Wat je even kwijt wil #36

echt precies dit. ik moet er eigenlijk uit om wat toiletartikelen te kopen maar zelfs daar heb ik geen zin in. moet er een halfuurtje voor met de auto en pff zelfs dat is al teveel gevraagd. en als ik dan niet ga, lig ik de hele dag alleen maar in bed te vervelen en weinig te doen. dus moet mezelf echt even een schop onder m’n kont geven om gewoon te gaan maar echt pff

Wauw! Zoveel leuke en interessante onderwerpen!

Ik kwam net op het goede moment de supermarkt inlopen: ze waren bloem aan het aanvullen :+1:

20 likes

Tip voor de thuiswerkers die microsoft teams gebruiken! Je kunt sinds vandaag een achtergrond kiezen! Zo zat ik net in een vergadering :smiley:
image

66 likes

Oh hilarisch, dit ga ik morgen doen🤣

1 like

Ik heb net te horen dat ik mijn scriptie gehaald heb!!! En ik liep toen net de supermarkt uit en nu denken mensen dat ik gek ben omdat ik half zat te schreeuwen :joy: :joy: :sob: en ik ben zo blijjjjjjjjjjj

133 likes

Ik heb allerlei paaseitjes gekregen van de buren in mijn gebouw maar daardoor heb ik geen idee wat de smaken zijn. Ik ben nogal kritisch dus het is echt Russisch roulette.
Laatst had ik een paaseitje met munt in mijn mond en sindsdien ben ik getraumatiseerd.

6 likes

Dank je!!! :grin: :grin: :grin:

Gefeliciteerd!!

1 like

Dank je!!!

1 like

@NothingAboutSam gefeli!!

Woont er hier iemand in Eindhoven? Ik ga in september een minor Duits doen dus ik zoek eigenlijk een gemeubileerde kamer om te onderhuren, ik dacht wie weet kent er iemand weer iemand die op stage ofzo gaat!

1 like

Wat een kutweek :triumph: ik heb van ellende maar een wijntje ingeschonken ook al is het een doordeweekse dag en was ik mijn leven aan het beteren

4 likes

Langzaam aan begint ons huis echt ons thuis te worden.
Gister de halogeenspotjes vervangen voor ledjes.
Kapstok wordt ergens deze week geleverd.
Vandaag even mijn twee beginnende fruitplantjes in een grote bak gezet :slight_smile:

16 likes

Helvegen vs. de synthetische hel. 1-0

Online een fijn blouseje kunnen vinden. :smiley:

10 likes

Videobellen met mijn ouders, cadeau’s bestellen. Lokale winkel benaderen om pakket lekkers te laten bezorgen. Aquarel kunst gemaakt.
Alles om mijn zwager te verwennen op zijn verjaardag volgende week.

En ik ben donderdag jarig.
Oh jongens ik ben benieuwd :smirk:

2 likes

Ik heb echt weinig stappen gezet. Uberhaupt niet meer buiten geweest :cold_sweat:

geen idee, heb die app niet op mijn telefoon

Ik haat het dat ik zo onzeker ben van mezelf. Nieuwe vriend is ineens best kortaf op Whatsapp, waarschijnlijk door de drukte op werk. Maar toch ga ik er dan echt iets achter zoeken terwijl we van het weekend nog gewoon bij elkaar zijn geweest en het toen juist ontzettend fijn was samen. Waarom ben ik zo en kan ik niet gewoon in dat fijne gevoel blijven hangen in plaats van constant te gaan twijfelen?

Mij lukt het niet op mobiel of ipad

Best een beetje fijn om te lezen dat ik niet de enige ben :see_no_evil: