Wat je even kwijt wil #36

@Santeria

De make-up is iig lekker veel blush! Voor een beetje levendigheid. En goed licht helpt ook heel veel, met je hoofd naar het raam zitten en zorgen dat er geen raam achter je is. Ik heb zelf het idee dat een aangesloten top ook minder aardappel overkomt dan een losse blouse/trui

En zorg dat je niet te close up bent. Beetje (opgeruimde) achtergrond kijkt fijner.

4 likes

Ik zie er altijd bolletje rond uit op de cam en ik heb normaal al een bolle toet van heb ik jou daar. Zouden daarom de Kardashians zo gek zijn op contouring?

Dat kan best een pre zijn in sommige gevallen/banen!

7 likes

ohh ja maar zo duur haha

Beslissingen durft te nemen, niet bang bent je handen vuil te maken, verbanden (series) te zien, mensen kennis. Ik zie tal van mogelijkheden.

3 likes

@grace @Santeria Make up weet ik niets vanaf, maar ik heb mijn laptop op een standaard en heb mijn webcam wat naar beneden gericht en dan valt het heel erg mee met het aardappelgehalte!

2 likes

Omg ik ben verliefd :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:
Mijn leven is compleet, er is een geit naar mij vernoemd :heart_eyes:
wanneer mag ik (k)raamvisite komen???

37 likes

Heb net een Dalgona gemaakt omdat iedereen er helemaal lyrisch over is. Niet voor herhaling vatbaar. Zo ranzig

4 likes

Tina Yong heeft hier een filmpje op YouTube over gemaakt!

Ik ben doodmoe met een duffe kop, ben echt niet vooruit te branden. Waar komt dit nou weer opeens vandaan.

Goed bezig! Ik heb de takenlijst nog niet bekeken, maar misschien is dat ook wel wat voor mij. Ga ik straks even naar kijken, nu eerst even de laatste pomodoris afmaken :wink: Jij ook nog even succes!

1 like

Ja 25 minuten inderdaad! Vind dat wel perfect want ik heb niet zo’n lange concentratieboog. Maak de lange pauzes overigens wel langer dan 10 minuten zodat ze bij de pauzes op werk passen, krijg die namelijk niet doorbetaald. Maar tot nu toe werkt het heel goed en ben ik tevreden!

1 like

Nou aangezien ik ze toch niet kan gebruiken heb ik mijn lonely planets met dit doeleinde ingezet en ik moet zeggen: videobeeld ziet er goed uit zo :star_struck:

1 like

Wat fijn! Gefeliciteerd met de opdracht

1 like

Superlief en dat witte staartje. :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik had net contact met een cliënt die héél veel stemmen hoort. Eén van die stemmen deed me de groetjes. Ik heb hem maar de groetjes terug gedaan :woman_shrugging:

62 likes

Ik heb blijkbaar te weinig te doen met mijn handen, dus al mijn losse velletjes zijn van mijn huid af, mijn puisten zijn uitgeknepen, mijn lippen kapot en ik ben helemaal rood.
Mijn huid is echt draaaamaaaaaaa.

Wanneer je tijd hebt!

1 like

Ik heb net allemaal leuke plantjes binnengekregen van plantje.nl! Die kneusjesbox is echt super. Ook een aantal planten met stekjes, dus kan anderen ook nog blij maken.

5 likes

Foto?:star_struck: