Wat je even kwijt wil #36

Ja met die bijpassende broek toch? Kon ik ook niet vinden…

Niks! Ik heb een beetje avid geleerd op stage, maar ik monteer eigenlijk nooit videos op professioneel niveau. @Daelyss ja ik heb veeeel moeten kijken naar de tutorial van mijn school! Heb zelfs een titel nu en iets geroteerd. Zoek nu alleen nog de overgangen. Maar voor een eerste video ben ik blij!

Ik vond Avid juist vreselijk. Volgens mij is dat juist ook wat meer ‘advanced’ dan premiere? Als je AP in de basis beheerst, wordt Final Cut Pro ook een eitje.

Ja Avid is wel moeilijk maar ik heb daar drie maanden elke dag mee moeten werken dus dan leer je het vanzelf. Die discipline heb ik nu niet :joy: is final cut pro ook fijn? Daar werkt mijn opleiding niet mee dus je mag/kan daar ook geen vragen over stellen

@Karl_Lagerfeld de top lijkt in die kleur uitverkocht maar ik heb de broek in de app gevonden. https://www.zara.com/be/nl/share/plooibroek-p00219416.html?utm_campaign=productShare&utm_medium=mobile_sharing_iOS&utm_source=red_social_movil&v1=41814817

De overgangen zitten onder Effects en dan Video Transitions dacht ik.

Ik kom nooit op die site omdat mijn pink nog niet eens in een broekspijp past maar kun je niet filteren ?

3 likes

Oh dank!!

1 like

FCP leek toen ik het gebruikte in ieder geval heel erg op AP maar is gewoon van Apple. Ik was AP gewend en toen ging ik naar een bedrijf dat de video’s alleen op de Mac’s monteerde en een vage reden had om alleen FCP te gebruiken. AP kan namelijk ook gewoon op een Mac? Maar goed, ik werd op de eerste dag ingewerkt en mijn eerste zelfstandige item monteren en ondertitelen etc. kostte maar 4 uur :joy::fist:t5:

2 likes

Ik vind FCP ook iets moeilijker dan AP. Wij hebben beiden op het werk maar het gaat veel vlotter als ik AP gebruik.

1 like

Ja, AP stelt mij echt nooit teleur. De echte horror is After Effects… :weary: Wil ooit de tijd nemen om dat goed te leren, gewoon om de skill te hebben maar heb daar eigenlijk totaal geen geduld voor…:upside_down_face:

1 like

Oh thanks! :heart::heart_eyes:

1 like

Ik moet mijn naam maar veranderen naar Dr. Dolittle. Ik voel dat ik een gave heb om met dieren te praten

5 likes

Oh my good ja. Ik heb daar een uitzondering moeten vragen op het werk want het leek handig om te hebben. Heb het ding een keer open gedaan in een jaar :joy:

ah ja toppie, dan was het shirt was in de sale en ook uitverkocht #huilie. Toch bedankt voor het zoeken!

Hoogverraad is dat

9 likes

Het is pas 7 uur maar deze dag voelt als een week!
Begin van de middag moest ik halsoverkop met m’n magimix naar de productiekeuken van de mama’s want de mixer daar was kapot. Ik heb een antieke dus megazwaar, niet op de fiets mee te nemen dus ik boek een Uber. Hele auto vol plastic maar bon, ik kwam veilig aan. Eenmaal op locatie bleken ze niet op schema te lopen dus nog een paar uur in de keuken staan buffelen.

Halverwege de middag kreeg ik een berichtje dan een vriendin eindelijk m’n verloren gouden armbandje kwam brengen, maar ik was er natuurlijk niet dus ze heeft hem door de brievenbus gedaan in een envelop. Toen ik thuiskwam was de envelop aan stukken getrokken en na onderzoek op handen en voeten door het hele huis moest ik constateren dat m’n hond het armbandje heeft opgegeten. Het vooruitzicht op 2 dagen alle drollen uitpluizen maakt me niet enthousiast.

Vervolgens zag ik op facebook iemand die een supermooie donkere eettafel voor gratis wegdeed dus ik moest opeens heel nodig een nieuwe eettafel. De gulle gever bood zelfs aan om hem te komen brengen maar wilde er niks voor hebben want sluiting kantoor. Echt te lief, gelukkig kon ik hem nog z’n smaak in wijn ontfutselen om vervolgens weer de deur uit te rennen voor een lekker flesje, want hij komt morgenochtend al.

Eindelijk thuis nu pfffffff. Veel te veel gesleep dit, ik vind het echt eng tussen al die mensen. En nu staan de honden natuurlijk te springen om een wandeling en moet ik met extra poepzakjes in de weer.

10 likes

Ik heb die meid echt nooit gemogen.

20 likes

Wij haten deze bitch collectief als Forum

18 likes

Thuiskomen van je werk en je vriend in de keuken vinden die heerlijk staat te koken, heerlijk! :heart_eyes:

3 likes