Whoohooooo! Nu mag je zeker alle borduurpatronen kopen!

Hahaha yaassss! Ik zit al de hele middag te borduren omdat het nu eindelijk mag en ik het kan doen zonder zenuwachtig te zijn:joy:
Vereerd. Het is echt een mega lief geitje. Ik ga proberen of ik morgen een foto kan maken. Vandaag wilde mama geit nog geen foto’s.
Heb je een link? Ik zoek ook nog een blousje en heb ook echt een hekel aan polyester en alles wat daar op lijkt (aka 95% van wat er allemaal in de winkels hangt
)
Hallo kan iemand mij vertellen of die dateables aflevering van straks nieuw is?¿
M’n fucking laptop legt het loodje. Toetsenbord deed al kut, hij maakt herrie en raakt oververhit en nu doet het touchpad het niet meer. Ik wil geen nieuwe moeten kopen
hij is fucking 3,5 jaar oud
Haha ik dacht eerst dat het sap was en dat het ‘geniale’ was dat je door te drinken je tanden kon poetsen. Ideaal voor een lazy bitch als ik 
Ik ben juist overtuigd van: gad-ver-damme
Dit doet me ook gelijk denken aan dat ik vroeger bij de tandarts dan moest happen met fluor getverdemme
Ben zojuist verhuisd
Gewoon 3 deuren verder maar ben ZO blij.Eindelijk rustige buren en normaal slapen.Was ff stressen maar 2 vriendinnen hebben geholpen (de enigen die ik ook zie/heb gezien deze quarantaine).Slaap vanavond nog wel in mijn oude plekje en ga het stiekem ook wel een beetje missen (het uitzicht op de stad
).Begon een beetje emo te worden ofzo haha,wou eigenlijk helemaal niet weg hier maar voor mijn rust is het zoveel beter.Vanavond en morgenavond dus nog even heen en weer lopen tussen mijn oude en nieuwe stekje.
Als ik over twee weken niet reageer moeten jullie een melding maken. Was een wit geitje in Den Hoorn!
Wat zaten er allemaal voor trollen in die tekenkamer man
poging mislukt :’)
Ahh jammer ik heb het gemisr
Er moeten nog twee geitjes bevallen dus misschien kun je voor de poort kamperen!
Ok ik zeg mn baan op waar is dit?
Nah niks gemist hoor.
Je kunt net zo goed met willekeurige 12jarigen in zo’n teken/chatkamer gaan, heb je dezelfde vibe
Ik zit een programma te zoeken om te kijken op Netflix of Videoland oid maar ik weet gewoon echt niet wat! Misschien moet ik maar gewoon gaan slapen