Ik wil dit nu proberen maar m’n ouderlijk huis heeft geen mogelijkheid tot filterkoffie 
Hopelijk wordt het dan (na) vandaag beter!
Had dat gisterenavond gezegd!
Morgen maar proberen dan. Ben vandaag in ieder geval mijn thermos met koffie niet vergeten mee te nemen 
Ja ik moet eigenlijk niet miepen want ik kan HBO kijken via de ziggo app van m’n ouwelui
. Heb the sopranos en six feet under ook nog nooit gezien, ben wel benieuwd maar zo’n ding om er aan te beginnen
Ahh de dartbond PDC organiseert een online toernooi waarbij spelers thuis spelen, ze moeten alleen een livestream organiseren, nou leuk toch? Michael van Gerwen die vorig jaar wereldkampioen geworden is doet niet mee:
Michael van Gerwen doet niet mee aan de PDC Home Tour. De nummer 1 van de wereld vindt de opzet niet professioneel genoeg. Daarnaast zegt hij niet aan de voorwaarden te kunnen voldoen.
"Je moet een rustige kamer hebben. Ik heb een vrouw, twee jonge kinderen, honden, een open trappenhuis. Bovendien heb ik niet eens een camera om opnames te maken
Wát een gejank zeg. Wat had je verwacht, dat de dartbond bij jou thuis een studio in elkaar gaat zetten? En je gaat me niet wijsmaken dat er nergens in die brabantse miljoenenvilla een rustig kamertje te vinden is. En bestel dan even een camera als dat het probleem is, manmanman.
Het echte probleem is volgens mij vooral dat hij er geen zin in heeft omdat het nergens voor meetelt (en er geen doekoe te winnen is) en hij daar geen tijd en energie in wil steken. Als ie echt had gewild waren die andere dingen natuurlijk zo op te lossen.
Daarbij zijn het twee speeldagen in de maand. Mijn trainingsuren met Vincent zijn meer waard
Bovendien telt het nergens voor mee. Dat is ook niks voor mij
Wat fijn!!!
MvG is mijn ultieme BEC, dus elke kans om op hem te haten grijp ik graag aan. Maar zeg dat dan ipv zo’n kutsmoesje te gaan verzinnen. En alsnog vind ik dit een beetje flauw, het zijn maar twee dagen, het kan gewoon vanuit thuis, ik geloof er niets van dat die gemiste ‘trainingsuurtjes met Vincent’ significant verschil gaan maken.
Haha tsja, als hij zegt dat hij niet meedoet omdat ie niet aan liefdadigheid doet en alleen voor geld wil spelen maakt ook hij al helemaal geen vrienden natuurlijk. Dus ik snap wel dat hij er een beetje omslachtig op reageert. Maar daar zal het uiteindelijk wel omgaan. MvG speelt niet voor de fun.
Ach niemand gaat toch kijken
Ik dacht dat je vriend z’n baan kwijt was door de epidemie, maar hij heeft weer werk? Dat is fijn (en snel gegaan)!
Aii ja gekke situatie wel. Gelukkig heeft hij nog wel inkomsten komende maanden dan. Wel stom van dat bedrijf ook hoor, dat ze daar zo mee om gaan, al zou ik in de schoenen van je vriend wss hetzelfde doen en maar gewoon werken.
En tsja, misschien ook niet zo erg? Het is niet alsof je die baby terug kan stoppen of de baas van je vriend kan dwingen hem terug aan te nemen, dus je kan je er wel mentaal heel erg mee bezig houden, maar dat lost waarschijnlijk ook niks op.
Er lopen allemaal kippen in de buurt ineens. Volgens mij zijn ze uit het park ‘ontsnapt’ en omdat er zo weinig verkeer is kunnen ze een stuk verder komen. Ik heb de dierenambulance gebeld maar die zeiden dat dit gelukkige kippen zijn zolang ze niet gewond zijn.
Wel gezellig zo.
Hier cold brew met karamelsiroop en sojamelk yo
Doet me trouwens denken aan mijn koffiedrinkgewoonten op de middelbare school. Twee vriendinnen en ik namen toen altijd ijskoffie met hazelnoot en sojamelk van de Coffee Company haha. Zo specifiek.
En @ezw yaay
Ik drink nu koude kaneelfilterkoffie met alpro vanille, yo yo
Ooo damnnn lekker
Ik heb maple syrup trouwens, zou dat lekker zijn in koffie…? 
Nee! Vind ik echt niet lekker in koffie
Ik nam altijd een hazelnoot latte! De coffee company waar ik tijdens mijn middelbare schooltijd altijd kwam is recentelijk verbouwd en ik vond het echt stom, hallo ik had jeugdherinneringen daar (en het is nu gewoon lelijk).
Oke thats it. Ik ga melk halen ik wil een creme brulee latte