Wat je even kwijt wil #36

Moet werken maar een buur draait gekke bubbling, zouk, urban etc. Dit is de betere geluidsoverlast :joy:

Krijg alleen geen kut gedaan en mis de koude drankjes en dansjes in kleine cafeetjes. Coronaaaaa, ga wegggggg :weary:

3 likes

Ik kwam erachter dat mijn vriend van country muziek houd. Ik kan hier nog steeds niet over uit en vroeg 10 keer of hij nou gewoon zat te fucken. Hij zette een CD op op de tv in de slaapkamer. Die tv hangt pal voor ons bed dus je kunt er ook niet omheen als je in bed ligt. Het is 1 of andere ouwe lul die echt gigantische saaie nummers zingt. Ik ben bijna bang dat ik dat over een tijdje misschien ook mooi ga vinden. Twijfel soms nog steeds of hij dat echt mooi vindt. Oh Don Williams heet die gast blijkbaar. Vreeeselijk.

4 likes

Ik ben verbrand in de zon vandaan en heb hiervan een foto gestuurd naar vriendinnetje. Maar m’n deco staat zo mooi op de foto dat ik instant Lizo en Nicki in m’n hoofd heb.

Somebody come get this man, I think he got lost in my DMs. Feeling myself I’m feeling myself

1 like

Je deco?

5 likes

me tatta’s jwz

1 like

Ja dat je n tata bent weet ik wel

2 likes

Daarom ben ik ook verbrand na 20 min zon :potato: :potato:

2 likes

Voor de fans: er is weer een nieuwe geboren. Nog lelijker dan de rest♡ Even een ugly baby animals appreciation post.

68 likes

Ik ben alle info aan het voorbereiden die ik nodig heb als mijn droomreis naar Canada straks niet door gaat. Ik heb er 2 jaar lang echt naartoe geleefd met iedere vezel van mijn lijf. Eerst dacht ik nog ‘ach nou ja dan gaan we volgend jaar’ maar nu met alle berichten over de 1,5 meter samenleving heb ik daar een hard hoofd in… De tickets zullen zo veel duurder worden. En ze waren al zo duur en misschien krijgen we het geld niet eens terug. Ben zo bang dat ik die reis helemaal niet meer ga maken.

Ik durf er niet over te posten in het corona topic want er is erger leed maar oh wat vind ik het kut. Ik merk nu pas hoe veel levenslust ik normaal gesproken haal uit reizen die in het verschiet liggen.

@HenkdeMol :heart: Herkenbaar, ik ben vlak voor dit gezeik ontslagen en zeker nu mis ik mijn collega’s zo hard. Je kan het proberen in perspectief te plaatsen en te beseffen dat je niet voor niets de keuze hebt gemaakt enzo, maar ja. Het missen is soms gewoon echt kut. Zeker nu. Like voor herkenning en steun!

3 likes

Jouw leed is ook leed. Wat kut zeg. Ik hoop voor je dat het uiteindelijk meevalt en je deze reis toch nog (ooit) kunt maken :kissing_heart:

Ik merk het ook. Geen idee wanneer mijn volgende reis is, dus ik voel me helemaal een beetje down. Sowieso is er niks om naar uit te kijken. Ja een koffie halen in het weekend, joepie.
Ik hoop echt dat je je geld terugkrijgt en dan toch nog relatief snel heen kan!

Dat inderdaad, dat er gewoon de komende weken/maanden NIETS is om je op te verheugen. En dan de angst erbij dat dat nog heel lang gaat duren. Heel deprimerend vind ik het en ik merk dat ik het op sommige dagen echt lastig vind mijn bed uit te komen.

3 likes

Wie heeft er tips voor Bob Ross tutorials volgen
Ik heb action spul en ‘t is uglyyy :crazy_face: niet te doen

Heel begrijpelijk. Tuurlijk weet ik dat er veel ergere dingen aan de hand zijn, maar voor onbepaalde tijd thuis zitten zonder je ergens op te kunnen verheugen is gewoon kut. En dat gevoel mag er ook zijn!

Creachick misschien op YouTube?

Echt heerlijk om steeds te beseffen dat het al woensdag is, met dit dinsdaggevoel. Nog twee dagen en weer weekend.

1 like

Wil iemand helpen zoeken? Ik zoek het rode topje met stipjes dat Monica rond 20 minuten laat zien van de Zara, ik staar me blind op de site maar kan het niet vinden

Ik heb net mn eerste filmpje ooit gemonteerd in adobe premiere pro, wat een bevalling zeg

1 like

Is moeilijk maar je vindt ook veel op YouTube of Google. Ik gebruik het nu drie jaar en moet nog opzoekingswerk doen.

Premiere is super chill! Wat gebruikte je eerst dan?