Wat je even kwijt wil #36

Bedankt voor de tips!

@morale oef, nog meer druk dus… :worried: Jij ook veel succes zodadelijk!

O mijn god yes. Na 4 weken ben ik eindelijk een keer alleen thuis. Mijn vriend moet bij zijn ouders wat opzoeken en gaat daar even verder werken. Hij moest wel thuis zijn de afgelopen tijd om hier te werken en zo vervelend vind ik hem niet. Maar het is wel lekker om heel even een keer alleen te zijn.

27 likes

Uch vandaag is een kutdag.

1 like

Google eens ‘Raynaud’

1 like

Ik ga / moet zo videobellen en heb er al de hele dag geen zin in. Doe mij maar getypte tekst :yum:

4 likes

:heart::heart:

1 like

Ik had vandaag een gesprek met iemand die me helpt met het vinden van een studie etc. Ik had aangegeven dat ik graag iets journalistieks wil doen en dan het liefst essays of informatieve artikelen over popcultuur wil gaan schrijven. Nu heeft hij mij de opdracht gegeven om zelf iets te verzinnen om over te schrijven en al een beginnetje te maken. Uiteindelijk moet ik het op mijn blog plaatsen. Heb al een paar ideeën en echt zin om mijn hersenen weer eens te gebruiken!

29 likes

Leuk!! Ik zou het heel leuk vinden om het te lezen!

1 like

Lief :heart:

1 like

Leuk! Dat vind ik een van de leukste onderwerpen om over te schrijven. :grinning:

1 like

Ik had al ruim een week m’n eigen dagcrème niet, maar nu weer wel, en oooooh mijn hoofd is echt en feest van hydratatie en comfort nu, ben zo gelukkig

8 likes

Ik ook binnenkort, morgen al lees ik. Ik ben niet eens echt opzoek dus wat doe ik mezelf aan. Kan ook zo impulsief zijn. En voelt als vreemdgaan van werk.
Vanavond de kamer beetje verder uitruimen

1 like

En @Luzarl Ja zal ik doen!

@crazyplantlady Ik moet nog een bachelor halen :sweat_smile: Misschien ooit en dan weet ik je te vinden!

@anon42392789 Oehh heb jij nog specifieke onderwerpen die je het leukst vind?

2 likes

Ik voel 'm ook niet vandaag pffff

1 like

En als je vragen hebt over hbo journalistiek, je weet me te vinden!

1 like

Er komt echt niksssss uit mijn handen de laatste dagen, ik kan echt de hele dag op de bank liggen en gewoon niks doen. Heb een lijstje gemaakt met dingen die in huis gedaan moeten worden en echt de meest stomme kleine dingen staan er op. Kaarsjes op plank leuk neerzetten, geurstokjes omdraaien enz. Hoop echt dat ik door het afvinken van die mini dingen wat productiever word en ook gewoon ff de trap stofzuig ofzo.

2 likes

Shit het is weer tijd om boodschappen te doen. Zo geen zin in he, deze tijd. Ga morgenochtend vroeg maar denk ik. Wel gek er stond bij ons : de rustige tijd 10-11u is gereserveerd voor mensen op leeftijd. Maar supermarkt was dus vol met jongere mensen die dachten dat het rustig zou zijn. Geen oudje te zien. Denk dat ik morgen nu dus maar 08u ga.

Ik kon de afgelopen dagen echt niet eten en heb net vier boterhammen op!! Eindelijk weer

2 likes

Wat er met bepaalde artiesten is gebeurd die one hit wonders zijn geweest.
De invloed die muziek op het modebeeld heeft.
Hoe vrouwen zich steeds meer zijn gaan uitspreken en serieuzer worden genomen in de media.

Of echt van nu:

Wat artiesten doen tijdens het coronavirus: Waarom stellen sommige artiesten de release van hun nieuwe album uit en laten andere het gewoon doorgaan of weten juist slim in te spelen op de situatie (bijv. Charli XCX die nu thuis een album componeert).

watvoor gevolgen kan corona hebben voor het festival- en concertcircuit?
Hoe spelen webshops in op deze situatie (bijv. opeens veel nadruk op loungewear)

2 likes

Ik heb hier deze weken ook last van… Youre not alone. Heb helaas ook niet echt de gouden tip voor je om hieruit te komen