Snapt iemand hoe je berekent hoe lang een video van 1 uur duurt als ik hem met een afspeelsnelheid van 1.25 kijk? Misschien een hele domme vraag maar ik snap niet welke som ik dan moet maken
Ik denk 60 / 1.25 = 48 minuten
60/1,25=48 minuten zou ik zeggen
Ik heb een thermoskannetje met koffie gemaakt vanmorgen, maar die thuis op het aanrecht laten staan 
Ik vind het zo bizar dat sinds de quarantine overal make up in de aanbieding is…like wie gaat dat nu kopen?
mis echt m’n persoonlijke aanbiedingen
Waarom niet? Ik wel hoor.
Mijn tieten zijn pijnlijk en opgezwollen maar vind ze echt mooi nu en ze voelen lekker rond en stevig aan. Jammer dat ze over een paar dagen weer kleiner zijn…
Ik zit er even weer helemaal doorheen. Enerzijds liggen de dingen die ik nodig heb door Corona stil terwijl ik anderzijds door deze situatie dubbel zo hard moet werken.
.
Ik vind het zoooo irritant dat alles moeizamer gaat dan gebruikelijk en ik veel meer pijn heb dan normaal. Ik ben nu op het punt aangekomen dat ik door de pijn nergens meer van kan genieten.
Jeetje de was ophangen is voor mij een hele workout zo. De waslijn hangt op 2 meter hoogte dus ik moet steeds de trap gebruiken 
Trappetje op, trappetje af
En daarna nog meekrijsen met koningin Britney Spears. Ik heb genoeg gedaan vandaag
Dit is de eerste dag sinds het thuiswerken begon waarop ik véél minder te doen heb, om niet te zeggen niets. Maar ik moet dus wel online blijven. Zo’n vervelend gevoel dit.
Kutzooi, ik zeg steeds tegen m’n vriend dat ik de jaren 80 qua muziek irritant vind (omdat hij er een tijd heel veel naar geluisterd heeft en ik het niet meer aankon).
En ik zit nu al weken in quarantaine 80s hits te draaien en vind het fantastisch en wil de hele dag dansen en dit haar
Ik hoop dat hij me deze turn vergeeft om vanavond samen te dansen op duran duran
Misschien moet je hem een van je rants sturen haha
Ongesteld rantje
Volgens mij al 8 of 9 dagen geleden kreeg ik een doorbraakbloeding dus ja ik dacht stop gewoon ff met de pil, let it go let it flow en dan begin ik over een week weer.
Inmiddels ben ik dus al 8 of 9 dagen ‘half ongesteld’. Net te veel voor een inlegkruisje (goor gevoel vind ik) maar te weinig voor tampons waardoor het niet lekker zit.
Ik ben normaal 3, max. 4 dagen ongesteld dus word hier helemaal gek van. Alsof het nooit meer stopt. Bloedirritant. Pun intended.
Ik vind het zo stom dat ik geen bananen lust. Echt irritant.
Woon ik in een timmerdorp?? Ahhh
Welke heb je? Ik zoek al eeuwen een fijne dagcreme. Tips?!
Heb blijkbaar een online les gemist, wist niet eens dat die les vandaag was. Lekker voorbereid weer 

Waar in de aanbieding? Ik heb weldegelijk nog wat nodig, haha.