Wat je even kwijt wil #36

Is er iemand die zin heeft om mij met school een beetje te helpen? Ik wil een beetje sparren en ben op zoek naar een rapport. Je hoeft geen kennis van iets te hebben hahaha

Ja hoor! Stuur maar een PM

Wow ik werd pas om 11:43 wakker en om 12:00 zat ik in m’n online les, hupsakee

3 likes

Ik heb deze! Heb wel echt een hele droge huid, kan me voorstellen dat 'ie als je dat niet hebt wat te heftig is

Summary

afbeelding

ik werd om 9.30 wakker, prima op tijd voor mij doen. even geplast, wat geappt en forum gelezen en toen ben ik gewoon weer in slaap gevallen? word net wakker :joy: echt hoe dan. dit wordt weer een hele lange dag

2 likes

Ik heb vannacht veel onbergbakken bij de Ikea besteld om de kelder op te ruimen en kan ze morgen ophalen. Echt teveel zin om de hele kelder onder handen te nemen :joy:

Mijn leven word met de dag spannender. Vandaag batterijen en glas weg gebracht hoezee.

15 likes

Ik ben vandaag begonnen met thuiswerken via de Pomodori methode en ga echt mega lekker? Heb al 8 Pomodori’s gehad en zit gewoon zo erg in de flow dat ik er na mijn lunch waarschijnlijk nog wel 8 ga halen? Had dit echt eerder toe moeten passen, ook voor mijn studie…

14 likes

Ja yo, ik zit ook sinds deze week (ok, gister en vandaag) heerlijk in de werkflow met die pomodori methode. Helpt ook echt om die takenlijst erbij te gebruiken. Ik zit nu op 5, maar heb die 5e langer laten doorlopen omdat ik toen echt lekker bezig was ergens mee. En heb net even een half uur in de zon op de stoep voor mijn huis een boek gelezen, waarom doe ik dat niet vaker?

5 likes

Wat fijn en goed! Hoelang zijn je focus momenten, gewoon 25 minuten of heb je het aangepast?

1 like

Ik ben zo extreem snel afgeleid als ik thuis werk.

2 likes

Ik presenteer u allen: forumgeitje Lentex!

(het was echt onmogelijk om een foto van haar snuitje te krijgen)

In de spoiler nog wat extra foto’s van haar neefje en nichtjes.

Samenvatting

UPDATE Ze werkte eindelijk mee.

150 likes

Zo lief :sob::sob:

1 like

Klinkt wel als een heel leuk kind.

10 likes

Oprecht benieuwd of ze je dat blauwe oog na die opmerking heeft geslagen :thinking:

1 like

Wat een snoepje :sob:

1 like

oh maar dan is zo’n primaire reactie beter te plaatsen. context is alles.

7 likes

We gaan open :joy:. Deur gaat vanaf 12 open maar we moeten wel om 10 uur aanwezig zijn. Quararara is official over, meh.

2 likes

Ik heb vandaag bloemen laten bezorgen bij een vriendinnetje die in een zware periode zit en ze was er zooo blij mee! Was de eerste keer dat ik bloemen liet bezorgen volgens mij, maar nu heb ik zin om dat veel vaker te doen :joy:

13 likes

Misschien moet ik mijn documenten eens normale namen gaan geven maar ik ben gefrustreerd af en heb nu nasi_compleet.docx en bami_compleet.docx. :joy:

8 likes