord was rock. En wat voor cd’s heeft ze, van kinderen voor kinderen en Jan Smit :joy:

10 likes

Ga ik doen! Moet even kijken of het me nog een keer lukt :joy:

1 like

Aaah dit is wel lief! Ik denk wel dat je zijn/haar dag een beetje leuker maakt :blush:

1 like

Ha, nou dat is dan geheel wederzijds! Soms kom ik hem met zijn bus ook op een andere plek in de stad tegen, als ik aan het wandelen ben oid, dan zwaaien we ook altijd heel enthousiast.

5 likes

Heeft iemand zin om zijn mening te geven over een catfish situation?
Wil gewoon ff een of twee meningen horen van buitenstaanders :stuck_out_tongue: maar ga niet het hele verhaal en public delen.

1 like

Vind ik ook saai. Heb je al filmpjes op YouTube geprobeerd voor hiit bijvoorbeeld? Ik doe dat zelf niet, maar ik weet wel dat mijn sportschool die aanbiedt voor het thuis sporten nu. Of zelf wat materiaal aanschaffen voor krachttraining? Ik weet natuurlijk niet of je daar de mogelijkheid toe hebt (want is natuurlijk wel een uitgave) maar ik vind het wel een investering in deze tijd en ik ben er heel blij mee dat ik thuis toch wat krachttraining kan doen.

1 like

Ik ben serieus niets aan het doen, zie dat er nu een afspraak tot half zes is ingepland dus ik vind niets doen inmiddels acceptabel.

Ik ben catfish pro.

1 like

Ja ik sport elke dag, hiit of kracht. Maar ik wil stappen.

@pastelzwart Nee geen iPhone maar wel een andere app die dat ook doet. Maar nog heb ik mijn buurt nu wel echt gezien hahah

@Huismus Heb net twee keer zo 1 mile walk at home gedaan en vond het echt leuk! Heb t zwaarder gemaakt waar het kon door echt te joggen op m’n plek, voelde echt lekker! En 3900 stappen.

Ik ben aan het videobellen met Rik van de Westelaken! En vanmiddag met Danny Ghosen. Mijn opleiding doet toch nog zn best

46 likes

Welke app heb je dan? Ik ken deze app niet maar ik heb slechts 2 wandelingen die ik altijd maak dus kan wel wat nieuws gebruiken.

Je kan gewoon apps downloaden die een hardlooproute voor je genereren

1 like

Ik ga zo kortere schroefjes halen. Echt wish me luck…

Mijn buren zijn al sinds zaterdag bezig met hun keuken er uit slopen. Ik snap dat ze dat niet echt konden verplaatsen ofzo, maar nu ik de hele dag thuis zit en ook thuis moet werken word ik echt gekkkk van het geluid. Dit is ook niet het soort ding waar een noise-cancelling koptelefoon tegen opgewassen is :")

1 like

Ik moet waarschijnlijk via de webcam een sollicitatiegesprek houden en dat lijkt me zo vreselijk :cry:

Edit: ok dat klinkt wel heel dramatisch, maar het lijkt me erg ongemakkelijk

1 like

Succes!!

1 like

Ha leuk! Ik vind ze ook leuk om te doen. Wel overdreven Amerikaans, maar krijg er altijd een positief gevoel van.

Heb gewoon de juiste schroefjes gekocht en het ding in elkaar gezet omg wie ben ik.
I dont need a man.

20 likes