Wat je even kwijt wil #36

Sorry alweer over het werk maar… woow ik heb een Hindoestaanse dienst mogen meemaken, wat een indrukken, zo prachtig.

33 likes

Wauw dat lijkt me inderdaad heel mooi! Trek je het nog een beetje?

@anon50301661 en @Ovenschaal
Mag ik gebruik maken van jullie sneakerkennis? Als je Air Max 90 by you (vroeger id) zou ontwerpen, zou je dan voor de basis en middenzool voor ‘wit’ of ‘sail’ gaan? Verder kies ik zwarte overlay en verschillende kleuren als accent.
Wit en sail lijken op het scherm zo erg op elkaar. Ik kom er niet uit en blijf switchen hahaha

1 like

Overigens voor wie echt een leuk tekenspelletje wil doen met vrienden kan ik Drawful aanraden, erg leuke avond mee gehad pas. Het is een soort kruising tussen pictionary en woordenboekspel, iedereen moet tekenen maar daarna moet ook iedereen bedenken wat de caption geweest zou kunnen zijn bij die tekening, en dan moet je gaan stemmen welke de echte is. Komen hilarische dingen uit voort. 1 iemand moet het wel even installeren via Steam en die kan dan een kamer aanmaken en dan kan de rest daarin spelen gewoon op smartphone/tablet/laptop zonder steam.

6 likes

Ik ben vaak te laat omdat ik altijd denk, oh nog even zitten want ik heb nog twintig minuten en als ik dan weer op de klok kijk heb ik ineens nog maar 2 minuten. En als ik meteen wegga wanneer ik klaar ben ben ik een half uur te vroeg. Ik kan gewoon niet plannen.

2 likes

We hebben dit een paar keer met een forumgroepje gedaan via de discord van @anon76889665! Was idd super leuk, misschien kan je aansluiten?

3 likes

Ja dit zijn ongetwijfeld dé redenen waarom mensen te laat kunnen zijn

6 likes

Na deze dienst even niet, brak gewoon weer even.

Het gaat, het is echt ontzettend druk en het blijft ook zo nog wel even denk ik. Normaal zijn we op zondag dicht voor diensten en crematies maar deze zondag zijn we open ivm de extreme drukte. Lief dat je het vraagt :kissing_heart:

Nou echt hoor. Iemand die ik ‘ken’ van sporten komt gewoon drie keer per week, elke week, vijf minuten te laat in de les. Niet bij boksen want dan mag je 50 burpees doen, maar bij deze leraar is dat blijkbaar ok. En elke keer komt ze lachend binnen hahahaha hihaho te laat hihi sorry sorry. En dan de volgende keer gewoon weer precies hetzelfde. HOE DAN.

6 likes

Ahw, dikke knuffel voor je! Had graag iets voor je willen betekenen :kissing_heart:

1 like

Ik was echt een beetje chago vanavond maar net the dateables gekeken en nu ben ik weer helemaal vrolijk

2 likes

Weet je wat pas irritant is, als je afspreekt “rond 8 uur” en ze bellen klokslag 8 uur aan!
Een beetje te laat komen mag bij mij

3 likes

Oh lachen! Ik heb geen discord alleen, dat heb je niet per se nodig toch als je die kamercode hebt of wel? Of hoe werkt dat?

1 like

Ik heb vrienden die altijd te vroeg zijn :sob:. Is ook echt zo’n perfect stel en ik sta dan meestal nog met de stofzuiger in mijn handen

6 likes

Hahaha echt de horror. Duw ze de stofzuigerstang in hun handen! Te vroeg dan mag je meehelpen ook :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Sorry zo ben ik. Ik haat te laat komen ben zelfs bijna altijd te vroeg :sob:

18 likes

Echt zo een heerlijk lief programma :relaxed:

1 like

Het hier al vragen doet al veel :purple_heart:

2 likes

Ik heb ook vrienden tegen wie ik dan 7 uur zeg en tegen mezelf de hele tijd half 7!!! half 7!!! Zodat ik er om 6.35 klaar voor zit hahah

5 likes

Ohgod, zetten ze Limburg weer goed op de kaart :woman_facepalming:

1 like