Wat je even kwijt wil #36

Oehhh welke? Ben nu zelf aan het sparen voor een nieuwe dus vergelijkmateriaal is handig!

Ik heb nu twee kandidaten en dat zijn allebei HP Pavillion 13’s

1 like

Ik hoop dat de belastingdienst dit jaar beetje snel is met geld overmaken.

2 likes

Heb je op tweakers price watch gekeken waar je de beste deal vindt? :slight_smile:

Ik heb net mijn nagels gelakt. :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:
Seriously. Waarom ben ik zo? Nu moet ik nog minimaal 2 uur wakker blijven en zitten er morgen nog dekbedafdrukken op :cry:

Effe je nagels föhnen!

Ik zit nu al sinds mijn puppy kriebels iedere dag naar jack russell puppies te kijken, terwijl ik weeeeet dat ik er nu geen een ga kopen, maar het blijft kriebelen serieus. Ik heb in mijn hoofd er echt al 10 uitgekozen ofzo hahaha. Ik zit zelfs nestjes van jaren oud te bekijken gewoon om de perfecte imaginary puppy voor mezelf te vinden. Ik probeer zelfs uit te vogelen hoe ze eruit zien nadat ze opgegroeid zijn zodat ik weet hoe mijn denkbeeldige puppy opgroeit :joy:

Een kleine selectie van gegadigden

Foto's van mijn toekomstige imaginary puppies

ik ga echt dood bij deze omg dat bekkie!??! I can’t :heart_eyes: Alleen is deze niet warrig en scruffy genoeg naar mijn mening haha.

image

BELACHELIJK

Dit is echt PRECIES het soort hond dat ik zoek. Zooo warrig en scruffy en adorable mehhhh :cry:

28 likes

Not yet! Thanks!

1 like

Wat doe je me aan :heart:

1 like

Hahahaha ze zijn echt belachelijk heh :joy:

1 like

image
Volgende keer deze gebruiken. Nooit meer lakens in je nagels en na een half uur kun je echt alles weer doen.

4 likes

Vriendin van mij woont in België en haar vriend is vreemd gegaan en ik vind het echt heel naar dat ik niet naar haar toe kan. Meh

Ik zat een paar dagen geleden All Stars the movie te kijken en op een gegeven moment zat daar zo’n nummer in waarin ze de hele tijd zongen ‘is dit nu later?’ en nu galmt een paar keer per dag die zin door mijn hoofd en dan ben ik echt instant gedeprimeerd gewoon, echt een afgrijselijke moodkiller dat nummer. Dus gratis tipje voor iedereen die zich graag kutter wil voelen over z’n leven. En in combinatie met al die kinderpolls van de laatste dagen trouwens is het extra erg, ik wil gewoon weer ff kind zijn man en elastieken en touwtjespringen 's avonds met de kinderen uit de straat.

Tldr peter pan complex

Edit oh ja natuurlijk het is Stef Bos! Professional moodkiller sinds 1961.

9 likes

Weet iemand misschien een leuk cadeau voor een net afgestuurde/beginnen met solliciteren? Ik dacht aan dat boek van Nice Girls don’t get the corner office, maar misschien heeft iemand anders betere optie. Ik dacht wel aan een boek of zo.

Nee die is leuk!!!

2 likes

Echt perfecte avond. Kwam op mn werk aan voor dr nachtdienst, ben ik de broek van mijn uniform vergeten. Kwam een hele lieve collega een broek voor me brengen WORD IK NU ONGESTELD IN HAAR BROEK

11 likes

Heb m’n berichtje inmiddels verwijderd. Heb een vriendin geappt en ben nu in ieder geval wat gekalmeerd. Dankjewel voor je lieve berichtje♥️

1 like

Doet de medicatie al iets, of is het nog steeds met zo erg?

Als HBO series aan gaat bieden raad ik iedereen The Newsroom aan want dat is echt geweldig

2 likes

Kaneel op de filterkoffie gooien en dan met gezoete amandelmelk :two_hearts: starbucks who

4 likes