Nee. Iedereen wil wel een mooi huis met een tuin.
Omg omg
Heb echt 0 motivatie om thuis te werken vandaag 
Een vriend van me gebruikt altijd zo’n spray voor uitgroei van L’Oréal, dat doet ie dan op een klein kwastje en sprietst ie zo op z’n gezicht. Is niet meteen zo permanent als zelfbruiner want je wast het er gewoon af als het mislukt. Henna zou ik echt niet zo snel doen, kan rood uitvallen en dan lijken het allemaal pukkels
Dat lied springt elke paar weken weer in mijn hoofd, ik heb dat een hele tijd geleden ooit gehoord bij mijn studiekring waar op sommige avonden continue Stef Bos werd gedraaid. Voel me dan altijd zo dramatisch.
EEN DIPLOMA VOL MET LEUGENS
WAAROP STAAT DAT IK DE WAARHEID KEN…
IS DIT NU LATERRRR
Raagh.
Wellicht al te laat, en misschien ook helemaal niet goed voor jullie haartype, maar ik heb dit filmpje gebruikt en het ziet er nu best ok uit (geen kapperkwaliteit, maar ik hoef geen muts op buiten of tijdens videocalls zeg maar):
Ook hier op het forum gevonden geloof ik, maar weet niet meer wie het gepost had. Aan diegene: bedankt!
Nee pas als ze bijvoorbeeld haar ouders zou omleggen zodat ze hun huis erft.
Het is wel vervelend om geen tuin te hebben… zeker nu. @Izzie misschien kan je op 1 plek in je huis alle ramen openzetten en daar een ligstoel neerzetten zodat je toch een beetje “buiten” zit 
Ik krijg deze tijd de hele tijd flashbacks naar ongemakkelijke situaties van vroeger. Van heel lang terug. Ik weigerde vroeger spijkerbroeken te dragen (tot mijn 12e!) en droeg alleen maar fluwelen broeken die mijn moeder had gemaakt. Eigenlijk droeg ik maar één fluwelen broek die mijn moeder had gemaakt. Die broek droeg ik altijd.
Op kamp wilde een leiding een keer een andere broek uit mijn koffer pakken zodat ik eens wat anders aandeed, maar ik weigerde en verstopte me (???)
Sowieso droeg ik soms twee weken lang dezelfde kleding. Ik snap echt niet hoe mijn ouders dat toelieten.
Misschien een gekke vraag, maar ik ben opgegroeid met twee chronisch zieke ouders, dus ik heb een ander ‘normaal’ dan de meeste mensen. Maar is dit normaal kindergedrag? En normaal oudergedrag?
Dit soort dingen van vroeger houden me echt bezig nu ik zo lang zo ver ben van mijn ouders
Ik heb ook dit filmpje gebruikt! @grace @Vampire Resultaat staat in haar/kapseltopic.
@Spaarlamp vroeger gebruikte ik ook die haar-naar-voren-manier maar m’n haar is daar nu te kort voor. Wel een goede methode als je haar tot ± je tieten komt.
Ik heb dit lied echt al sinds @Lemongrab haar post vanochtend opstaan of in mijn hoofd. ZO accuraat die tekst nu 
ik kan mezelf echt niet m’n bed uit sleuren de afgelopen dagen. Het liefst slaap ik ook gewoon de hele dag door
Haalde net een oorwurm bij mijn oor vandaan, kreeg meteen een flashback naar kleine Quinoa die dacht dat oorwurmen daadwerkelijk in je oor kropen😳
Love deze term, hij is zó van toepassing op mij.
Ik heb zo een teams call met stagiaires die een afstudeeronderzoek doen en ik vind het zo tering saai
ik heb mezelf dezelfde regel opgelegd
inderdaad maandag nog gedronken ivm Pasen en morgen is een vriend jarig dus gaan we het vieren via houseparty. dus voor mij alleen dinsdag woensdag donderdag haha
Het is weer zo ver. Ik pas op en mevrouw schreeuwt in m’n gezicht en weigert sorry te zeggen. Ik heb nu letterlijk stille oorlog met een driejarige.
Thuiswerkstruggles: Heb de lunchpauze gebruikt om een uur een middagdutje te doen en daardoor niet geluncht. Nu weer van 13:00 tot 16:00 in videocalls waarbij ik niet sneaky tussendoor kan eten.
Holy shit, ik zit vandaag echt in een soort ultrafocus, van half 10 tot zojuist bijna non stop geconcentreerd gewerkt. Ik herken mezelf amper terug!