Hahah love deze collectieve haat. Ik haat lekker mee HEERLIJK
Ik word helemaal leip van de schoenenfetisjisten op marktplaats. Altijd zo’n semi-geïnteresseerde vraag:
‘Goedemiddag, wanneer zijn deze voor het laatst gedragen gr Mark’
‘Hallo DjayLaKnow zijn deze schoenen al vaak gedragen’ met als afzender Richard
Gelukkig kun je tegenwoordig meteen blokkeren 
Ik ga echt naar de hel geloof ik. Net tegen m’n man gezegd dat we de keuken op gaan ruimen, inmiddels is hij nog in de keuken en zit ik alweer op de bank…
Fuck. Werchter Boutique is gecanceld en nu ga ik Taylor Swift dus niet live zien 
Ohhhhh dit takkewijf. Bitch no.
Ik zat te planken in mijn woonkamer zit mijn buurman naar binnen te gluren, dus ik kijk boos steekt hij een duim omhoog
2 weken geleden vroeg hij nog aan mij of ik wat bh’s overhad zodat hij mondkapjes kan maken
Deze man
creep
Uitverkocht inderdaad, maar dan heb je het productnummer om op te zoeken. Ik ben er ook op aan het azen, de M en L komt regelmatig terug in stock, S helaas niet.
Voor over je ogen ja, ouwe viezerik
Ik word warm van binnen door die collectieve haat en ik ben een ijskoude bitch irl. 
Het is een hele bijzondere man, ik probeer hem altijd beetje te ontlopen. In de algemene ledenvergadering kan die wel 1 uur een discussie voeren of je wel of geen plantje voor de deur mag zetten. Gelukkig is zijn vrouw heel aardig en ergert ze zich ook dood aan hem

Had ik kunnen zijn! Gewoon de gedachte alleen al geeft mij stress. Als ik er dan niks mee zou doen, zou ik ook bang zijn dat mensen er elke dag naar gaan vragen… 
Vanaf 1 juni ben ik mijn baan kwijt dus ik moet weer gaan solliciteren.Had ik van een collega het nummer gekregen van haar zwager die in dezelfde branche werkt als waar ik heel veel werkervaring in heb.Maar het was zo ongemakkelijk en hij kwam helemaal niet aardig over.Is dus niks geworden 
De hel is sowieso gezellig dan de hemel, heel FF zit in de hel
Ikke niet hoor, ik ga nergens heen. #stayhome #staysafe
Omdat manipuleren niet een van mijn mooiste eigenschappen is! Maar het vagevuur is ook oké hoor, lekker voor eeuwig branden.
Inmiddels ook weer begonnen met het laatste seizoen van The Good Place, zal er wel iets mee te maken hebben 
Nee dat klopt niet, toevoegen moet altijd kunnen. Je kan ze appen he, dan reageren ze heel snel
Ja maarja wat heb ik daaraan als het alternatief is om voor eeuwig met jullie in de hel zitten. Doe me dan maar corona en een anderhalvemetersamenleving.
Ik kijk bring it on, damn dat is lang geleden haha.
Ik woon echt weer op zo’n skeere plek waar mensen 4 maanden later nog steeds vuurwerk aan het afsteken zijn. En niet nu toevallig, gewoon een avondje per week ofzo. Wtf is er mis met je dan? 
Haha wat is deze gif. Ik ben weer niet up to date met de laatste internet culture trends. Help me toch