God wat een geluk dat je tot vandaag deze ellende niet kende.
Voor het eerst in tijden dat ik na werk gewoon fatsoenlijk boodschappen kan halen, jippie #hamsterenlijktverledentijd
Dankje! Ja ik heb een bloedhekel aan Jandino en Judeska dus hanteer een tot nog toe vrij succesvolle vermijdingsstrategie van alles wat daarnaar riekt. Het liedje heb ik weleens gehoord bij de cool kids hier in de straat trouwens maar wist niet dat Jandino er wat mee te maken had, anders had ik mijn vingers wel in mijn oren gestoken tegen het bloeden.
Wat is precies de meerwaarde van het feit dat die meisjes alleen ondergoed en een jas dragen? Of zijn hun benen 1.5 meter en duiden ze zo de afstand aan.
Voor de liefhebbers: de hbo-serie chernobyl begint vandaag op Canvas om 22.10.
Dat beschermt tegen corona duh, dan hebben ze het namelijk koud en krijgen ze kippenvel waardoor het virus niet hun huid kan doordringen #staysafe #getnaked
Oh ja dit had ik natuurlijk zelf ook wel kunnen bedenken. Morgen maar in een stringbikini boodschappen doen.
Volgens mij was er een mailtje geweest dat je vanaf nu niks meer kon toevoegen als je al besteld had!
Ja lijkt me verstandig! Goedzo
Ik heb vannacht nog iets toegevoegd aan mijn bestelling die vanavond bezorgd is! @sunmoonstars
Op de site staat:
Veelgestelde vragen over het coronavirus
- Ik kan niet meer (bij)bestellen. Hoe kan dat?
Op sommige dagen willen zoveel klanten tegelijk bestellen, dat we simpelweg niet genoeg Shoppers en Runners hebben om alle boodschappen in te pakken en te bezorgen. Daarom zijn sommige bezorgtijden al ver van tevoren bezet of kan je geen producten meer aan je bestelling toevoegen. In je winkelmandje kun je altijd zien welke dagen voor jou nog beschikbaar zijn.
Huh wat raar, dan heb ik denk ik geluk gehad.
Of nouja eigenlijk niet want had burrata bijbesteld en dat was uiteindelijk niet leverbaar dus heb nog steeds niks 
Super aanrader! Ik dacht dat HBO series gratis ging aanbieden nu ivm corona?
Ik kan dat be-amen. /usernamecheck
@monstertruck nee hoor in de hel kan het ook ijskoud zijn. Vraag maar aan mijn bro Dance.
Alleen in de VS volgens mij? Zou wel heel chill zijn als het daarbuiten ook kan.
Voor de mensen die van quiz shows houden maar de Nederlandse meuk te makkelijk vindt: Only Connect. Meestal onmogelijk, maar als je het dan eens goed hebt ben je zó trots. Alles staat op YouTube en de host is geweldig.
Ik vind hem nu al heftig, is pas 15 min bezig.
LAME… En zonde
Ja
Hopelijk komen ze nog tot inkeer, het is tenslotte een wereldwijde crisis, niet alleen in de VS. Gun ons!
Ik sta op het punt een laptop van duizend euro te kopen en ben stikzenuwachtig