Wat je even kwijt wil #36

Ik belde net de huisarts voor iets niet-corona gerelateerd en ook niets dringends. Toen ging hij mij ineens videobellen terwijl ik als een zeester op de bank lag. :grimacing: Maar het was best grappig, en aan 't einde ging hij ook zwaaien :wave:

49 likes

Ik ben te laat met ongesteld zijn maar ik haat het gewoon om dan 10 euro uit te geven aan een zwangerschapstest en dan word je daarna altijd gewoon ongesteld

5 likes

Ik heb mijn foute paas versierzinnen niet uit kunnen proberen, zou het nog kunnen?

I’m not normally into crucifixion, but i might let you nail me :smirk: :smirk: :smirk:

6 likes

Ik heb wel een zwangerschapswens maar het zou alleen echt niet ideaal zijn nu. Dus eigenlijk zou het beter zijn van niet maar toch zou ik het stiekem wel willen.

1 like

Die van action zijn toch best goedkoop? Dacht dat ik maar paar euro kwijt was. Zelfs zo’n sensitief ding.

Ik ben hele dag zo super sloom werk aan het doen (of uitstellen) dat ik altijd aan het einde van de dag midden in iets zit dat ik niet zo aan de kant kan schuiven. Hierdoor zit ik elke dag langer aan mijn werk dan zou moeten/kunnen/horen obv mijn uren :sob:

Oh my god ik heb het geweldigste ooit meegemaakt. Ik ging een stukje wandelen en stond even te genieten van de pasgeboren geitjes bij de kinderboerderij. Komt er een verzorger naar me toe dat er een geitje ligt te bevallen. En ik mocht kijken als ik op afstand bleef. Nu heb ik dus de geboorte van een geitje meegemaakt en ik mag de naam kiezen!!! Dit is een te grote verantwoordelijkheid om ter plekke te doen dus we hebben afgesproken dat ik morgen terugkom om de naam te geven. Suggesties zijn welkom.

161 likes

Ahhh wat een lief verhaal, zo leuk dat je een naam mag kiezen!

Ik heb me toch lopen janken bij die aflevering… waaaaarom

1 like

Omg hoe leuk!!

Ik heb vandaag gewoon 12 pomodori’s gedaan en nu ben ik moe

2 likes

Ik weet niet wat corona met me doet maar het hoogte punt van mn dag is dat ik zon vliegen hor gebeuren heb opgehangen. Zo trots ook. Echt sneu

21 likes

Wij zijn ook trots

6 likes

Oh dan ga ik daar eens kijken! Is wel handig om altijd thuis te hebben

Truusje of Pierre

1 like

Pim, Pom, Puck, Pip
Lentex
Oliver/Olivia
Yip/Yoep
Maud
Blossom/Bloesem/Cherry

5 likes

Inderdaad, die van de action kosten bijna niks. Twee in een doosje en werken gewoon naar behoren.

Nou… ging lekker met de beesten. Kat zat veel te snel te vreten, dus kotste ze alles weer uit. Pup heeft heeel af en toe nog een keer een ongelukje in huis, hij had teveel gezopen en moest ineens heel nodig pissen, die piste vervolgens in de kamer. Toen ging de kat op de bak, maar ze had nog een stukje schijt aan haar hol plakken dus die maakte een spoor van schijt door de kamer :sweat_smile:

8 likes

Oeee Lentex. Een echte forumgeit.

4 likes

Er heeft een geitje net over mij heen geniest :smiling_face_with_three_hearts:

28 likes

@anon42392789 ik weet niet of ik me vereerd of beledigd moet voelen :joy::goat:

1 like

Jij zit vol lievigeit. :smiling_face_with_three_hearts:

1 like