Wat je even kwijt wil #36

Neeeee rond 8 uur is bij mij 8 uur!! Tussen 8 en half 9 vind ik ook zo kut, want dan zit ik ok 1 over 8 chagrijnig te wezen dat ze te laat zijn.

12 likes

als een chronisch telaatkomer is het voor mij een combinatie van deze twee factoren. Ik spreek daarom ook altijd rond een tijdstip af en niet op een tijdstip omdat het me heel nerveus maakt dat ik er precies dan moet zijn. Misschien red ik dat wel, maar misschien wil ik toch nog andere schoenen aan of wat dan ook en ben ik een kwartiertje later.

4 likes

Haha doe ik! Stuur je zo even een pb want ja custom en uniek :cool:

2 likes

Geneet van 't Laeve

2 likes

Hahaha nee rond acht uur is 8.10 of 8.15 ofzo duh als het 8 uur was had ik wel óm 8 uur gezegd! Ik vind die extra tijd dus chill, even uitrusten nog :stuck_out_tongue:

1 like

Ja maar rond 8 uur kan ook 10 voor 8 zijn :fearful:

4 likes

ik snap ook dat het moeilijk te begrijpen is, want het is ook niet logisch.
Eigenlijk is het ook een beetje recalcitrantie van me, vind het ook leuker om laat te komen aanzetten, maakt het allemaal wat minder gepland ofzo? ik word ook echt LEIP van mensen die te vroeg komen bijvoorbeeld, sta liever n uur te wachten dan dat iemand 10 minuten te vroeg is.

voor mij is tijd iets dat niet vaststaat, het overvalt me altijd een beetje. Ik kan wel klok kijken maar ik vind het gewoon niet leuk om zo te leven denk ik. Ben in dat opzicht heel onbetrouwbaar.

7 likes

Maar het is een ongeschreven regel dat je niet vóór het ‘rond’-uur aankomt! Tenzij je @Blush bent dan, maar dan geven we haar dus een latere tijd op :sweat_smile: (grapje Blush)

1 like

Oh dat is inderdaad schrikken. Hopelijk slaap je vanavond een beetje. Veel beterschap :kissing_heart:

Zeker niet haha.
Vandaag het grootste deel binnen gekregen en het was een grote teleurstelling omdat de maat niet klopte of gewoon niet mooi zat. 0-1 voor mij en mijn portemonnee dat wel.

1 like

Aaah gadver, dat is echt heel goor.

Wat schrikken! Hopelijk voel je je snel beter, beterschap!

Nee hoeft niet maar dan kan je wel gewoon met geluid met elkaar praten!

1 like

Zo herkenbaar :joy:

2 likes

Ik vind dit wel een beetje makkelijk oordelen eigenlijk. Ik heb het programma niet gezien maar ff op basis van wat je schrijft alleen dan. Zo te horen zit die mevrouw in de schuldhulpverlening en dan krijg je een weekbedrag ‘toegekend’ nadat alle schuldeisers zijn betaald volgens afspraak. Verder zijn er vaak nog potjes om uit te ‘leven’ en nog een beetje iets te kunnen doen nadat je je basisboodschappen hebt betaald. 100 euro per week met drie kinderen en 1 volwassene is echt niet veel. Als die vrouw een eigen paard heeft dan zal de schuldverlener dus wel bepaald hebben dat daar ruimte voor is in haar situatie.

Ik vind het een beetje frustrerend dat mensen soms vinden dat arme mensen helemaal niks voor zichzelf mogen hebben of kunnen beslissen. Alsof je je hele inboedel moet verkopen en op een klapstoel moet zitten tot al je schulden zijn afbetaald. Dat werkt toch bijna nooit, daarom is het juist zo fijn dat we nog een enigszins humane schuldhulp hebben in NL. Op de lange termijn is iedereen daar veel meer mee geholpen.

24 likes

Ach lieverd wat eng! Beterschap!

Ik zit (lig) voor de 85e keer intouchables te kijken en moet toch altijd zo janken bij die nummers van Ludovico Enaudi

6 likes

Heel veel beterschap :heart::heart::heart:

1 like

Wil jij in de toekomst misschien ooit een kat? Dan zou ik morgen ff die groene biotex kopen, daar een papje van maken en dat op de pisplek leggen, dan gaat de geur eruit. Mocht je anders ooit een kat nemen dan kan die kat dat nog ruilen (zelfs na jaren) en daar ook gaan plassen.

2 likes

Ja, dat snap ik ook wel. En ook wel dat een eerste reactie vaak is huh maar hoe dan want je hebt toch geen geld. Maar goed dit is een beetje m’n pet peeve dus grijp elke gelegenheid om de andere kant te laten zien haha. Het ligt natuurlijk wel wat genuanceerder dan vrouw heeft schulden, komt bij schuldhulpverlening, o mevrouw heeft al tien jaar een paard? Mooi dan flikkeren we die de deur uit en dat scheelt weer een paar barkies! Er wordt ook wel meegewogen dat het hebben van zo’n paard ook belangrijk is voor het mentale welzijn van haar en kinderen etc. wat uiteindelijk ook waardevol is, in humaan opzicht maar ook financieel voor de rest van de samenleving.

4 likes