Wat je even kwijt wil #36

Beterschap :heart:

O jeetje wat eng zeg! Rustig aan doen hoor

Dit is ook wel een beetje mijn angst. Ik woon ook op mezelf en wat als het echt een keer niet gaat… niemand die kan bellen voor me.
heel goed dat je direct gehandeld hebt!

Verstandig. Ik stink hier altijd in en ben nog niet op tijd klaar.
@anon44204370 kwestie van tijd verkeerd inschatten, denken dat ik nog tijd zat heb, “oh dat red ik nog wel”, voor de 10e x moeten plassen, waar in hemelsnaam is mijn portemonnee? Onee toch een andere jas aan. En shit deze sokken zitten helemaal niet lekker. Ik kan ook nog wel even snel het vuilnis weggooien toch? En soms ook wel schijt denk ik “Ach een paar minuten te laat komen kan heus wel”
Van het weekend was iemand klokslag 10u er, en we hadden 10u afgesproken en ik was alsnog helemaal verbaasd en stond nog met het vuilnis in mijn handen “He je bent er al!” En die ander “Uh ja precies op tijd toch?”.

4 likes

Ik heb een droge hoest, wat irritant!

Ik ben een beetje in de new hair new me quaraintaine fase beland. Heb net al es aan mn haar geknipt, maar nu zit ik hier met die schaar omdat ik gewoon nog wat wil knippen

1 like

Wit is echt wit. Ik heb deze:

En dat is echt wit wit. Sail is meer een soort gebroken wit.
Anders maak je ze allebei even en post je een foto, kan ik ze in t geheel zien.

3 likes

Ja mijn vriendinnen wonen allemaal wel in de buurt. Kan ook altijd wel iemand bellen! Maar stel dat je (fysiek) niet meer in de mogelijkheid bent om zelf iemand te contacten ofzo… pff eng idee inderdaad hoor. Daarom nogmaals heel goed van je dat je zo snel ‘gehandeld’ hebt!

1 like

Ik lig in bed en heb het zo koud. Maar probeer ervan te genieten want in mijn huis wordt het al heel snel te warm. Vorige week de ventilator al aangehad dus als er echt een hete dag/nacht is zal ik terug denken aan dit moment.

5 likes

haahah zo ben ik ook, dat zeg ik dan ook tegen mezelf :joy:

1 like

Dit werkt echt. Groetjes van Soy.peor die nu niet meer in dr eigen vingers stikt…

2 likes

@sunmoonstars Gatsie wat naar en vervelend allemaal :frowning_face: Zou het qua slapen schelen als je wat meer rechtop gaat zitten/liggen? Geen idee hoor, maar moest eraan denken toen ik je bericht las. Veel sterkte en beterschap! :kissing_heart:

Ah heerlijk genieten. Ik heb nachtdienst en het is zo’n contrast met de mega drukke diensten overdag en in de avond. Heb al een half brood op en zit al 2 uur tv te kijken met mn collega :+1:t3: Voel me er niet schuldig over ook

23 likes

‘Opgelicht’ is echt mijn lievelingsprogramma, maar vooral omdat ik toch nooit geld heb dat criminelen kunnen afpakken. Criminelen hebben echt niets bij mij te halen.

7 likes

Maar dit vind ik gewoon ronduit asociaal van hem. Een kwartier of half uur te laat vind ik irritant. Maar drie uur?? Nee sorry. Dan ga ik gewoon weg of iets anders doen. Hoe respectloos om te denken dat iemand niks beters te doen heeft dan drie uur op jou zitten wachten. En dan is “in het moment leven” echt zo’n slap smoesje. Beetje dezelfde categorie als roepen dat je nooit beslissingen kan maken omdat je weegschaal bent.

13 likes

Neeee het lef! Ik ben heel hard maar met zo iemand kan ik geen vrienden zijn. Daaaag teveel ergernis. Maarja ik ben die andere irritante. Als je met mij om 19.00 afspreekt ben ik er waarschijnlijk al een kwartier eerder.

3 likes

Er komt schijnbaar een nieuwe tegeltuin in mijn wijk erbij. Een shitload aan planten en bomen is al weggehaald en nu een belachelijke grote hoeveelheid grote grijze tegels. :cry:

Begin steeds meer te denken dat geen smaak hebben een vereiste is om hier te mogen wonen. Ik woon in dus dat telt niet mee. :joy:

Ik ga vandaag weer oppassen, op mn achternichtje. Wish me luck :dragon: Ik heb een puzzel en een rijpe mango mee, dat zijn mijn troeven vandaag.

20 likes

Voor iedereen die denkt dat het dinsdag is; het is al woensdag! :tada:

40 likes

Ja maar is het al 1 juno?

20 likes

Wel bijna 26 april!!

Hoop doet leven

2 likes