joeee ik wil ook een koffie nu 
(Net nu ik met mijzelf afgesproken heb om minder koffie te gaan drinken)
Ik heb bijna niks te doen voor m’n werk, want veel is weggevallen door de crisis. Gelukkig werk ik thuis dus kan ik ook gewoon chillen
Ik dacht net aan koffie terwijl ik aan de maple syrup snoof en ik denk dat ik het ook niet zal waarderen. Het is te zurig of zo.
Maar ga het waarschijnlijk alsnog proberen haha. Te nieuwsgierig.
IK BEN ZO BLIJ VOOR JE!
Ik ga echt lekker op de Sad Songs playlist op Spotify.
@slurfhondje wil je nog even bedanken voor je lieve aanbod van vannacht. Ondanks dat het niet meer nodig was heb ik er toch veel aan gehad♥️ Dankjewel
Ik ben echt gemeen. Ik vind net een filmpje op mijn laptop waarbij ik keihard “Koekie” roep en mijn hond blij komt aangerend. Daarna zeg ik “grapje” en is hij beledigd.
Logisch dat hij zoveel grijze haren heeft. Hij krijgt ze van mij.
Ik ben zo moe dat mijn ogen ieder moment dicht kunnen vallen. Help!
Graag gedaan, heb m’n berichtje ook verwijderd maar aanbod blijft gelden.
Ik ben 's nachts wel vaker online.
Ooh ik ben zo bang voor zeemeeuwen. Snap echt niet dat mensen ze eten geven
Ik zie er echt goed uit vandaag, maar ik ga niemand zien natuurlijk en ik ben echt heeeeel slecht in selfies maken. Dus kijk ik maar in de spiegel en complimenteer ik mezelf. Iemand moet het doen

Mijn motivatie voor thuis werken is nu zo laag dat ik een collega negeer die met mij wil ‘sparren’ over iets (aka een uur lang gezeik aanhoren over m’n studenten). Laat me gewoon met rust, ik wil van de zon genieten. Ben even zo klaar met alles haha.
Toch geprobeerd een goede selfie te maken. Man. Ik ben echt fotogênant
Tip voor de luie bakkers onder ons: gooi stukjes chocolade en bevroren frambozen door je browniebakmix
Huh dat ligt niet aan jou volgens mij. Is ook een enorm rare manier van zaken om zo te communiceren en te verwachten dat iedereen om 8 uur 's ochtends zijn e-mail checkt. Hopelijk kan de afspraak nog wel verzet worden!
Ik wil fake sproetjes maken maar snap nou niet welke henna ik precies moet hebben. En de dichtsbijzijnde toko is te rommelig en als ik het bestel komt het pas binnen als ik er geen zin meer in heb…
Iemand hier heeft het met zelfbruiner gedaan. Misschien nog terug te vinden, volgens mij las ik het gisteren.
Het was @Batalash in het Beautytopic 2d geleden
Omg dat is slim!
Volgens mij kan je het ook met die uitgroeispray van L’oreal doen. Lijkt me alleen niet veilig voor je ogen 
Is er geen opbiechttopic meer? Ik wil biechten dat ik echt strontjaloers ben op iedereen die een huis koopt 
en dan helemaal als dat huis een tuin heeft. Ik.wil.een.huis.
Ik heb een prima huis, maar ik wil een nieuw huis. Met een tuin.