Wat je even kwijt wil #36

Ik wil een foto sturen naar een oude date die opeens weer in de lucht is maar het beeld in de spiegel is zo anders dan op die foto. Verschrikkelijk ik kan het gewoon niet😅

Ga vandaag weer werken in de zon op het balkon maar nu als een pro; dit keer heb ik mijn laptop wel opgeladen

1 like

Ik wilde straks naar de winkel om lekkere snacks te halen want ik dacht dat het weekend was??

Maar het is donderdag ofzo

2 likes

Lastig. Ik kon vroeger ook constant dezelfde kleren dragen. Kinderen hebben vaak een eigen wil

Edit: En ik snap dat je er nu aan denkt, maar ik zou er als ik jou was niet te veel aan denken. Het is gebeurd en was niet heel erg. Ieder kind had zijn eigen aardigheden

1 like

Qua ouders is dit denk ik gewoon maar net wat je belangrijk vindt en of het daarmee ook een prioriteit is. Sommige ouders zullen hun schouders ophalen als een kind elke dag hetzelfde aan wilt, anderen maken er een strijd van.

Ik had ook echt lievelingskleren als kind, heb veel hetzelfde gedragen maar het was wel altijd schoon en heel. Kapotte dingen wilde ik alsnog dragen maar die gooide mijn moeder gewoon weg. In de was vond ik niet zo erg, want daarna mocht ik het dan wel weer aan.

Op kamp zijn er ook kinderen die hele hele week doen met één onderbroek (omdat er dus geen ouder op let dat je een schone aantrekt).
Ik denk dus dat het wel redelijk normaal is. Misschien kan je aan je ouders vragen hoe dat ging vroeger?

Ik wou als kind nooit truien dragen maar altijd een t-shirt met vest. Ook nooit hemdjes onder truien haha.

Pff wil net in de zon gaan zitten FaceTimet een collega op kantoor me :roll_eyes:. Als mij baas dan langsloopt kan ik natuurlijk niet op het balkon zitten. Gelukkig is mijn telefoon bijna leeg. :sweat_smile: laat me met rust (belletje is alleen voor de gezelligheid hoor)

Haha, sorry! Maar voor mij is dit ook een zeldzaamheid, vanaf morgen zit ik waarschijnlijk weer met dezelfde thuiswerkstruggles

1 like

Ik zit al die 90 Day Fiancé filmpjes met Big Ed te kijken. Wat een type is dat zeg

3 likes

Ik heb online les maar het is zó saai en langdradig dat ik de docent soms mute, ik ben echt een rebel.

6 likes

ik zag deze gister op reddit voorbij komen, wat een creeper

6 likes

Wow hij ziet er echt uit als een duim met een gezichtje erop getekend

43 likes

Omg ik herken mezelf zo in het stukje van de fluwelen broeken. Ik vond spijkerbroeken altijd te koud en de stof niet fijn. Heb ook echt op mijn 12e op vakantie een spijkerbroek gekocht. En daarvoor altijd fluwelen en satijnen broeken aan die mijn moeder maakte van stof dat ze op de markt kocht. Droeg mijn kleding wel minder lang dan jij.

Mijn zus en zusje hadden dit probleem niet. Misschien wel een beetje verwend, papa fohnde mijn dekens ook voor ik in bed ging liggen en op de badkamer hadden we altijd een soort kacheltje waar ons ondergoed en hemdjes op werden gelegd zodat deze warm waren als we uit de douche kwamen.

Conclusie; ik hou niet van kou. Nog steeds niet. Heb al een half jaar geen spijkerbroek aangehad en heb er ook geen die me momenteel fijn past. Lang leven leggings en pantalons.

7 likes

Pfff ik vind het altijd zo moeilijk om na de lunchpauze weer te beginnen. Ik was vanochtend echt goed bezig, maar ik heb nu al bijna 2 uur niks gedaan.

6 likes

Nou ik heb self tan gekocht en ga nu mn gezicht en witte outfit verneuken joe joe.

2 likes

Hahaha dit is precies wat ik steeds denk als ik hem zie

1 like

Dit. Ik was zo lekker bezig vanochtend en toen belde en vriendin en toen…

1 like

Bij opmaak -> alinea!

1 like

Geen idee hoe je dat permanent uitzet, maar shift+enter werkt normaal.

1 like

Haha ik heb het juist andersom! Vind Merol echt kut en Arjen leuk, maar vind het verder wel een leuk nummer :thumbsup:

9 likes

Ik heb net tulpen gekocht, maar mijn vaas is een beetje te klein. Achja, ze zijn wel mooi :heart_eyes: